[muokattu 10.4.2003 20:54]
15 posts, 1 page, 4,692 views
ja greenie haista vittu
milla:
ja greenie haista vittu
Toi nyt oli täysin asiatonta. Mun tarkoitus ei ollut loukata lovea, vaan kannustaa häntä käyttämään järkeään. Tilanteessa, jossa tunteet jylläävät, on yleensä vähän heikko nimittäin ajatella rationaalisesti. Esim. jos ystävä epäonnistuu itsemurhassa, on ystävälle (siis itsemurhaa yrittäneen ystävälle) todella haitallista tuntea olevansa tilanteesta vastuussa, vaikka tunteet saattaisivatkin kertoa muuta ("Ehkä mun olisi pitänyt tarjota ne ranskalaiset sillon.")
Viimeisin lauseeni oli ehkä hieman epäsovinnainen. Tekstiä oli vaan häiritsevän vaikeaa lukea. Pahoitteluni siitä, sekä sinulle milla sekä myös lovelle, mikäli he käsittivät viestini ylimielisenä vittuiluna.
-- greenie
¦), 16.4.2003 14:57:
Mutta hei Muistakaa joskus sympatia pahentaa asiaa ja "uhrilla" hommat vaikeutuvat vielä enemmän...
Joskus täytyy antaa hänen hoitaa itse omat asiat (mutta tietenkin tukea kaikilla mahdollisilla tavoilla)...
Tää sympatia paha-juttu on tietenki tosi henkilökohtaista eli siis täytyy tuntee omat ystävät ja tietää onko tässä tapauksessa se myötätunnon osoittaminen hyvä vai huono juttu...
Never leave you`r friend behind!!!
vaikka onkin vielä sanonta never say never, ni tässä tapauksessa se ei käy!!!!!
.... to the world....