Steve Bug @ Cosmic City 17.11.2007 @ helsinki

52 posts, 3 pages, 11,040 views

vergio

Posts: 218

#43 • • vergio barbaari
Oli Kyllä Kovin ilta pitkään aikaan!! Ihan parasta lyhyesti ja ytimekkäästi! Tänks!

--
Anna mun bailaa...

djp

Posts: 67

#44 • • djp
pakko kyl tännekkin kritisoida vähän...
toni soitti ihan oikein jeppissoundia sen mitä ehdin kuulemaan.
steven eka tunti oli vaan todella tylsää.
jotain "hidasta haussia" kuten aiemmin joku mainitsi, mutta enemmänkin tylsää kun diippiä.
nomutjoo, hyvä dj:hän steve on, nyt ei vaan menneet biisivalinnat mun maun mukaan :)

eniten kyllä koko stadin reissusta jäi mieleen suomalaisten aivan päätön käytös "viihteellä".
valitettavasti myös klubeilla... ördäämistä ja agressiivista käytöstä... kyllä viina on hyvä juttu hei!
huoh.
reinoh

Posts: 818

#45 • • reinoh
Erinäisten ikävien sattumien summaksi missasin tämän ja etkot *eiei*

ei näin.
Sintsu

Posts: 75

#46 • • Sintsu
Jep jep, aivan mahtavaa oli! Meinas väsy jo tulla, mut onneks päätettiin vielä jäädä sillä viimeiset ½ tuntia Steve pisti niin kovaa settiä, että hikisenä saatiin kävellä kotiin!! Thanks man, kiitos ja kumarrus. Amea odotan kuin kuuta nousevaa, oli viimeksi NIIN kova :)
Avatar
#47 • • ikj Guest
what a vibe! kiitos.
metsis

Posts: 272

#48 • • metsis
kiitos! hyvä meininki ja steve ei pettänyt taaskaan, soitti tosiaan onneksi tuon jesus loves the acidin josta joutui hieman pärähtelemään lattialla.... tuntui kyl TAAS et bileet oli vast alkamas ku joutuu jo lähtee kotii :) noh, seuraavaa saksareissua odotellessa

--
it's not human
to feel like this
dreamless

^Petunia

Posts: 888

#49 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

inneah, 18.11.2007 13:01:
*känni* mitä tapahtu? :DDD


Mulla vähän sama fiilis *tirsk*
Hauskaa oli ja pääsin jopa töihin vielä..

Kiitos Steve ja Tony *hihu*
Dirt

Posts: 105

#51 • • Dirt Chiken hunting
damn... mikäli tota tonin keikkakalenteria on uskominen viddu et on kovii jätkii tulos stadiin.
CM

Posts: 1,507

#52 • • CM

Dirt, 19.11.2007 20:19:
damn... mikäli tota tonin keikkakalenteria on uskominen viddu et on kovii jätkii tulos stadiin.



Älä... näkyy olevan taas toi muudeissa oleva Detroit house legendaki saapumas. Jos tällä kertaa ei missais.