elysion - Road to the Unknown (dnb)

37 posts, 2 pages, 7,354 views

Nanero

Posts: 28

#21 • • Nanero tukostelija

elysion:., 22.9.2007 01:02:
Paremman siitä tekis kuitenkin se, että krs vetäis vähän pidemmän ja paremman räbäytyksen.



totta. toi krs:n sylkeminen on ihan älytöntä self-toastia, ja ei sen paremmaksi muutu. jos saisi edes jotain pientä viestiä siihen ni ois ollu paljon rouheampi. sen takia itse fiilaan instrupuolta kyseeomaisesta levystä :D

--
Internet - Serious Business

elysion

Posts: 1,036

#22 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

scoobyz, 22.9.2007 01:16:
---
elysion:., 22.9.2007 01:02:
Paremman siitä tekis kuitenkin se, että krs vetäis vähän pidemmän ja paremman räbäytyksen.

---


totta. toi krs:n sylkeminen on ihan älytöntä self-toastia, ja ei sen paremmaksi muutu. jos saisi edes jotain pientä viestiä siihen ni ois ollu paljon rouheampi. sen takia itse fiilaan instrupuolta kyseeomaisesta levystä :D



Kyl toi mun mielestä silti on ihan käsittämättömän kova droppi niitten räbäyksien kanssa! Mut toimii se instrumentaalikin kyl hienosti.
Amuck

Posts: 2,396

#24 • • Amuck dub-i-dub
ely + rankempi = latinkiin!

Oon monen miksauksen kohdalla valittanut siitä että tyyli muuttuu liikaa. Tunnelmat kehittyy ilman tyylisuunnan vaihdostakin hei, itse arvostan vähän yhteneväisempiä kokonaisuuksia. Eli kokeillaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

elysion

Posts: 1,036

#25 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

2la, 24.9.2007 17:27:
ely + rankempi = latinkiin!

Oon monen miksauksen kohdalla valittanut siitä että tyyli muuttuu liikaa. Tunnelmat kehittyy ilman tyylisuunnan vaihdostakin hei, itse arvostan vähän yhteneväisempiä kokonaisuuksia. Eli kokeillaan.



Joo, toiset tykkää härömmästä toiset taas ei. Ite kans tykkäilen kokonaisuuksista, mut voihan ne tietty olla vähän puuduttaviakin.
tir

Posts: 951

#27 • • tir
tätä settiä tulikin kuunneltua yllättävän vähän edellisien kasaamiseen verrattuna *hih*

kikkailuja olis voinu olla vielä enemmänkin, mutta ainakin se corrupt cops (??? vai oonko ihan hakusessa piisin suhteen..) oli kiva. jonkin verran nopeempia vaihtoja ku ehkä ku edellisissä, kesti hyvin kasassa ja aavistus lisää vääntöä loppua kohden.
tällästäkö sit esim. lauantaina ja laserpointeissa vai kevyempää? *pepsodent*
elysion

Posts: 1,036

#28 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

tir, 26.9.2007 15:04:
tätä settiä tulikin kuunneltua yllättävän vähän edellisien kasaamiseen verrattuna *hih*

kikkailuja olis voinu olla vielä enemmänkin, mutta ainakin se corrupt cops (??? vai oonko ihan hakusessa piisin suhteen..) oli kiva. jonkin verran nopeempia vaihtoja ku ehkä ku edellisissä, kesti hyvin kasassa ja aavistus lisää vääntöä loppua kohden.
tällästäkö sit esim. lauantaina ja laserpointeissa vai kevyempää? *pepsodent*



Mashupeissa tulee aikas paljon kevyempää, kun imo mbar paikkana ei oo hirvee bilemesta. Laserpointeista on vähän paha sanoa vielä. Jotain menevää mielellää soittaisin, mut sitä ei sit oikeen tiiä mikä yleisölle uppoaa. Varmaan pitää kuitenkin alotella vähän kevyemmällä.

Ja juuh, corrupt copsissahan toi outronostatussäätö oli.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Teknisesti aika bueno ja oli ne biisitkin aika mukaansatempaavii *tanssittel*

Mun makuun kuitenkin ehkä hieman liian rankkaa saundii näin kotikuunteluun. Tanssilattialla olisin pienessä hiprakassa vetänyt täysii *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hrdkvr

Posts: 3,929

#30 • • hrdkvr KURGO
olipahan siisti setti

varsinkin 2. Counterstrike - Africanism [Outbreak] uppos..kun toi komppi toi mieleen prodigyn- break and entterin!

--
-keep it hard-

elysion

Posts: 1,036

#31 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

hrdkvr, 27.9.2007 13:08:
olipahan siisti setti

varsinkin 2. Counterstrike - Africanism [Outbreak] uppos..kun toi komppi toi mieleen prodigyn- break and entterin!



Hmm... itelle ei kyl toi biisi oo tullu mieleen, mutta molemmat biisit on kyllä varsin loistavia. Aiemmin tuli soiteltua lähinnä vaan tota Bloodlinea tolta Africanism levyltä, mutta tajusin tossa settiä kasatessa, että molemmat puolet on kyllä pirun kovia.
elysion

Posts: 1,036

#32 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Steven Hoaks, 27.9.2007 11:46:
Teknisesti aika bueno ja oli ne biisitkin aika mukaansatempaavii *tanssittel*

Mun makuun kuitenkin ehkä hieman liian rankkaa saundii näin kotikuunteluun. Tanssilattialla olisin pienessä hiprakassa vetänyt täysii *jiihaa*



Pieni semikänni auttaa aina tanssilattialla *känni*. Itelle tää setti oli kuitenkin ehkä edellisiä enemmän tollanen fiilistelysetti. Hauska kuulla, että toisilla toimii toisinpäin :).

Kiitokset kommenteista kaikille!
Jinkso

Posts: 1,209

#34 • • Jinkso FINRG
Tää oli kyllä pirun kova pläjäys. Pyörinyt nyt autossa päivittäin, täydellistä ajomusiikkia!
Miksaus tiukkaa ja teknisesti erinomaista, biisit natsaa pari poikkeusta lukuunottamatta meikäläiselle.
Ei muuta kun lisää tätä rankempaa saundia jannulta! Ja propsit ykköstilasta!
elysion

Posts: 1,036

#35 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Jinkso, 29.9.2007 12:54:
Tää oli kyllä pirun kova pläjäys. Pyörinyt nyt autossa päivittäin, täydellistä ajomusiikkia!
Miksaus tiukkaa ja teknisesti erinomaista, biisit natsaa pari poikkeusta lukuunottamatta meikäläiselle.
Ei muuta kun lisää tätä rankempaa saundia jannulta! Ja propsit ykköstilasta!



Mitkäs biisit ei natsannu? Uskaltaisin veikata, että jos ite tätä kuuntelisin autolla ajaessa, niin nopeudet tuskin pysyis lakien rajoissa :D.
nomic

Posts: 4,120

#36 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tää on kyllä loistava setti. Joitakin kertoja jo kuunnellut läpi, mutta vasta nyt muistin kommentoida.
Ei mitään valittamista. Menee oikein mukavasti, varsinkin kun luo tuota omaa maailmaa yhteen tarinaan. *hymy*

Juuri sopivaa mätkettä, ja se lanka tässä on melkoisen hyvin esillä. ;)
elysion

Posts: 1,036

#37 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

nomic, 10.10.2007 22:21:
Tää on kyllä loistava setti. Joitakin kertoja jo kuunnellut läpi, mutta vasta nyt muistin kommentoida.
Ei mitään valittamista. Menee oikein mukavasti, varsinkin kun luo tuota omaa maailmaa yhteen tarinaan. *hymy*

Juuri sopivaa mätkettä, ja se lanka tässä on melkoisen hyvin esillä. ;)



Kiva kyllä kuulla, että toi rakenne toimii, kun se on näissä seteissä ollu melkein se päätavote. Oikein mukava kuulla taas, että setti on toiminut :). Jos sitä jossain vaiheessa vaikka väsäis jatkoa ;).