HALLMARK / THE PORTAL / 27.10 / VIRGIN OIL CO

97 posts, 5 pages, 18,696 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#81 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
onkohan toi Indigon setti mahdollisesti tallennettu? *pepsodent*

--
dasinoaisnvs

Zeratul

Posts: 1,170

#82 • • Zeratul Captain miserable

efo, 28.10.2007 03:56:
mÄ olinn ihna slevinpainn








*justjoo*


Mut oli kyl kaupungin parhaat salmarit! ;)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Emberglow

Posts: 43

#84 • • Emberglow


---


tanssitkohan sä välillä kans siinä rappujen tasanteella?
Olin ite kans monasti siinä ja kattelin sun menoo, ihan hyvältä näytti *hymy*




Joo, hei se olin varmaan mä, mulla oli sellaiset punavalkoiset vaatteet. Väkeä oli kuin pipoa, niin yritin etsiä paikan, missä en tuottaisi ruumiinvammoja muille bilettäjille. Siinä porrastasanteella ei tarvinnut ihan 360 asteen huomiokykyä *hih*

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

remotion

Posts: 5,283

#85 • • remotion nostatus guru

Emberglow, 29.10.2007 12:21:
---

---


tanssitkohan sä välillä kans siinä rappujen tasanteella?
Olin ite kans monasti siinä ja kattelin sun menoo, ihan hyvältä näytti *hymy*

---



Joo, hei se olin varmaan mä, mulla oli sellaiset punavalkoiset vaatteet. Väkeä oli kuin pipoa, niin yritin etsiä paikan, missä en tuottaisi ruumiinvammoja muille bilettäjille. Siinä porrastasanteella ei tarvinnut ihan 360 asteen huomiokykyä *hih*



juu, kylkyl. :) bisseä siinä kyl sai ihan kiitettävästi syliin vähän väliä mut ei se ny haitannu.
cod

Posts: 36

#86 • • cod
huhh oli kyl iha jees bileet lukuunottamatta sitä alun välikohtausta kun joku sekopää kävi kaveriin kiinni, mut onneks portsarit oli sen verta fiksui taas ettei me sitte lennetty pihalle samalla vaan ne tajus kenen oli syy.
Loppuilta meni kyl nii nopee, en tiiä joteni fiilis oli kyllä parempi ku yleensä näis bileis ;)
Trixie

Posts: 1,342

#87 • • Trixie

Ouzee, 28.10.2007 17:31:
Mikä oli se ihme "juonto" siellä lavalla (1nainen+pari kuvaajaa) niihin aikoihin ku Indigo lopetteli ja JS16 alotteli? Jäi hämäämään.. *nauru*



Joo mäkin vähän ihmettelin sitä ns. juontaja eukkoo siel, näytti kyl aika teennäiselt tyypilt kaikkine keimailuineen ja poseerauksineen. Samoin ne kuvaajat vaan jotenki hääräs ihan miten sattuu siin, mut oli kyl hauska seuraa sitä eukkoo kun kovasti koitti selitellä jotain *nauru*

--
face your fears and live your dreams

Indigo

Posts: 918

#88 • • Edited Indigo

kimmø, 29.10.2007 10:21:
onkohan toi Indigon setti mahdollisesti tallennettu? *pepsodent*



Ei valitettavasti tullut nauhalle tällä kertaa, kun kovalevysoitin on yhä pahvilaatikoiden kätköissä putkiremontin takia *justjoo*

Biisilista saattoi kutakuinkin olla tämänlainen (ei ihan tarkassa järjestyksessä):

Sebrof Divad - Stop Gap
Joel Armstrong - After Later Shiloh rmx
Chris & Andree - Affection - Dousk Dub
Max Graham - Space disco
Jay Lumen - Midnight Express - Andro dub
Eelke Kleijn - 8 bit era
Nick Hogendoorn & Eelke Kleijn - Rabbit Whole
Junk Science - Troll (Eelke Kleijn rmx)
Raw Shape - Body Rock
Gareth Emery - Outrageous Shiloh rmx
Shiloh - Cafe del mariachi
Vibrasphere - 102 miles from here
Mondays Millionairez - This Music
Visionary - Inside out d-nox & beckers rmx
Vision & Canedy - Dusk
Matys - Funk
Collins & Behnam - Mocarabia
Kobbe & Trish - Valve
Andy Farley & Colin Barrat - Crashed
Drax - Amphetamine
Mirage - Airborn
4 Winds Circle vs Electric Universe - 4 tune circle
Sesto Sento - People
Alternative Control - alt + ctrl
Cyber Cartel - Supersonic
Manmademan - All That (alternative control rmx)
Astral Projection - Mahadeva

( Loppupuolen biisejä löytyy ainakin tästä miksauksesta http://klubitus.org/musiikki.php?id=2963 )
AdonisHercules

Posts: 596

#89 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Tuli tällä kertaa vähän erilaista saundia mitä halluissa yleensä soi, mutta kyllä toimi mulla ainakin hyvin *sydän*
Varsinkin neonin setin aikana tuli liekitettyä oikeen kunnolla kun tanssilattialla oli enemmän tilaa *tanssittel*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Hanz

Posts: 929

#90 • • Hanz Team Lasse
Tällä kertaa tuli lähinnä vietettyä aikaa alakerrassa. Mutta hauskaa oli taas kerran *iloinen*
Temazepam

Posts: 246

#91 • • Temazepam Forever N00B
Pitkästä aikaa missään liikenteessä, kyllä kannatti *jiihaa*

Kaikkien setit *hihu* , tuli jalat kipeiks. Harmillisesti kellojen kääntö ja seuraava työpäivä sotki menoa, joten Neonin setistä ei jäänyt kuultavaksi kuin Lupaavat 45min alusta (ja kuiteskin loppua kohden vaan parantunu *ding*)

Miinusta niille muutamille tupakoitsijoille, jotka eivät vissiin ole Vieläkään ymmärtäneet, ettei sisällä poltella (ja tupakkakoppi ei ole tanssilattia/sen laita) *grr* Pistää ikävästi nenään ja haju hermoon..
Miinukset pientä tässä elämässä, uusintaa odotellessa *iloinen*

btw, Miks siellä oli kameratyyppejä ja 'juontaja' jossain vaiheessa keikkumassa?

--
-Your Lordy Mistress-

PenaPahkasika

Posts: 1

#92 • • PenaPahkasika
Oli kyllä hienot hallut pitkästä aikaa. Mahadevaa! *joo*
Seuraavaa odotellessa.
-wella-

Posts: 13

#93 • • -wella-
Oli toze mahtavat bileet :) Neonin setti yllätti kivasti :)
Fiilis

Posts: 49

#94 • • Edited Fiilis Finnish Wonder

Emberglow, 29.10.2007 12:21:
---

---


tanssitkohan sä välillä kans siinä rappujen tasanteella?
Olin ite kans monasti siinä ja kattelin sun menoo, ihan hyvältä näytti *hymy*

---



Joo, hei se olin varmaan mä, mulla oli sellaiset punavalkoiset vaatteet. Väkeä oli kuin pipoa, niin yritin etsiä paikan, missä en tuottaisi ruumiinvammoja muille bilettäjille. Siinä porrastasanteella ei tarvinnut ihan 360 asteen huomiokykyä *hih*



tuntuu että kaikki on ollu siel portailla, miten me ollaan kaikki mahduttu sinne :D

offtopic: kiitos kuvaajalle että poisti kuvan kaverista ja minusta, kaveri sen verta päissään sitä kuvaa tahtoi että hävetti kaikinpuolin tilanne, mutta mutta onneksi kuvaa ei löytyny plattarin sivuilta <3 :)

--
:::::::::::::

Emberglow

Posts: 43

#95 • • Emberglow




tuntuu että kaikki on ollu siel portailla, miten me ollaan kaikki mahduttu sinne :D




No ihmekös tuo, olihan siellä hemaisevia misujakin! *lurpsis*

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

Fiilis

Posts: 49

#97 • • Fiilis Finnish Wonder

Emberglow, 1.11.2007 23:13:
---



tuntuu että kaikki on ollu siel portailla, miten me ollaan kaikki mahduttu sinne :D



---


No ihmekös tuo, olihan siellä hemaisevia misujakin! *lurpsis*



kävi aika veikeä tapaus juuri tuolla, josta vasta sunnuntaina puhelinkeskustelun jälkeen tuli ilmi, eli eli pyörittiin siellä parvella danssaamassa, ja kaveri sitten että katos perkelettä mitä naisia tuolla tanssii että otappa pari kuvaa, noh minähän otin, ja siis sunnuntaina sitten tuli ilmi että olin kuvannut erästä tuttua naikkosta, vähän sumeita kuvia niin ei saanu selvää että ois tunnistanu, mut jeh kaikkee sitä sattuu ja tapahtuu ... =)

--
:::::::::::::