Onko minussa jotain vikaa kun..

77 posts, 4 pages, 21,569 views

pirpeli

Posts: 5,533

#61 • • pirpeli

Eyebreak, 13.11.2008 11:32:
Mietin kaupungilla kävellessä, että olisi kivaa, jos sattuisin paikalle kun...

-itsemurha (mieluiten tippuminen kuolemaan.)



Joskus saa mitä toivoo...Ystäväni käveli rauhassa Snellmanninkadun ja Oikokadun kulmaan miettien juurikin samaa. "Minkähän näköstä on, kun ihminen tippuu korkealta?"



PLÄTS. Joku päätti päivänsä hyppäämällä siitä kulmatalosta alas. Ei ollut kiva näky.

Oma vastaus sama kuin Liinalla. Ei kauheasti kiinnosta työporukan illanistujaiset jne, ihan vaan sen takia, että ne usein päättyy johonkin iskelmä/rokki/yms.yäk mestaan. Itsehän en niissä viihdy ollenkaan. Nyt jo mietityttää pari risteilyä, ensin omalla työporukalla ja sitte vielä ylikunnallisella sakilla. No, varmasti siellä on kivaakin....(Tukholmassa ainakin oli. Varsinkin kun menin ajoissa nukkumaan.)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

onni3mk

Posts: 3,973

#62 • • onni3mk Onni on.
...en osaa surffata netissä ajankuluksi

--
Onni on.

Mar6

Posts: 2,178

#63 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

pirpeli, 13.11.2008 11:53:
---
Eyebreak, 13.11.2008 11:32:
Mietin kaupungilla kävellessä, että olisi kivaa, jos sattuisin paikalle kun...

-itsemurha (mieluiten tippuminen kuolemaan.)

---


Joskus saa mitä toivoo...Ystäväni käveli rauhassa Snellmanninkadun ja Oikokadun kulmaan miettien juurikin samaa. "Minkähän näköstä on, kun ihminen tippuu korkealta?"



PLÄTS. Joku päätti päivänsä hyppäämällä siitä kulmatalosta alas. Ei ollut kiva näky.



Hyi vvvttu.. Ei oo kovin mieltäylentävää.. Samoin kun kampista sillon hyppäs yks sieltä ylhäältä.
Muutama duunikaveri oli just siinä kun tipahti eteen. Sanotaan näin että tollanen näky on varmasti sellanen josta ei aivan heti toivu. Paremmankin paikan voisi varmasti ihminen valita tuollaiselle, mietityttää myös kuka pitää "kivana" edes ajatusta. *eiei*
Erään tuohon aiheeseen etäisesti viittaavan mutta paljon lievemmän keissin olen itse nähnyt ja sekin oli jo tarpeeksi pysäyttävää.

--
-Where there is house there is a home-

s4ga

Posts: 325

#64 • • s4ga
.. en osaa nukkua.

.. selaan netistä äkkilähtöjä maapallon toiselle puolelle, vaikka pitäisi lukea tenttiin, koska vielä viime viikolla halusin siitä kiitettävän. Nyt haluan vain kauas turkoosin meren äärelle.

.. vietän arkeni luennoilla, joilla käsiteltävät asiat ovat niin haasteettomia että se on järjettömän epämotivoivaa, mutta en silti tiedä ollenkaan, mikä olisi oikea alani. Toivoisin, että joku valitsisi puolestani ja tekisi oikean päätöksen. Vaihtoehtoja on loputtomasti, kun kaikki on mahdollista.

.. olen ollut joulusta asti enemmän tai vähemmän kipeänä ja viimeiset kolme viikkoa lähinnä vuodelevossa. (Nyt on oikeastikin kyllä jotain vikaa.)

.. luotan liian helposti ihmisiin, pidän heistä ja uskon kaikista pelkkää hyvää, kunnes toisin käy. Ja sitten sattuu.

.. pidän kummallisista persoonallisuuksista ja välillä joudun vahingossa todella käsittämättömiin tilanteisiin.

.. haluaisin joutua onnettomuuteen ja selvitä siitä lievästi loukkaantuneena tai todistaa jotakin hirveää tapahtumaa läheltä, jotta saisin kokea, kuinka reagoin oikeassa paniikkitilanteessa (vrt Eyebreakin postaus).

.. olen sitä mieltä, että koettelemukset tekevät ihmisestä vahvemman.

.. rakastan elämää vastoinkäymisistä huolimatta - tai niiden ansiostakin.

.. olen alkanut käyttää termiä *plur*

--
Miau. ^__^

Damien

Posts: 2,882

#65 • • Damien [tr3ox]

Mar6, Paremmankin paikan voisi varmasti ihminen valita tuollaiselle, mietityttää myös kuka pitää "kivana" edes ajatusta. *eiei*



Minä. *pepsodent*

Tässähän tulee mieleen klassikko "miten päätän päiväni mahdollisimman järkyttävästi" -ajatusketju kouluajoilta. Käsikranaatti ja forumin kaiteelta ales sen kanssa ja ilmassa potslojoo, saatais kunnon ketsuppia mäkin ranskalaisiin :)

Mar6,
Erään tuohon aiheeseen etäisesti viittaavan mutta paljon lievemmän keissin olen itse nähnyt ja sekin oli jo tarpeeksi pysäyttävää.



Se on vain lihaa mikä lopulta mätänee - henki elää ikuisesti vapautuen energiana jatkumoon.

Toivottavasti kuitenkin pystyit käsittelemään asian itsesi kanssa, ettei siitä kokemuksesta päässyt muodostumaan sinulle traumaa. *piis*
Mar6

Posts: 2,178

#66 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Damien, 9.3.2009 17:08:
---
Mar6, Paremmankin paikan voisi varmasti ihminen valita tuollaiselle, mietityttää myös kuka pitää "kivana" edes ajatusta. *eiei*

---


Minä. *pepsodent*

Tässähän tulee mieleen klassikko "miten päätän päiväni mahdollisimman järkyttävästi" -ajatusketju kouluajoilta. Käsikranaatti ja forumin kaiteelta ales sen kanssa ja ilmassa potslojoo, saatais kunnon ketsuppia mäkin ranskalaisiin :)


---
Mar6,
Erään tuohon aiheeseen etäisesti viittaavan mutta paljon lievemmän keissin olen itse nähnyt ja sekin oli jo tarpeeksi pysäyttävää.
---


Se on vain lihaa mikä lopulta mätänee - henki elää ikuisesti vapautuen energiana jatkumoon.

Toivottavasti kuitenkin pystyit käsittelemään asian itsesi kanssa, ettei siitä kokemuksesta päässyt muodostumaan sinulle traumaa. *piis*



Lääkkeet, lääkkeet! *lmao*
No, eihän sitä nyt ihan P(i)enistä pelästy *joo*

--
-Where there is house there is a home-

wiwi

Posts: 1,575

#67 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
...paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki mitä telkkarista tulee on paskaa.

...harva leffa on niin hyvä, että se kiinnostaisi loppuun asti.

...kaikki, mitä hehkutetaan liikaa, alkaa hyvin nopeasti ärsyttää. Esimerkiksi Facebook, johon en koskaan edes harkinnut rekisteröityväni em. syystä. Ei kaduta.

...en ole koskaan halunnut perustaa perhettä.

...osaan viheltää vain sisäänpäin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,774

#68 • • Freja Sihteeri
Minulle ei maistu ollenkaan alkoholi, ei tippakaan? Ei ole aikoihin vain tehnyt mieli.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#69 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Ultraviolet, 30.9.2007 14:43:
.... uskon liian helposti ihmisiä ja toisaalta epäilen. Ainaista luottamus jojoa eikä loppua näy. Ehkä pitäisi vain lopettaa liika ajattelu(mitä se on...?) ja elää elämää eteenpäin ilman huolia huomisesta.



Sama..niiiiiin tuskastuttavan sama *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Calumet

Posts: 216

#70 • • Calumet
...Kun kuuntelen ABBAa ja village peoplea tällä hetkellä.. *ding**tanssittel**nauru*
Avatar
#71 • • hottium Guest
postasin vasta sadannen viestini :(
Timce

Posts: 5,381

#73 • • Timce
Mä olen aivan varma, että minussa on vikaa, kun en ymmärrä hevon v* nykymusiikista.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Meke

Posts: 2,083

#75 • • Meke GT Digital, BCN Records
...elämä on vain yhtä tylsää arkea ja niin harmaata. Miksei mitään kivaa ja mukavaa voisi tapahtua.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Samu81

Posts: 1,224

#76 • • Samu81 kokolihaa
-Tykkään vielä tämän ikäisenä ( :D ) juosta kaiken maailman normi-Seduloissa bilettämässä samaa tahtia kuin joskus päälle parikymppisenä *jiihaa*. Harmi ettei frendeillä oikein ole enää samanlaista spirittiä jäljellä, ne on kaikki vanhoja sekä väsyneitä :D

Sitä mukaa kun ikää on tullut lisää, sitä enemmän on tässä pari viimeistä vuotta kasvanut sellainen fiilis, että nyt pitää pitää hauskaa viimeiset vuodet vielä kun kerkiää, ennenkuin on se 30+ mittarissa.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

MRC

Posts: 1,346

#77 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Freja, 14.3.2009 21:03:
Minulle ei maistu ollenkaan alkoholi, ei tippakaan? Ei ole aikoihin vain tehnyt mieli.



Ei oo :D viina on aikas perseestä. Ehkä turhin asia maailmas

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!