Linnanmäen laitteet

14 posts, 1 page, 3,084 views

Aki Antila

Posts: 220

#1 • • Edited Aki Antila
Monen vuoden tauon jälkeen olen menossa linnanmäelle. Itse en muista yhtään mitä laiteitta siellä on, joten kaipaisin hieman tietoa huvipuiston laitteista. Eli kaikki laitteet vaan tänne, missä kannattaa käydä.
plink

Posts: 1,405

#3 • • plink team paska
kieppi (huom! ei saa sekoittaa ihan nössöön kieputtimeen) on joka kesän must! toimii erityisesti krapulassa:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

pirpeli

Posts: 5,533

#4 • • pirpeli
Joo-o, ei kannata paljon Lintsin laitteista puhua...Vaikken ite niihin kaikkiin uskalla mennäkään(huono vatsa ja korkeanpaikankammo). Kyllä ulkomailta löytyy oikeesti pelottavat ja vatsaa _kunnolla_ vääntävät laitteet. Ja tosiaan Lintsin sivuilta löytyy kyl kaikki tarpeellinen, mitä niistä tarviikin tietää-

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

MiMoSa

Posts: 1,664

#5 • • MiMoSa

plink, 26.8.2007 12:50:
kieppi (huom! ei saa sekoittaa ihan nössöön kieputtimeen) on joka kesän must! toimii erityisesti krapulassa:)


*pökr* Se on ihan kamala! Krapulassa lähtis varmaan henki, ainakin laatta lentäs ihan samantien.*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

evvk

Posts: 1,918

#6 • • evvk
Joo... särkäännimestä muistan sen että laitteissa mentiin niin kauan että tuli oksennus.

Jonkun aikaa menee aina tottua laitteeseen että ei tuu pahaolo ja johinkin ei totu ikinä.
Ozie

Posts: 1,389

#7 • • Ozie
Viime viikonloppuna baarista himaan ja nukkumaan 05:30, herätys 09:00 -> lintsille

Ekan kerran meinas oksennus tulla spaceshotissa, tokan kerran kirnussa. Kirnu o muuten aika siisti vaikka hirveet jonot ja lyhyt.
Neko

Posts: 943

#8 • • Neko No äläpä kerro enempää
Kieppi on kyllä paras. Toissa vuonna olin aika mustelmilla käytyäni n+1 kertaa Kiepissä :)
ipe

Posts: 1,845

#9 • • ipe X-Rust / Holvi
kieppi ja kieputin on selkeesti hauskimmat vempaimet. suosittelen kuitenkin särkänniemeä koska siellä on tornado! <3

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

sadesola

Posts: 409

#10 • • sadesola Kettu mikä kettu
Olen se mamma, joka istuu penkillä
ja lukee Seppälän "SuperMarkettia"
ja vilkuttelee viattoman näköisenä
laitteissa remuaville seuralaisilleen.

Karuselli on ihan jees, jos ehtii napata
kirahvin.

--
KABOOM!

Juhgu

Posts: 7,921

#11 • • Edited Juhgu Virnistelijä

pirpeli, 26.8.2007 12:55:
Joo-o, ei kannata paljon Lintsin laitteista puhua...Vaikken ite niihin kaikkiin uskalla mennäkään(huono vatsa ja korkeanpaikankammo). Kyllä ulkomailta löytyy oikeesti pelottavat ja vatsaa _kunnolla_ vääntävät laitteet.



Aika sama mitä ulkomailta löytyy jos lintsikin on liian rankka? :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

pirpeli

Posts: 5,533

#12 • • pirpeli

Juhgu, 26.8.2007 13:56:
Aika sama mitä ulkomailta löytyy jos lintsikin on liian rankka? :)



Näitkö sä nyt ollenkaan mun pointtia tossa?Itse uskallan harvoin vuoristorataa hurjempiin, mutta ulkomaisista huvipuistoista löytyy oikeasti hurjat ja rajut laitteet. Tää oli siis vaan mielipidepostaus :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Juhgu

Posts: 7,921

#13 • • Edited Juhgu Virnistelijä

pirpeli, 26.8.2007 14:01:
---
Näitkö sä nyt ollenkaan mun pointtia tossa?



Mä käsitin että sun pointti oli väheksyä Lintsin laitteita ("ei kannata paljon lintsin laitteista puhua...") ulkomaan laitteisiin verrattuna, mikä oli mun mielestä hiukka koomista kun samaan hengenvetoon toteat että ne ovat sinulle kuitenkin liian rankkoja.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

pirpeli

Posts: 5,533

#14 • • Edited pirpeli

Juhgu, 26.8.2007 14:12:
Mä käsitin että sun pointti oli väheksyä Lintsin laitteita ("ei kannata paljon lintsin laitteista puhua...") ulkomaan laitteisiin verrattuna, mikä oli mun mielestä hiukka koomista kun samaan hengenvetoon toteat että ne ovat sinulle kuitenkin liian rankkoja.



Katos nyt mäkin tajusin, että voi sen noinkin käsittää. En oikeastaan väheksynyt laitteita, vaan niiden "tehoa". Toisaalta sitten en kamalasti niihin uskalla itse mennä, joten tuo "tehottomuus" perustuu lähinnä muiden kertomiin mielipiteisiin. Ehkä voisin muotoilla postaukseni näin: Itse en uskalla moniin Lintsin laitteisiin mennä. Olen kuullut tosin, että ne eivät ole läheskään niin pelottavia kuin ulkomaisissa huvipuistoissa olevat. Ja olen kyllä nähnyt paljon rankempia, mutta kokeiltua ei ole tullut. Erinäisistä syistä.. :D Haluun esim.pitää sisuskalut omanani. Mutta tokihan Lintsinkin laitteissa kannattaa käydä. Kyllä niistä varmaan sävärit saa.

edit. No ok, ehkä kritisoin myös laitteita, tavallaan. Salaa. Vähän. Ois kiva joskus uskaltaa just jossain kunnon huvipuistossa mennä sellaseen vatkaimeen, että tuntis käyneensä. Viime aikoina tutuiksi ovat tulleet Särkkiksen ja Lintsin lastenlaitteet*nauru*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-