***Mecano Beach RMJ 2007***

30 posts, 2 pages, 11,068 views

Funktion

Posts: 1,720

#21 • • Funktion over 9000

Homegrove, 25.6.2007 21:18:
Se yks tyttö pyytämässä Orkidean nimmaria perjantaina oli kyllä söpöintä mitä olen hetkeen nähnyt. *sydän*



Teh photos I have... *nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#23 • • Funktion over 9000

thomas, 27.6.2007 22:15:
---
Funktion, 27.6.2007 22:15:
---
Homegrove, 25.6.2007 21:18:
Se yks tyttö pyytämässä Orkidean nimmaria perjantaina oli kyllä söpöintä mitä olen hetkeen nähnyt. *sydän*

---


Teh photos I have... *nauru*

---


teh photos we need..



Teh photos we must koittaa järjestää näkyville..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

haksu

Posts: 75

#24 • • haksu *jjust*
juu mecanolla tuli taas heiluttua kolme päivää. lähtö tukikohdasta veny taas niin että tuli nähtyy vaan illan vikat dj:t. torstaina fanitettiin ksystemin kans supertappia ja eightiä *hih* *nauru*
perjantaina oli hienoo kun porukka nousi niille lavan reunoille tanssimaan mut muutaman minuutin jälkeen järkkärit ohjas kaikki alas. ei ne tanssijat siel varmaan ketään häirinny.
lauantaina taas oli mukava jutella df:n lähistöllä ni kuuli senkin puolen musaa hiukan.

mut nää oli jo niin monennet rmj:t et tais nyt jäädä viimeisiks. nää lemppari-dj:t näkee ja kuulee helsingin klubeillakin.
Mehu_Make

Posts: 8

#25 • • Mehu_Make
Mikä biisi soi tossa Super8 and Tab 2 videossa noin 2 min kohdalla? En saa millään päähän sitä.
Toni_L

Posts: 779

#26 • • Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/

Mehu_Make, 28.6.2007 01:39:
Mikä biisi soi tossa Super8 and Tab 2 videossa noin 2 min kohdalla? En saa millään päähän sitä.


The Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
AaKo

Posts: 637

#27 • • AaKo Tosi veivaaja

haksu, 27.6.2007 22:31:


mut nää oli jo niin monennet rmj:t et tais nyt jäädä viimeisiks. nää lemppari-dj:t näkee ja kuulee helsingin klubeillakin.



Samaa mäkin sanoin viimevuonna..huoh ja missä sitä oltiin :D noh maybe ensvuonna for real!

--
En se mää ollut!!!

Samu81

Posts: 1,224

#28 • • Edited Samu81 kokolihaa
Mikä tsägä erityisesti ne ilmat olivat; aurinkoa ja lämpöä sen to-la, mutta niin ke kuin su koleaa ja pilvistä, su jopa sadetta. Siis kerrankin näinpäin *nauru*

Mites muuten, näin kuuden vuoden kokemuksella väitän, että Mecano menee IMO vuosi vuodelta huonompaan (=barnismaisempaan) suuntaan, sen sijaan Dance Factory rokkas huolella! 2006 siellä Mecanolla soi mm. räppiskeidaa sekä NRJ shittihittei aivan huolella. Tänä vuonna (kuulemma) tilanne oli edes aavistuksen parempi, en tiedä kun se edestakas ryysäävä perusseduposse alkoi sylettämään aina jossain vaiheessa -> DF kutsui.
Niin ja Poroholma majoituksena, aij että mikä pleissi. Kaikki perusapinalössi loisti poissaolollaan ainakin 100m säteellä meistä ja portti alueelle oli 50m Dance Factoryltä + ei ikinä tarvinnut ryysiksessä jonotella tai mitään vastaavaa *jiihaa* Harmi ettei siellä Poroholman kärjessä tuntunut juuri klubbaripossea vaeltelevan. Meillä oli sellainen valkoinen pirun iso asuntoauto siellä parin läppärin, mikserin ja PA:n kera. Ja eikös vain heti keskiviikkona tasan 5min päästä tultu naapurista märisemään, mutta onneksi lopulta niiden kanssa hyvää pataa ja sai rauhassa soitella nastaa chillaavaa progea pitkin päivää. Illat sitten stygempää kamaa. Mikäs siinä oli etkoillessa boolin ja hyvän grillisapuskan kera *sydän*

http://samu81.pp.fi/images/RMJ%202007/To/IMG_1766.JPG

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

nammo

Posts: 163

#30 • • nammo the bestest
Ainoa siedettävä alue koko RMJ:n aikana! Mutta mikäs siinä, töissä kun oltiin. Sää helli ja Dance Factoryyn paisteli ihanasti aurinkoinen. Onneksi Mecano ja Factory oli ihan työpisteen vieressä, ei tarvinnu pahemmin seilailla siellä isommalla alueella. Päiväsaikaan Mecanossa soi semmonen musiikki, mitä saattais kuunnella sikanipsuissa nussiessa = *eiei*

Terveisiä Spidermanilta.

--
schnii schnaa schnappi