Klubbari Guru Bilisturnaus (KGB) 9.6.2007 @ Helsinki

14 posts, 1 page, 4,657 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Biljarditurnaus kaiken ikäisille ja karvaisille.

Osallistumismaksu 2e ja voittaja vie kaiken!

Ei tarvitse erikseen ilmoittautua tai varata pelipaikkaa, kunhan tulet paikalle viiden aikaan *hymy*

Psykologinen sodankäynti ei ole pelkästään sallittua vaan myös erittäin toivottua!

-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-

Kisa emäntänä toimii Ironraver ja isäntänä Steven Hoaks

Tervetuloa kaikki pelaamaan ja voittamaan neljä kertaa peräkkäin voittanutta Bäckiä

-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-

Tämän jälkeen jatkamme samassa paikassa Wailyn synttärikemuja jonka tarkemmat tiedot löydät täältä: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11956

-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-._.-

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Bäck

Posts: 73

#2 • • Bäck SESSIONS2
mä en pääse ku aikasempien kertojen tapasesti luulin turnauksen olevan sunnuntaina. omat valmistujaisjuhlat menee tällä kertaa edelle ja samoin illan muu ohjelma. Iceman vieköön tittelin (joohan, joohan, joohan jäämies?) tällä kertaa, ku oon sen sille yhen sellasen velkaa *nauru* ... seuraavalla kerralla sitten mä tuun ja voitan kaikki ... (tuurilla, niinku aina...) tulkoon sillon mahollisimman paljon osanottajia, ettei emännän kissat kuole nälkään ja jos vaikka itteki sais leivän päälle jotain *joo* *lmao*
Avatar
#3 • • Iceman Guest
Mina hakkaan tuolloin torniossa lyijyä taivaalle toivoen että kiekot menis tuhannen tuusan nuuskaks...

Elikkä tällä kertaa Ampumakilpailut syrjäyttää Biliskisat...

Mut sit kahden viikon päästä... *joo*

MÄ MUSERRAN VASTUSTAJANI !!!
Occu

Posts: 2,528

#4 • • Occu
mä tuun!

--
..::MOI::..

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#5 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Bäck, 4.6.2007 22:41:
mä en pääse ku aikasempien kertojen tapasesti luulin turnauksen olevan sunnuntaina. omat valmistujaisjuhlat menee tällä kertaa edelle ja samoin illan muu ohjelma.



Iceman, 4.6.2007 23:19:
Elikkä tällä kertaa Ampumakilpailut syrjäyttää Biliskisat...



Ai että *pepsodent*

Kaksi mestaruuksia kahmivaa paskiaista poissa *pahis*

Mullahan saattaa olla jotain mahdollisuuksiakin *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Bäck

Posts: 73

#6 • • Bäck SESSIONS2
jotenki ois vahaittavissa jonkin sortin sopupeliä, ku järkätään turnaus sellasena päivänä ku ne ainoat osaavat biliksen pelaajat ei pääse paikalle. *grr* *nauru*
Occu

Posts: 2,528

#7 • • Occu
tuleepahan pidempi turnaus ainakin kun me amatöörit ei osuta palloihin! :D
ja toisaalta haastavampi kun muuten voittaja on ennalta tiedossa!

--
..::MOI::..

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Bäck, 5.6.2007 11:38:
jotenki ois vahaittavissa jonkin sortin sopupeliä, ku järkätään turnaus sellasena päivänä ku ne ainoat osaavat biliksen pelaajat ei pääse paikalle. *grr* *nauru*



Kuka se toinen on, joka osaa pelaa *whaat*

Iceman ei pääse ja toinenhan on vain sinä *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#10 • • Iceman Guest

Steven Hoaks, 5.6.2007 12:13:
---
Bäck, 5.6.2007 11:38:
jotenki ois vahaittavissa jonkin sortin sopupeliä, ku järkätään turnaus sellasena päivänä ku ne ainoat osaavat biliksen pelaajat ei pääse paikalle. *grr* *nauru*

---


Kuka se toinen on, joka osaa pelaa *whaat*

Iceman ei pääse ja toinenhan on vain sinä *ding*



Haha... Stefu kalastelee pisteitä... plop plop....
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#12 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

sts, 5.6.2007 19:22:
---
Steven Hoaks, 4.6.2007 14:40:

Kisa emäntänä toimii Ironraver ja isäntänä Steven Hoaks

---

Millo on häät?



Tais tää mun solvaus yritys kolahtaa vähän omaan nilkkaan :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?