Dj Marky (Innerground, V, Movement) Brazil 3 hour Set 27.7.2007 @ Helsinki

29 posts, 2 pages, 7,664 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#21 • • Edited Aziz Combat Fighter
k thx lol.

kivaa oli ^__^

huomenna nukun kunnes perna repeää!
Tupe-san

Posts: 447

#22 • • Tupe-san
Aaw <3 ei voi muuta sanoo, marky oli todellaki tajunnan räjäyttäjä \o/ aivan mahtavaa settiä !! Heilutti tanssijalkaa todellaki mukavasti !

Tuomas kiittää ja kumartaa, thx.

--
No Reality

swizhi

Posts: 50

#23 • • swizhi
miesorgasmi.
roberto

Posts: 251

#25 • • roberto
eiihh voisko joku kertoo miks ihmeessä mä en ollu täällä?!
jaywink

Posts: 1,668

#26 • • jaywink bass warrior
loistoilta! <3 marky meni vähän ohi kännin ja jutskailujen vuoksi mut mikäs sen kivempaa ku kännissä jutskata!

moi kaikille!
tomii

Posts: 3,594

#27 • • tomii kallion herttua
Hyvät kemut kyl, vaikka Marky oli ehkä (mun ylisuurien odotusten takia) hienoinen pettymys, mutta toimi kyllä silti. Tuli kanssa väännettyä muuvia ehkä vähän liian tiukasti jo lämppärien aikana, joten Markyn aikana vaan jalat hyytyivät. :) Mutta mikäs siinä oli vetää omia muuveja tyhjällä tanssilattialla, kun Zara soitti vanhaa kunnon reivisaundia settinsä loppuun. *joo* Ei vaan voinut vastustaa :D

Mut joo on se junkka vaan SE juttu meikäläiselle *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

d3l

Posts: 60

#28 • • d3l Fully Global
Huh.

Kiitos miljoonasti kaikille mestoille saapuneille, oli siistein ilta mis oon ollu vuosiin, vaik toki oonkin JÄÄVI komentoimaan. Iso kiitos bileistä kuuluu myös pikkutonille ja kutosen väelle, ilman heitä ei ois markya nähty mailla halmeillakaan.

Marky oli dj'nä viel pikkasen kovempi ku mitä oon aikasemmin nähny, kolme tuntia meni nopeemmin ku laki sallii. Äijä oli ite aivan fiilareissa, niinku ehkä ilmeestäkin näki ja lähetteli terveisiä kaikille ja haluis luonnollisesti tulla takas niin pikasesti ku mahdollista.

Seuraavat drumzzit sit 29.8 redrummis, SHIMON ram recordsilt ja residentit kehissä.
inspector

Posts: 209

#29 • • Edited inspector gadget
Pienen sompailun jälkeen päästiin kuin päästiinkin perille. Ekaa kertaa siis kuudennella linjalla ja mesta oli kyl siisti.

Ite en kauheesti ees diggaa dnb:stä mut täytyy kyl sanoa että Marky heitteli hyvää settiä. Tuli vaihtelevaa, eri tyylistä mitä on tottunut kuulemaan.

Biisi joka jäi mieleen:

eminem - loose it (joku rmx)

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen