HALLMARK / THE SHADOW / 15.12 / VIRGIN OIL CO

70 posts, 4 pages, 7,798 views

Mark

Posts: 7,311

#61 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

remotion, 18.12.2007 14:22:
Ei tässä mitään puimista ole, vaan kertoo mitä tapahtui.
Kun homma ny on kuitenki otettu täällä esiin ni ois mielestäni selkeämpää että siitä kerrottaisiin kunnolla. Nimittäin jos joku rupeaa baarissa osoittelemaan mutkalla niin se koskettaa kyllä koko baarin asiakaskuntaa.



Käsittääkseni accident tapahtui virgin oilin edessä? Any case, miten vitussa toi nyt liittyy bilepalautteeseen tai itse hallmarkiin? Nää hallu topikit lähtee joka kerta näemmä käsistä jos on jotain vähänkin normista poikkeevaa tapahtunut (vrt. paidaton poika)..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

remotion

Posts: 5,283

#62 • • remotion nostatus guru

Mark, 18.12.2007 14:56:
---
remotion, 18.12.2007 14:22:
Ei tässä mitään puimista ole, vaan kertoo mitä tapahtui.
Kun homma ny on kuitenki otettu täällä esiin ni ois mielestäni selkeämpää että siitä kerrottaisiin kunnolla. Nimittäin jos joku rupeaa baarissa osoittelemaan mutkalla niin se koskettaa kyllä koko baarin asiakaskuntaa.

---


Käsittääkseni accident tapahtui virgin oilin edessä? Any case, miten vitussa toi nyt liittyy bilepalautteeseen tai itse hallmarkiin? Nää hallu topikit lähtee joka kerta näemmä käsistä jos on jotain vähänkin normista poikkeevaa tapahtunut (vrt. paidaton poika)..

-M



Noni, eli tässä oli juurikin se kaipaamani selvennys.
Avatar
#63 • • astaroth Guest

Mark, 18.12.2007 14:56:
Any case, miten vitussa toi nyt liittyy bilepalautteeseen tai itse hallmarkiin? Nää hallu topikit lähtee joka kerta näemmä käsistä jos on jotain vähänkin normista poikkeevaa tapahtunut (vrt. paidaton poika)..


jos ennen tätä postausta kiinnostuneet elivät uskossa, että kyseinen tapahtumasarja olisi ollut itse bileissä, niin totta munassa se nyt liittyy bilepalautteisiin

ei, järjestäjät eivät voisi sille mitään, jos joku uuno tahtoo tulla heittää gäppejä äässeihin. mutta tällaiset asiat vaikuttavat asiakasviihtyvyyteen ja -turvallisuuteen. itse mielelläni haluan tietää siitä, miten bileissä reagoidaan turvallisuusriskeihin ja häiriötekijöihin, koska ne vaikuttavat siihen, haluanko tapahtumassa käydä. ei se riitä, että joka tytöllä oli kybän perse ja virginin seinäpatsaatkin nosti kiksusormet nostatuksissa
R.Valentino

Posts: 31

#64 • • R.Valentino lapsivesiposti

k0nmA, 17.12.2007 17:07:
täysin naurettavasta tilanteesta tuokin lähti ja sai pilattua meidän porukan illan aika täydellisesti.. KIITTI VITUSTI *dissaa*



heh, kun itse käyttäytyy asiallisesti niin harvoin saa huonoa kohtelua osakseen.*toktok*

pakko kysyä, vieläkö naurattaa?*lmao*
Avatar
#65 • • astaroth Guest
ookkeiii....
Assassin

Posts: 25

#66 • • Edited Assassin
aika rajuhan tämä tapaus oli ja siinä tasi olla moniakin osallisia... aseenhan portsari korjasi taskuun ja vei sisään....siinä samassa hässäkässähän sitten joku hakattiin ihan verille....tilannehan tapahtui pääovista ku ulos lähti niin siellä oikealla eli foorumin puolisella portaikon alapäässä.... poliisithan tuli sitten korjaamaan kuleman mukaan sankarin talteen...ja aika ihme että tästä ei o mitään kerrottu mediassa.... onhan tää kummiski aika vakava tapaus...!

--
To be continued...

AdonisHercules

Posts: 596

#67 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Tykkäsin todella paljon. Pääsi kuuntelemaan kunnon kiksua pitkästä aikaa ja oli kerrankin tilaa tanssia *tanssittel**sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

sts

Posts: 7,969

#68 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Wiksten, 19.12.2007 07:07:
-clips-



eikä ole, näitä tapahtuu tosi usein. Ympäri suomea, vasta kun jotain oikeasti tapahtuu niin media kiinnostuu. Suomalaiset+viina+puukot/yms = normipäivä. Vähä viel ikää lisää niin ei olla niin naiiveja.
NightLight13

Posts: 14

#69 • • NightLight13 iltatähti.
Hyi kamala kun pelästyin kun kuulin tästä välikohtauksesta!

Kuvitella että joku ystävistäni voisi olla nyt 6feet under *uuh*

Kamalaa ajatella. Muistuttaapa taas että kannattaa iloita niistä iloista mitä elämässä on ja että miten tärkeää on elää joka päivä kuin se olisi viimeinen. Niin ja muistaa ettei kannata mennä nukkumaan vihaisena kenellekkään.

Toivottavasti ihmisillä oli silti mukvat hallut ja voimia ko. tapauksen kokeneille. Rakastan teitä *hali*

--
-M-

superwoman

Posts: 333

#70 • • Edited superwoman toinen jalka jo...

Nää hallu topikit lähtee joka kerta näemmä käsistä jos on jotain vähänkin normista poikkeevaa tapahtunut (vrt. paidaton poika)..

-M



Heh...ei tää kyl vielä päässy lähellekään "paidaton poika"-keskustelun ainutlaatuista ja unohtumatonta hurmaa!!

Olen käyny Halluissa 1krt/vuosi ja aina todennut, että oi niitä aikoja, kun Hesperian lattialla vielä tamppailtiin. Noh, Tabi ja Tapsa ei ainakaan ole muuttunut miksikään.

Tälläkin kertaa oltiin kaverin kans menossa jo kotiin, mut käveltiin VO ohi ja päätettiin mennä sisään klo 02.00 vähän jumppaamaan. Ihan hyvä, liputkin polki alta jumppatuntihintojen.

--
...just visiting...