Dust - with Immersion 8.9.2007 @ Kouvola

27 posts, 2 pages, 7,854 views

antti83

Posts: 206

#21 • • antti83
Tänään! Todellakin mukavaa saada uusia järjestäjiä tännekin päin. *joo* Enää vajaa viisi tuntia olis. Täytyypä tulla ajoissa katsastamaan myös Juniorin soitantaa.
m1kk3

Posts: 5,560

#22 • • m1kk3 no-life
väliin jää, taas kerran :(

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Juge

Posts: 257

#23 • • Juge
Jää miullakin väliin tällä kertaa mut pitäkeehän hauskaa ketkä menee.
Radiac

Posts: 671

#24 • • Radiac Beach X Member
Jes! Meidän ilta oli just niin liekikäs ku olettaa voi :) bileinähän nää ei ollu mitkää järisyttävät, ihmiset loistivat hienosti poissaolollaan ja lattialla ei mitään uskomatonta ryysistä näinollen esiintynyt. Anton vetää kyl rautasesti :) tosin poikien yhteispeli ei kyl ollu mitää ihan yyberiä mitä mä vähän odotin .. tekkisaundit seivas kyl settii hirmusti.. nomut eniveis.. mulla oli ainakis perkeleen kivaa :) kiitti :D
antti83

Posts: 206

#25 • • antti83
No sellaiset bileet oli ne. Kouvolan clubeilla ei ennenkään nuo asiakasmäärät ole kovin suuret olleet, eikä tämäkään tehnyt poikkeusta. Mutta hyvä että ainakin ne viihtyivät jotka paikalle eksyivät. Kaikilta soittajilta tuli kyllä hienoa settiä, ihan toimiva clubi sinänsä. Täytyypä tulla uudestaankin :)
Aidrian

Posts: 1,799

#26 • • Aidrian Furian Master
Jeppis. Samaa mieltä edellisten kanssa.
Järjestävälle taholle pieni vinkki tulevaa ajatellen - Ei tarvi käydä kaupan alan kouluja ymmärtääkseen mainonnan merkityksen. Korjatkaa toki jos olen väärässä, mut näistä pippaloista ei löytynyt mainintaa juurikaan mistään!! Koska kyllä Kouvolassakin tota klubiporukkaa on, se pitäis vain houkutella mukaan..*toktok*

mutta,mutta..

Musiikki oli aivan*sydän*
kavereita oli kiva nähdä*tanssittel*
Kotkan pojat*super*

Seuraavaan kertaan siis!*klubitus*
T-Justice

Posts: 892

#27 • • T-Justice

Aidrian, Kotkan pojat*super*



*tirsk* joo meillä oli ihan kivaa *tanssittel* , Kiitos ja anteeksi... *iloinen*