Lätkän mm-kisat

160 posts, 8 pages, 29,041 views

dirtyface

Posts: 344

#141 • • dirtyface rok.
milla:

tää on just tätä suomalaista vitun hyvää henkeä. jos suomalaiset ois voittanu(samanalaisella pelityylillä) niin ne ois ylistetty maasta taivaaseen. nyt kun ne hävis ne on muka paskimpia ja kaikki haukkuu ne maanrakoon! HAISTAKAA VITTU! muuttakaa ruotsiin jos haluutte olla aina voittajan puolella! pitää jaksaa kannustaa sillonki ku menee huonosti. voittokin maistuu paremmalta kun se ei tuu joka käänteessä.
[muokattu 8.5.2003 10:32]



Niinpä.. Suomi voittaa ja Leijonat hävii (ja sekin on Aravirran syytä).

Mut harmittaa silti..*poks**mur**dissaa**voiei**nyyh**nyyh*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

milla

Posts: 3,699

#142 • • milla
dirtyfacedkid:

Mut harmittaa silti..*poks**mur**dissaa**voiei**nyyh**nyyh*



harmittaa kyl ja niin perkeleesti*eiei* ku ruotsi teki eilen tasotusmaalin lähin koiran kaa ulos ku en pystyny kattoo enää(ja poltin 10röökii), tasotusmaalien aikana olin verhon takana ja kattelin vaan kavereiden ilmeistä mitä tapahtuu. ei o heikkohermosille katottavaks noi pelit*justjoo*

nyt pitäis vaan suomest löytyy uusia selänteitä ja koivuja ja lähtee uusin eväin seuraaviin taisteluihin.

mun mielestä peli kaatu suomen paskaan puolustuspeliin. omaa miestä ei pidetty vaik sen piti nimenomaan olla taktiikkana..

ps. must on kivaa analysoida näit juttuja vaik oikeesti en tiedä edes mikä on paitsio*piis*
RedOne

Posts: 448

#143 • • RedOne
Noniin niin siinä sitte kävi...5-1 tilanteesta tulee vielä takkiin...KUNON PENAILU!! Kiitos Aravirta...Hurme maalin...Helenius koko matsi penkillä...Ara EI NÄIN!!!
Tervetuloa Summanen...jo alkaa olee aika tulla jotain uutta!!
Miks se Hurme oli maalilla...!

[muokattu 8.5.2003 11:23]

--
Hab haba zut zut

[Nuclear]

Posts: 5,855

#144 • • [Nuclear] el aprendiz
milla:

tää on just tätä suomalaista vitun hyvää henkeä. jos suomalaiset ois voittanu(samanalaisella pelityylillä) niin ne ois ylistetty maasta taivaaseen. nyt kun ne hävis ne on muka paskimpia ja kaikki haukkuu ne maanrakoon! HAISTAKAA VITTU! muuttakaa ruotsiin jos haluutte olla aina voittajan puolella! pitää jaksaa kannustaa sillonki ku menee huonosti. voittokin maistuu paremmalta kun se ei tuu joka käänteessä.


Voi Milla Milla, älä ottaa turhan vakavasti*iloinen* Kyllä v*tuttaa mut on tää tarina nähty ennenkin, Suomi johtaa ylivoimasesti -> Ruotsi tekee yhen maalin -> lopun jokainen jo tietääkin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

henkka

Posts: 4,973

#145 • • henkka
Jag älskar ruotsin maajoukkue. Hoppas et voittavat mestaruuden. Kyllä täytyy sanoo et ne sen ansaitsis. Oli toi eilinen peli sen verran hyvä. Voin vaan kuvitella millaset fiilikset ruotsin kannattajilla on.
dirtyface

Posts: 344

#146 • • dirtyface rok.
Mulla on lippu pronssimatsiin. Ja olin ihan varma, et Suomi pelaa siinä. Finaaliin ne ei kotikisoissa pääse. Sellanen pieni lippukin on jo valmiina. Mut onneks en ostanu mitään paitaa, se ei oikeen toimis siellä nyt.. Toivotaan ees et Ruotsi pelaa pronssista, voisin sit kannustaa niitä. Kultaa en niille toivo*mur*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Avatar
#147 • • wxw Guest
Saas nähä pääseekö kanukit tänää viel etiäpäin. Pojat on taas mainostanut itteensä tyylillä mikä oli arvattavissa ELI jatkoon mutta ei porskuttamalla. Meinaan et ei noit maaleja olla kyl hirveest nähty mitä oisin kuitenki toivonut mut aina ei voi voittaa*nauru* Se jää myös nähtäväksi tuleeko voitto tänään. Tiukkaa tulee olemaan.

Toivossa on hyvä elää*dissaa*
RedOne

Posts: 448

#148 • • RedOne
Pahaa pelkään että svedut vie mestaruuden...aika komeesti tshekit vielä nous 3-0 asemasta, mutta siihen se sit tais jäädäkkin. Kanada-Ruotsi finaali...valitettavasti!

--
Hab haba zut zut

patis

Posts: 1,158

#149 • • patis 10
niin olikse 5-6 sillon keskiviikkona...

täytyy sanoa, että harvemmin oon ollu yhtä vahingoniloinen kuin keskiviikko iltana *hih*



urheilu on saatanasta
Avatar
#150 • • wxw Guest
Just pääsin päiväl sanomast et tiukkaa tulee ja ei oo verkot venyneet.... HHHA 8-4 JUMALAUTA*iloinen**iloinen*

Eemil*dissaa*
RedOne

Posts: 448

#151 • • RedOne

niin olikse 5-6 sillon keskiviikkona...

täytyy sanoa, että harvemmin oon ollu yhtä vahingoniloinen kuin keskiviikko iltana



urheilu on saatanasta



Ei jummarra...*eiei*

--
Hab haba zut zut

Blues

Posts: 5,414

#152 • • Blues Koning van Afrika
Viime mm-kisoissa oli liput muutamaan peliin ja olin katsomas finaalit mut tällä kertaa ei oikein enään jaksanu mennä katsomaan mitään pelejä. Oli heti alusta asti paha epäilys ettei Suomi tule pärjäämään näissä kisoissa ja kävi kuten veikkasin..*nyyh*
Pitää odotella ja elättää toiveita että Englanti nousee a-sarjaan..

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

r0n

Posts: 2,258

#153 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
SUOMI JATKOON SITTENKIN!

Ruotsin joukkueella epäilyttävä doping näyte. Sundinin virtsassa Forsbergin ulostetta! Näyte otettiin Jörgen Jönssonin suusta.

-STT

--
6er reihe

RedOne

Posts: 448

#154 • • RedOne
Se on sitte Kanada-Ruotsi finaalissa...Hoppas at Kanada voittaa...!

--
Hab haba zut zut

milla

Posts: 3,699

#155 • • milla
patis:

niin olikse 5-6 sillon keskiviikkona...

täytyy sanoa, että harvemmin oon ollu yhtä vahingoniloinen kuin keskiviikko iltana *hih*



urheilu on saatanasta




vitun paska toni*uuh*
henkka

Posts: 4,973

#156 • • henkka
patis:


urheilu on saatanasta



Whatever dude *nauraa*
Avatar
#157 • • wxw Guest
*hymy**hymy**hymy**hymy**hymy*CANADA*hymy**hymy**hymy**hymy**hymy*
RedOne

Posts: 448

#158 • • RedOne
Onnea Kanadalle...oikea joukkue voitti. ainakin jos pitää noista kahesta valita...!*pahis*

--
Hab haba zut zut

misjah

Posts: 3,373

#159 • • misjah Team Sika
joo.. todellakin onnea canadalle.. en ois kestäny ruotsalaisia kauppatorilla..*dissaa* ois päässy kostaa meidän juhlat sergelintorilla vuonna -95.. huh huh...*igor*

--
www.team*possu*.tk

RedOne

Posts: 448

#160 • • RedOne
On muuten ruotsissa se maalivideo ollu jo poliisi labrassakin tutkittavana et oliko se maali...lievästi katkeria!

--
Hab haba zut zut