Wispy - Eskadroona

37 posts, 2 pages, 7,965 views

Wispy

Posts: 512

#21 • • Wispy Plauge

elysion:., 2.7.2007 00:23:
Nää vaihdot ei imo toiminu hirveen hyvin:

The Things That Lovers Do --> The Great Drum+Bass Swindle, Things --> Pusherman, Just A Little Bit Closer --> Back Like That, Hard To Beat --> Movin On, Make Everything Alright --> Universal Truth

Em. vaihdoissa biisien tyylit oli kyllä kohtuu samanlaisia, mutta itteä tosiaan häiritsi noi melodiat.



Mun mielestä taas suurin osa noista meni tosi mallikkaasti, tarkotuksella jätti voksut edellisestä biisistä taustalle soimaan, koska se on mahdollista eclerin nuo sarjalaisen mahtavilla equilla, parhaat mihin oon törmänny :P No toi Things -> Pusherman on aika heikko esitys, mutta eipä sitä biisiä kauheen hyvin voi sisään miksata, täytys olla alotusbiisinä. Pikkasen samaa vikaa tossa jontesta universal truthiin. Toiset tykkää muhkummasta.

Mut joo kiitti kommenteista kaikille, tästä on ihan mielekästä jatkaa eteenpäi ku tuntuu setti yleisölle maistuvan *iloinen*
elysion

Posts: 1,036

#23 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Wispy, 2.7.2007 14:33:
---
elysion:., 2.7.2007 00:23:
Nää vaihdot ei imo toiminu hirveen hyvin:

The Things That Lovers Do --> The Great Drum+Bass Swindle, Things --> Pusherman, Just A Little Bit Closer --> Back Like That, Hard To Beat --> Movin On, Make Everything Alright --> Universal Truth

Em. vaihdoissa biisien tyylit oli kyllä kohtuu samanlaisia, mutta itteä tosiaan häiritsi noi melodiat.

---


Mun mielestä taas suurin osa noista meni tosi mallikkaasti, tarkotuksella jätti voksut edellisestä biisistä taustalle soimaan, koska se on mahdollista eclerin nuo sarjalaisen mahtavilla equilla, parhaat mihin oon törmänny :P No toi Things -> Pusherman on aika heikko esitys, mutta eipä sitä biisiä kauheen hyvin voi sisään miksata, täytys olla alotusbiisinä. Pikkasen samaa vikaa tossa jontesta universal truthiin. Toiset tykkää muhkummasta.

Mut joo kiitti kommenteista kaikille, tästä on ihan mielekästä jatkaa eteenpäi ku tuntuu setti yleisölle maistuvan *iloinen*



Jooh, kaippa noi on vähän makuasioita. Ja tosiaan ekutus toimi noissakin tosi hienosti, mutta omaan korvaan noi melodiat ei. Ja enpä mä nyt noita sen enempää analysoinutkaan. Ihan vaan kuuntelin läpi setin.
Avatar
#26 • • ALIEN Guest
wickeeed! <3

kiitokset tästä :)
asdf

Posts: 3,155

#27 • • asdf
Tää pitää pistää kyl imuun ku pääsen himaan.
azure

Posts: 142

#29 • • azure plauge

Soittamisesta kuulee että on ollut tekemisen meininki.

nii'in. täyty soittopöytäkin siirtää ikkunalaudan viereen jotta teknarit sai battleasentoon*hih*
elysion

Posts: 1,036

#31 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Täytyy sen verran korjailla sanomisia, että toi Just A Little Bit Closer --> Back Like That vaihto kuulosti oikeestaan aika kivalta, nyt kun sen kuunteli pariin kertaan uusiks :). Pikkusen siinä alussa ne melodiat sointuu huonosti, mut noi vokaalit toimii kyl tosi hienosti tossa. *piis*
Abraham L.A.O.S.

Posts: 96

#32 • • Abraham L.A.O.S.
hyvä wispy ja hyvä urjala!!!!!
laitetaampa lataukseen...
wille-r

Posts: 555

#34 • • wille-r
Tykkäilin kans kovasti, lisää tätä.
tobo

Posts: 76

#35 • • tobo streethustla
eka biisi aivan törkeen hyvä ja muutenki karkkia korville koko setti. oliks ne skräbät siinä ekassa biisissä omia vai kuuluko biisiin? aika mallikkaasti vedetty jos ite raavit.
a-j

Posts: 785

#37 • • a-j
huh aivan loistobiisejä *sydän*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.