milo - Daft Task Vamps Got Monks [tekno + kiksu]

13 posts, 1 page, 3,642 views

milo

Posts: 860

#1 • • milo Plaugenaut
http://www.tamk.fi/~c4hviita/kuvat/dtvgm.jpg

Uudet leikkikalut, uusia biisejä ja vähän vanhojakin. Teknoa sekä vähän säröä ja räkää. Itse olen ihan tyytyväinen, toivottavasti kelpaa jollekin.
tekno, jotain

tracklist:
Splendex - Proximus
Number One Son - The Pop
Client - Lights Go Out (Oliver Koletzki + Florian Meindl Mix)
Alloy Mental - God Is Green (Kevin Gorman Remix)
Sturmfrei - Matratzensport (DaJim Mix)
Antichic & Popped - Chemical Junk
The Offspring - Special Delivery
Glamour To Kill - In Your Eyes
datA - Paste Back
Mutron - Rotten Zipangu
Tamya - Make It Japan
Valentino Kanzyani - iPray (Let iPray 4U Mix)
Ade Fenton - Killing Spree

lisätiedot - kuuntele

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

elysion

Posts: 1,036

#2 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
eka!

eiku...

Piti laittaa tänne jotain viksua ennen ku pasteet irggisekoilut tänne :P.

Alun nitkuilu ei oikeen ollu omaan makuun. Oon liian n00b... en vaan tajuu :/. Keskivaiheen sektio uppos parhaiten ja tuolla oli oikeesti omaankin makuun hyviä biisejä. Pointsit tosta Offspringistä :). Piristi settiä kyl ja vaihdotkin meni kohtuu kivasti. Rakenne nyt oli sinällään vähän hassu, että keskivaiheilla oli imo paras meno ja se sit vähän niinku laski loppua kohden. Mut jöö... mitäpä tässä sen enempiä selittelemään, kun en mistään mitään ymmärrä :P.
milo

Posts: 860

#3 • • milo Plaugenaut

elysion:., 20.8.2007 22:47:

Piti laittaa tänne jotain viksua ennen ku pasteet irggisekoilut tänne :P.



Mitkä sekoilut?

19:20 <@elysion> milo: tää sun setti saa mut vainoharhaseks :/
19:20 <@elysion> kokoajan luulen, et noi nettisivut pitää jotain ääniä

Toihan on parasta palautetta mitä voi saada, kiitokset siitä. Ja vähän myös tuosta syväluotaavasta analyysistä.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

elysion

Posts: 1,036

#4 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

milo, 20.8.2007 22:53:
---
elysion:., 20.8.2007 22:47:

Piti laittaa tänne jotain viksua ennen ku pasteet irggisekoilut tänne :P.


---


Mitkä sekoilut?

19:20 <@elysion> milo: tää sun setti saa mut vainoharhaseks :/
19:20 <@elysion> kokoajan luulen, et noi nettisivut pitää jotain ääniä

Toihan on parasta palautetta mitä voi saada, kiitokset siitä. Ja vähän myös tuosta syväluotaavasta analyysistä.



Pitäiskö tästä päätellä, että arvostat irkkilogeja enemmän :D?
milo

Posts: 860

#5 • • milo Plaugenaut

elysion:., 20.8.2007 23:00:
---
milo, 20.8.2007 22:53:

Mitkä sekoilut?

19:20 <@elysion> milo: tää sun setti saa mut vainoharhaseks :/
19:20 <@elysion> kokoajan luulen, et noi nettisivut pitää jotain ääniä

Toihan on parasta palautetta mitä voi saada, kiitokset siitä. Ja vähän myös tuosta syväluotaavasta analyysistä.

---

Pitäiskö tästä päätellä, että arvostat irkkilogeja enemmän :D?



Ei, vaan että arvostan spontaaneja palautteita enemmän kuin muutaman päivän ajan hiottuja pseudoanalyysin helmiä.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Avatar
#6 • • aalto2 Guest
jaa'a.. ei linkki toimi
milo

Posts: 860

#7 • • milo Plaugenaut

Lucifer Inc, 21.8.2007 20:05:
jaa'a.. ei linkki toimi



Kiitos ilmoituksesta, otan yhteyttä käyttötukeen.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

milo

Posts: 860

#8 • • milo Plaugenaut

Lucifer Inc, 21.8.2007 20:05:
jaa'a.. ei linkki toimi



Nyt näyttäisi toimivan taas. Kiitokset vain käyttötuelle.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Avatar
#9 • • aalto2 Guest
imuun män :)
Amuck

Posts: 2,396

#10 • • Amuck dub-i-dub
Eka kuuntelu takana, tykkään edelleen sun musiikkimaustas! Taas menevät kiksut ja rohkeesti vaan tuollaisia offspring-tyyppisiä häröilyjä joukkoon. :) Kuuntelin vähänniinku puolella korvalla eilen, ni en vielä ala kehua, mutta kuuntelen kokonaisella uudestaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

milo

Posts: 860

#11 • • milo Plaugenaut

2la, 24.8.2007 08:29:
Eka kuuntelu takana, tykkään edelleen sun musiikkimaustas!



:)

Joku muukin kuin minä siis oikeasti tykkää musiikkimaustani? <3

2la, 24.8.2007 08:29:
Taas menevät kiksut ja rohkeesti vaan tuollaisia offspring-tyyppisiä häröilyjä joukkoon. :)



Kiksua kyllä, häröilyä ei, yritän olla vakavasti otettava taiteilia, kuten kaikki muutkin kiksustarat.

2la, 24.8.2007 08:29:
Kuuntelin vähänniinku puolella korvalla eilen, ni en vielä ala kehua, mutta kuuntelen kokonaisella uudestaan.



Toivottavasti kuuntelet joskus vielä molemmillakin korvilla. Kiitos palautteesta.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Amuck

Posts: 2,396

#12 • • Amuck dub-i-dub
Kokonaisella korvalla kuunneltu, nyt voi kehua. :) Oon kyllä vähän samaa mieltä Mikon kanssa siitä että loppua kohden meno hyytyi (tai sitten mä vaan keskityin enemmän sahaan valmistautumiseen kuin sun soitteluun), viimiset biisit eivät enää jaksaneet innostaa niin kuin Matratzensportin kaltaiset herkkupalat. :D

Tekisi kyl mieli polttaa tää levylle ja ottaa autoon, harmi ettei ole enää autoa. Ajelisin ylinopeutta.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

milo

Posts: 860

#13 • • milo Plaugenaut

2la, 26.8.2007 20:11:
Kokonaisella korvalla kuunneltu, nyt voi kehua. :) Oon kyllä vähän samaa mieltä Mikon kanssa siitä että loppua kohden meno hyytyi (tai sitten mä vaan keskityin enemmän sahaan valmistautumiseen kuin sun soitteluun), viimiset biisit eivät enää jaksaneet innostaa niin kuin Matratzensportin kaltaiset herkkupalat. :D

Tekisi kyl mieli polttaa tää levylle ja ottaa autoon, harmi ettei ole enää autoa. Ajelisin ylinopeutta.



^____^

No joo, kyllähän tässä tuo draaman kaari noudattaa aika hyvin parabelia, eli lopussa vähän hissutellaan, vaikka tempo onkin sama kokoajan. Ehkä nuo pakolliset tekno-osuudet ilman säröä ja kitaraa sitten kuulostavat hiukan hyytyneimmiltä. Ja onhan tuo Matratzensport loistavaa tykitystä Serbia/Kroatian pojilta.

Ja voihan pyörälläkin ajaa ylinopeasti, vaikkei ylinopeutta kuitenkaan.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First