...

148 posts, 8 pages, 33,069 views

Euphoria

Posts: 542

#141 • • Euphoria 4 everyone
Vitun kinastelu:D
thebbo

Posts: 346

#142 • • thebbo free spirit

kuilun arvoitus, 7.9.2007 17:19:
---

THE POINTTI

Jokainen peruste klubbari norettamiselle, jota kuvataan rationaaliseksi, on virheellinen, KOSKA sille ei ole olemassa mitään yleistä rationaalista perustetta, so. sääntöä.
Ainoa hyväksyttävä peruste mielivaltaiselle "ignorelle" on tunnetasolla. Jota taas perineteisesti ei edes pidä pyrkiä selittelemään.

Tästähän se tietynlainen häpeä jopa omaa nore-listaa kohtaan kumpuaa, kun tajutaan, joko suoraan, tai alitajuisesti, että toiminta on irrationaalista, vaikka toisin väitetään.

House is the new house!



Ei kai täs maailmassa minkään asian manifestoiminen edellytä rationaalisuutta? Asiat on niin kuin ne on, tarkoitettuina. Jos sanoisin, että koko multiversumi, jota me ollaan, on pelkkää eri taajuuksilla värähtelevää ääretöntä rakkautta, ja se on kaikki mitä on olemassa, muu on pelkkää illuusiota, ei kyseinen kuulostaisi monenkaan ihmisen korvaan rationaaliselta. Mutta näin se vaan menee. MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN.

*sydän**enkeli*

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

thebbo

Posts: 346

#143 • • thebbo free spirit

Tontsis, 8.9.2007 15:06:
Mitä tää threadin otsikkopelleily nyt on?



Just to make you try out the brand new IGNORE feature of the forum. *pepsodent*

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

KooKie

Posts: 4,338

#144 • • KooKie aka. Petress Pan

Ana-5000, 8.9.2007 14:13:
---
KooKie, 6.9.2007 21:28:
Mun noreen pääsee tasan yhdestä syystä: Postaa sen saatanan "matoja nännissä" -kuvan ässäboxiin. Oon niin herkkä. :(

---

en ihmettele. wtftit.jpg on ainoa kuva, jonka olen ikinä nähnyt mistä on tullut fyysisesti paha olo :(




Ai, säkin oot näin herkkä! Kohta alat varmaan pillittää "Blondin kosto" -leffan tahtiin... Tai siis mä en ole kyllä ihan niin herkkä. Vähän oot emo!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

mummoankka

Posts: 369

#145 • • mummoankka

Ana-5000, 8.9.2007 14:13:
---
KooKie, 6.9.2007 21:28:
Mun noreen pääsee tasan yhdestä syystä: Postaa sen saatanan "matoja nännissä" -kuvan ässäboxiin. Oon niin herkkä. :(

---


en ihmettele. wtftit.jpg on ainoa kuva, jonka olen ikinä nähnyt mistä on tullut fyysisesti paha olo :(

MIKÄÄN muu ei ole aiheuttanut vastaavanlaista reaktiota netissä.

Siinä on jotain maagista.

(Ja tiesithän että se on photoshoppaus? Nii mäki, mut ei silti auta yhtään.)



Olihan se pakko kattoo (miks piti ku arvas että jotain todella oksettavaa...) ja hyi helvetti tosiaan... en kato sitä enää ikinä *toktok* ehkä se kuva häviää korvien välistä joskus... *sars*
ja nii, mulla ei oo ketään ignoressa, mutta itse olen ollu ainakin yhdellä listalla *piis*
en oo keksiny yhtään syytä käyttää...
Viltsu

Posts: 2,010

#146 • • Edited Viltsu noname
2 MUCH KLUBITUS, ANYONE?

ja ignore count 4, blame the brainfarts..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Lucky-13th

Posts: 383

#147 • • Lucky-13th

Ana-5000, 8.9.2007 14:13:
---
KooKie, 6.9.2007 21:28:
Mun noreen pääsee tasan yhdestä syystä: Postaa sen saatanan "matoja nännissä" -kuvan ässäboxiin. Oon niin herkkä. :(

---


MIKÄÄN muu ei ole aiheuttanut vastaavanlaista reaktiota netissä.

Siinä on jotain maagista.



On jotain joo, aiheutti myös masennusta ja haluttomuutta.
Pyhäinhäväistys.

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

siveys

Posts: 2,492

#148 • • Edited siveys lovely
En nyt tiedä onko täällä enää järkeä kirjoitella yleisellä tasolla ignoresta kun topicci on mitä on, mutta laitoin hieman omaksikin hämmästyksekseni eilen toisen ignoreni.

Tästä valaistuneena voisin tuoda esiin sellaisen näkökulman, että ignore ei välttämättä ole erityisesti tiedon suodattamiseen soveltuva väline vaan ainakin itselläni tapa välttyä joidenkin henkilöiden aiheuttamalta pahan olon tunteelta. Jotkut ihmiset vain iskevät teoillaan ja persoonallaan (joko netissä, livenä tai kummassakin) sellaisiin hermopisteisiin, että sitä elää lopulta mielummin kokonaan ilman tietoa näiden ihmisten olemassaolosta.

Mitä taas tulee oikeaan tedon suodattamiseen niin itse olen joskus vakavissani pohtinut (ja jopa kokeillut) sitä, että pitäisikö Klubbaria alkaa pysyvästi selailemaan siten, että laittaa vain tietyn joukon ennalta varteenotettavaksi tuntemiaan ihmisiä tuohon "näytä viestit vain kirjoittajalta" laatikkoon, jolloin luettujen kirjoitusten henkilökohtainen relevanssi kasvaisi merkittävästi. Suoranaisesti mitään pahaa en tästä menettelystä itse löytänyt, vaikka se kieltämättä sensuroisi varsin monen kirjoittajan näkemykset - käytännössä näinhän me ihmiset tehdään reaalielämässäkin hakeutuessamme erityisesti tiettyjen ihmisten seuraan sen sijaan, että vain juttelisimme kaikille sattumalta vastaantuleville ihmisille.

Tämä kokeilu tosin loppui varsin lyhyeen kun Klubbari on rikki sillain että jos rajoittaa viestejä kirjoittajien mukaan niin viestiketjun sivutus ei enää toimi ja näkee aina vaan ensimmäiset 20 viestiä ;)

edit: puhelimella kirjoittaminen on hankalaa :(