Vuokrataan: Serato Scratch live serial hetkeksi

1 post, 1 page, 1,097 views

jaytski

Posts: 16

#1 • • jaytski
Tervehdys,

tämä kuullostaa oudolta mutta...

Ostin tuossa kesällä Native Instrumentsin "Traktor Scratch":n crossgrade paketin Serato Scratch Live käyttäjille. Nyt kun seratoa en enää omista niin kauhukseni huomasin tuota traktoria asentaessani etten saakaan sitä aktivoitua (olin oikeasti unohtanut koko jutun). Pitäisi luoda N-I tili mutta ei onnistukaan koska seraton myin poies tajuamatta tuota sarjanumeron tarpeellisuutta.

Jos et itse aio tuollaista traktor grossgrade pakettia hommata nativelta (eipä sitä kyllä enää mistään saa! ) niin "lainaa" sarjanumeroa hetkeksi. Ainoa ehto taisi olla että piti olla tuo serato ostettu ennen 1.5.2007. Seraton numeroa ei säilötä mihinkään (ei nativen eikä minunkaan toimesta ) se on vain one time "tarkistusta" varten. maksan kyllä vaivannäöstä.

serial number löytyy sieltä boxin pohjasta 6 viimeistä numeroa eli (21)00xxxxxx ja tuo xxxxxx on siis se sarjanumero. Ja jos kovasti epäilyttää voit vaikka itse lähettää sen sähköpostin nativelle: näin minä en edes näe sitä numerosarjaa. hommaan menee n. 5 minuuttia.

auta miestä mäessä.... ota yhteyttä suoraan s-postilla asap: [email protected]