ROYAL WEEKENDER 20.10.2007 @ Turku

58 posts, 3 pages, 13,723 views

Homegrove

Posts: 2,102

#41 • • Homegrove Further
Kyseisiä paitoja saa Innervisionsin kotisivuilta, tytön saat etsiä itse.

--
Forward thinking house music

mandokane

Posts: 18

#42 • • mandokane disco junkie
kääk....
^Petunia

Posts: 888

#43 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
kävinkö mä täällä..?! *ding*
JIlvonen

Posts: 24

#44 • • JIlvonen For the Love of Music!
Ainoot kerrat kun oon Aboe Vetuksessa käyny tanssimassa on ollut ulkona, joten lievää skeptisyyttä oli paikan saamisesta sisältä tanssikuntoon.

Paikka oli aivan jäätävän hieno! *plur**piis* Eri areenat toimi todella hyvin (vaikka ulkona oiskin saanu olla enemmän lämmittimiä), valaistus oli tyylikästä ja koko yleispaketti oli erittäin sujuva ja toimiva. Erinomaista järjestelyä!

Mr. Velcro Fastener vs Acid Kings Live oli kyllä jotain todella päräyttävää ja paikan kuumuus toimi hyvänä lämmittelypaikkana jos vaikka kävi Hulkkosta kuuntelemassa ennen. *nauru*

Kaiken kaikkiaan oikein mahtavaa menoa ja siitä isot aploodit järjestäjille! *aplodit*

--
Free your mind, burn with desire and you will embrace happiness.

Gerbera

Posts: 190

#45 • • Gerbera Åbojungle
Ei pysty kyl rileittaa : 1) happyhourvalkovenäläine 2dl jossa vitusti jäitä=5e 2) Paikassa ehkä 10 istumapaikkaa 3) Musa oli keskinkertaista jos ei acid kingsiä lasketa. 4) Tästä kaikesta 12e

Paikka oli hieno, mutta soundillisesti aika karmea(pääsalin puolella).

noh, makuasioita kai.

--
The jungle is massive

happosepi

Posts: 1,070

#46 • • happosepi
Tuli nyt lähdettyä kuitenkin vaikkei ensin pitänytkään. Niin turistina paikalle saavuin että Acid Kings vs. Mr Velcro Fastener tuli täytenä yllätyksenä ja kyllähän tuon performanssin seuraaminen jo ainakin suurimman osan lipun hinnasta kattoi ;) Tunnelma oli kuuma ja kolkki soi. Taisivatpa ukot olla myös melko tuiskeessa :D Kyllä oli vaivaa nähty bileisiin, mutta tuo house kun ei pahemmin nappaa niin meni vähän jutustelun ja hengailun puolelle sit. Kiitokset vaan järkkääjille.
freeve

Posts: 345

#48 • • Edited freeve
Oli helvetin hienoa! Parasta vähään aikaan. Paikka toimi hyvin. Kiitos järjestäjille!
ipe

Posts: 1,845

#49 • • ipe X-Rust / Holvi
Jahas. No olo on just sen mukainen että on 2 päivää ottanu viinaa. *hikoil*

Perjantaina Jorin live oli odotetusti loistava. Lauantain parasta antia oli luonnollisesti Velcrot vs. Acid Kings. Kovinta!

Pihalla musaa fiilistelemässä ei tällänen vilukissa kyl valitettavasti tarjennu hirveän kauan notkua vaikka ois tehny mieli. Kaikenkaikkiaan koko viikonlopustä jäi kyllä varsin hyvät fiilikset.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

samlainio

Posts: 1,264

#50 • • samlainio

Homegrove, 21.10.2007 10:16:
Kyseisiä paitoja saa Innervisionsin kotisivuilta, tytön saat etsiä itse.



No paitoja saa ihan decksistäkin, mut tota tyttöä ei saa kyllä mistään. =) Housebaby ainutta laatuaan ;D Terveisiä vaan Annalle!
RobertoR

Posts: 72

#51 • • RobertoR
Oiskohan kellään kuvia meidän keikalta?
mero

Posts: 75

#52 • • mero butaanilutka

RobertoR, 23.10.2007 10:11:
Oiskohan kellään kuvia meidän keikalta?



Mulla on jotain scheissea. Lykkäsin tonne kuvat-osioon, tulevat varmaan ehkä kenties jossain vaiheessa esille. Pimiää oli, karseita kuvia tuli. Mut souvat, keikka oli kovinta! :)
Newhouse

Posts: 24

#53 • • Newhouse
Kiitos artisteille ja osallistuneelle yleisölle!

Koska Lankit kuvat on nähtävillä?