CLUB LASERPOINT - COLOURS OF THE FALL 29.9.2007 @ Helsinki

35 posts, 2 pages, 7,321 views

AcidR

Posts: 521

#21 • • Edited AcidR Serine (Distortion)
Kiitti sille vitun mulkulle joka löys mun narikkalapun ja päätti viedä kaikki kamat mukanaan. Takki, huppari, kaulahuivi, mp3 soitin, lompakko (sis. kaikki kortit), avaimet/työpaikan avaimet, kaikki meni. Toivottavasti tykkäät hardstylestä.

Saatana mitä ihmisiä maailmalta löytyy.

Jos jollain ihmeen kaupalla kukaan sattu huomaamaan että joku haki narikasta vihreen/valkosen takin johon tungettu sisälle valkonen huppari, niin olis ihan kiva kuulla. Noh, takas maan päälle, eihän kukaan tollasta vois muistaa vaikka olis huomannut.
Avatar
#22 • • Dorka Guest

Acid-Kun, 30.9.2007 05:20:
Kiitti sille vitun mulkulle joka löys mun narikkalapun ja päätti viedä kaikki kamat mukanaan.



a) oletettavaa teini paikassa et viedään jos on vain mahdollista viedä - pidä parempaa huolta narikasta? (kuulostaa ilkeeltä, mutta tätä se nykymeno on)

b) siellä on (tallentava?)kameravalvonta ellen nyt aivan väärin muista...
Syntse

Posts: 1,652

#24 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Nonnis tuli sitten synttäreitä vietettyä ja nää bileet sopi sitten hyvälle päivälle. Oli kyl kivaa, yllättävän vähän porukkaa kyllä liikkeellä. Mutta sehän ei tietysti haittaa menoa onhan sitten tiskillekkin pienempi jono. Tuli hypittyä alakerran ja yläkerran väliä ja tavattua ihmisitä.

Terkut ja kiitokset ainakin Triton, Neon, Illusion, Stonewoman, Manaburn.

Ja tänään taitaa hieman olla krapula.

Toi on kyl nykypäivänä harmillista että jos toisten tavaraa löydetään niin se pidetään itse... rehellisyys on kyllä kadonnut hyve, ikävä kuulla että on narikkalappu kadonnut ja tavarat viety.
Tapi

Posts: 1,437

#25 • • Tapi Dreamstate
Kiitokset järkkääjille ja yleisölle mun puolesta, toivottavasti piditte lämmittelysoitannasta.

Tracklist löytyy musiikkiosastosta. *piis**hihu**piis*
Kaiski

Posts: 9

#26 • • Kaiski
Suurkiitokset Neonille mahtavasta setistä! *hihu**sydän* Hauskaa oli *jiihaa*
AcidR

Posts: 521

#27 • • Edited AcidR Serine (Distortion)
Kai sitä pitäis pistää kunno kommenttia itse bileistäkin. *blush*

Kaikinpuolin muuten tosi onnistunut ilta. Heti alussa J. Raninen vei pisteet himaan perhanan kovilla technoilla. Loput illasta tuli vietettyä sitten yläkerrassa. Efon kiksut maistu, ja Neon vei perinteisesti jalat alta. *jiihaa*

Laserpointit toimii, eikä ole vielä kertaakaan pettänyt. Keep up the good work. *piis*

Syntse, 30.9.2007 11:32:
Toi on kyl nykypäivänä harmillista että jos toisten tavaraa löydetään niin se pidetään itse... rehellisyys on kyllä kadonnut hyve, ikävä kuulla että on narikkalappu kadonnut ja tavarat viety.



Kävi vaan huono tuuri ettei kukaan rehellinen sattunut sitä lappua löytää. Ei taida karma toimia kun ite on tullut useampaankin otteeseen palautettua muiden tiputtamia narikkalappuja. *igor*
irtsa

Posts: 3

#28 • • irtsa
Kuka vei mun kengät ja silmälasit? :<
Tiia

Posts: 352

#29 • • Tiia
Päätös lähteä bileisiin tuli vähän myöhään ja oltiin vasta kahen jälkeen paikalla. *nauru* Muitakin yläkerran soittajia olis ollut kiva ehtiä kuulemaan, mutta kyllä se Neonin upea setti korvasi kaiken, mitä oli jäänyt välistä. *aplodit* Olipa hikistä menoa, huh! *lmao**jiihaa*
Katzcu

Posts: 215

#30 • • Katzcu
Olipas hubat bileet, vaikka/koska olin selvinpäin liikkeellä. Oli kiva nähä ystäviä taas *hymy*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

ohgreat

Posts: 361

#31 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Joo tääl oli iha viihtysää...alakerran eka techno pläjäys by J.Raninen uppos erittäin hyvin ja myöhemmin illasta Efo laitto kyl tosi maukasta settii. Bileet toimi muutenki kuten bileiden kuuluu.
Diar

Posts: 17

#32 • • Diar
Olipas aivan mahtavat bileet :) missää vaiheessa ei ehtinyt tulla tylsää!
Kinli

Posts: 782

#33 • • Kinli
kohtalaiset bileet vaikka porukkaa ei ihan pipona ollutkaan.

kuvat jonossa.

pieni_117_37286.jpg
pieni_117_37283.jpg
Anunu

Posts: 18

#35 • • Anunu Anulicious
Ensimmäinen kerta kun olin tämän tyyppisissä bileissä ja erittäin kivaa oli. Huomattavasti upeempaa kun oletin siellä olevan. Kannattaa siis joskus uskoa muita ja kokeilla uusia juttuja. Varmasti ei jää viimeiseksi.