Flight - The Gorgeous

32 posts, 2 pages, 9,762 views

Flight

Posts: 1,306

#21 • • Edited Flight Groove Me Baby
Ei tarvitse enää mailailla, privailla saati soitella :D
Setti on takas linjoilla (syynä oli palveluntarjoajan palvelukatko)
Juge

Posts: 257

#23 • • Juge
Erittäin kesäistä ja groovya menoa, me likes! *tanssittel*
drS

Posts: 1,939

#24 • • drS
Nonii vihdoin sai kuunneltua, vois koittaa jotain avautua.

Heti alkuun tulee muutama varmaan koko setin parasta biisiä, kesägroovea ja aika pitkälti oikeaa housea [tm] ;) Ennakko-odotusten vaistaisesti toi osuus onkin sitten about ainoa mitä mä voisin kuvitella fiilisteleväni aurinkoisena päivänä rannalla. Letkeitä biisejä tulee toki myöhemminkin, mutta ne ovat kaikki enemmän tai vähemmän klubi- ja tanssilattiatavaraa. Eikä sekään oo huono juttu!

Alun herkkujen jälkeen on fiilis niin kova että pudotus tulee aika rankasti. Tarvii jälleen kerran nillittää tosta nykysaundista, et mikä ihme siinä on kun tuntuu olevan lähes mahdotonta tuottaa housempaa saundia ilman muovista ja mukarankkaa pörinäbassoa sekä överiks vedettyä sidechain pumppausta (joka alkaa kuulostaa yhtä juntilta kuin offbeat -basso kiksussa aikanaan), ainakin jompi kumpi pitää löytyä. Tässäkin setissä oli monta lupaavaa biisiä jotka on pilattu täysin noilla elementeillä, mut taidan tosiaan olla yksin mielipiteeni kanssa kun kaikki tuntuu niin fiiliksissä olevan ko. meiningistä.. Mutta toisaalta tässä oli monta biisiä joissa noi jutut häiritsi yllättävän vähän kun raidoissa oli muuten kaikki kohdallaan. Oikeastaan ne pahimmat tuli heti tossa alun kolmikon jälkeen.

Rakenne seilaa vähän sinne sun tänne, mutta tää on varsin hyvä juttu. Setti pysyy mielenkiintoisena ja vaihtelevana, mukavasti oot jälleen saanut laajalta skaalalta musaa kehiin. Tää on kyllä sun selkeitä vahvuuksia dj-hommissa, ryijyn lisäks. Vaihdot vetää kyllä jokusen kerran aika hiljaseks, positiivisessa mielessä. Tuntuu kuin jotkut biisiparit ois tehty nimenomaan noin miksattaviksi, sen verrän sulavasti homma toimii.

Monta raitaa oli sellasta jotka vois omallekin ostoslistalle eksyä, ja vielä useampaa reivais mielellään ainakin kännissä. Näillä puheilla uskaltaisin haukkua tätä parhaaks setiks mitä sulta oon tähän mennessä kuullu.
T-Justice

Posts: 892

#25 • • T-Justice
Nyt useampaan kertaan kuunneltuna voin sanoa et PUTOO mulle ja kympillä!
Napakkaa kesäistä saundia josta alkaa perse pyörimään väkisin ei vaan voi minkään *tanssittel* Tekniikassa ei huomauttamista. *super*
Flight

Posts: 1,306

#26 • • Flight Groove Me Baby

gr, 17.7.2007 20:34:
täs setis o joku iha jänskä juttu ku kuulostaa niiiin iha PRIIKKASEEEN hyvältä omaa korvaa *sydän*


Juge, 17.7.2007 20:51:
Erittäin kesäistä ja groovya menoa, me likes! *tanssittel*


T-Justice, 18.7.2007 11:34:
Nyt useampaan kertaan kuunneltuna voin sanoa et PUTOO mulle ja kympillä!
Napakkaa kesäistä saundia josta alkaa perse pyörimään väkisin ei vaan voi minkään *tanssittel* Tekniikassa ei huomauttamista. *super*


drS, 18.7.2007 10:30:
--
Näillä puheilla uskaltaisin haukkua tätä parhaaks setiks mitä sulta oon tähän mennessä kuullu.




Kiva kuulla, että setissä on joku "juttu", joka saa kuuntelemaan uudestaan tai tanssimaan! Napakka on muuten hyvä sana kuvaamaan kyseistä gruuvailua ;)

Miksulle erikoiskiitos pitkästä ja fiksusta palautteesta, love u. Tässä ei haettu biitsi-tsillailua, enemmänkin biitsi-jorailua. Nii ja nykysoundi on nykysoundia, olet oikeassa, etkä varmasti ole yksin. Itekin koitan yhdistellä uudempaa ja vanhempaa sekä pumppaavampaa ja rullaavampaa. Loppulause lämmitti oikein paljon *piis*
CtD

Posts: 51

#27 • • CtD
Osu ja uppos, mitä sitä enempää alkaa selittään
Lippe

Posts: 438

#28 • • Lippe
Nyt kun sain aikaseks kuunneltuu ni tota.. <3

koska Flight aiheiset fanitavarat tulee myyntii, haluun Flight penaalin koulut alkaa just!
Woox

Posts: 146

#30 • • Woox
Peukalot ylös! Mä tykkäsin *joo*
¡ Previous post a couple of years ago !
Jusuplussa

Posts: 1,293

#32 • • Jusuplussa UG-///
Pakko vähän nostella. Törkee meininki. Lopun ruuvaus kruunaa kaiken. Toimii rannalla!