Jamie Randall - Elements Of House

11 posts, 1 page, 2,127 views

niin_on

Posts: 43

#1 • • Edited niin_on
Öffline
Caro²

Posts: 5,301

#2 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Doddii..

Mistäköhän tästä lähtis liikenteeseen.. Ensinnäkin setti sisältää paljon sellasta taloa, jota itse diggaa kuunnella, osa jopa löytyy myös omasta levypakista. Mukavan pehmeä ja rauhallinen setti - joka kuitenkin muuttuu alun biiseistä menevämmäksi. Tämän se tekee vielä hävyttömän siististi, kuin varkain - etten sanoisi. Propsit siitä :)

Setti on nyt soinut itselläni noin 5 kertaa läpi yrittäessäni keksiä jotain rakentavaa kritiikkiä tai palautetta.. Rakentavaa kritiikkiähän yleensä löytyy silloin, kuin setissä on jotain mitä palautteen antaja tekisi toisin.. tästä setistä en saa kirveelläkään irti mitään vikaa tai "vääryyksiä". Laukkoja ei ole, biitinvieruksia tuskin kukaan kuulee - joten niitäkään ei ole. Tasot pysyy melkosen hyvin kasassa, pientä heittelyä on havaittavissa kyllä - ja sitäkään tuskin kukaan kuulee..

No tässä tulee rakentava kritiikki: yksi vaihto myöhästyy..

puuh.

Voisin tiivistää kuuntelukokemuksen jokseenkin sanoihin: käsittämätöntä.

Kaveri on 17v ja soittanut levyjä 10kk(!)

Jo ensimmäinen setti noin puolen vuoden "soittokokemuksen" jälkeen oli sen verran mielekästä kuunneltavaa, ettei oikein tiennyt pitäiskö jäädä itse saman tien "eläkkeelle" vai siirtyä suoraan narun.. siis kameran hihnan jatkeeksi.. *hihu*

Melkein suorastaan naurattaa, että tässä on vuosien varrella tullut opetettua "muutamalle" henkilölle levyjen soittamista lappeenrannassa, eikä yksikään näistä kuudesta kymmenestä ihmisestä ole 10kk jälkeen yltänyt samaan tasoon kuin Jamie yksin opiskelleena(?) - ei sitten millään ilveellä. Ravintolasoittajista en ole kuullut ainuttakaan, joka miksaisi näin nätisti - klubipuolellakin joutuu ihan tekemään töitä jos haluaa löytää yhtä siistiä housen soittajaa.. ja niistä jokainen on soittanut levyjä "hieman" kauemmin kuin 10kk..

Että semmosta..

Täytyy vaan toivoa, että Jamie Randall jatkaa soittamista - eikä kusi nouse päähän tasosta huolimatta :)

PS: Hups, huomasin juuri kirjoittaneeni lauseen jonka voi ymmärtää väärin (taas). Viimeisellä "eikä kusi nouse päähän tasosta huolimatta"-lauseella en tarkoita, että kokeneemmilla tai kauemmin soittaneilla olisi ureat virrannut väärään suuntaan - ainoastaan sitä, että aloittelevilla, tuoreilla kasvoilla (oli ala mikä tahansa), nopea ja tasokas "uran aloitus" helposti nostaa ureat korvien tietämille :)
Tesno

Posts: 173

#3 • • Tesno
Varsin mukavaa menoa. Fiilis pysyi sopivan matalana pitkään, mutta silti iloisena. Lopussa parin biisin huipennus.

Toi Bellocca & Soneecin alku oli vähän jörö tonne väliin, mutta istui sinne kuta kuinkin. Dj:n tarkoitus on kuitenkin muunnella fiiliksiä mielensä mukaan.
Funktion

Posts: 1,720

#4 • • Funktion over 9000

Caro²
-klips-



Todella asiallista palautetta Carolta..


Niin, ja itse miksaukseen;

Tyyli on ilmiselvästi hanskassa todella hyvin, ja ilmeisesti myös lahjakkuutta dekkien takana löytyy..

Hyvä miksaus, vaikka ko. tyyli ei niin iskekään itseeni. Tekniikka kympin tasoa.

Todella hienoa.

Jatka samaa rataa..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#6 • • Funktion over 9000

Caro²

Eihän tuo ollu sarkasmia *hihu*



niin..?

*vink*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

niin_on

Posts: 43

#7 • • niin_on
Kiitos vaan palautteesta!

Tosiaan noita setin vaihtoja tai rakennetta ei ole harjoiteltu etukäteen. Meikäläisen soittamisen perustuu aika pitkälti siihen, että noiden biisien rakenteet ovat tuolla päässä aika hyvin muistissa.

Juu yksin on tullut opiskeltua näitä juttuja. Eipä täällä Joensuun suunnalla ole paljon Dj:tä, saatika Klubi-dj:tä.

Niin ja kusi ei tule varmasti nousemaan päähän.
jjkobsson

Posts: 959

#8 • • jjkobsson
Lataaminen ei onnistu. Tulee "temporary unavailable".

--
||jjkobsson||

niin_on

Posts: 43

#9 • • niin_on

jjkobsson, 4.6.2007 16:40:
Lataaminen ei onnistu. Tulee "temporary unavailable".



Kyllä sen pitäs nyt toimia. Toi Megaupload perseilee joskus vähäsen. :(
Caro²

Posts: 5,301

#10 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tuossa viimossa rallissa on kyl loistava melodia ja kivan popahtavat vokaalit.. harmi kun pitää olla toi elektrojuttu mukana :(
Tesno

Posts: 173

#11 • • Tesno

Eipä täällä Joensuun suunnalla ole paljon Dj:tä, saatika Klubi-dj:tä.



On siellä PKO:n vakiorafla-dj:t Sorba ja Lauri. Sorba varsinkin tykkää vanhan koulun housesta. *hih*