Hypetyksestä jorinaa, sitä sun tätä, topikki haahuilee eestaas

92 posts, 5 pages, 26,100 views

Damien

Posts: 2,882

#84 • • Damien [tr3ox]
En tiedä, eka reaktio oli annetaan sen tulla. Sit meni yli ja vastareaktio et vitun hype, sit oltiinkin jo siin vaihees et hey nää on vaan ihmisiä bileissä ja alko itkettää. Its just life :) pitää vaan osaa nauttii ilman häpeää...
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#86 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
toi tieston mainos on kyllä päivän :D

--
dasinoaisnvs

terraluna

Posts: 1,270

#89 • • Edited terraluna Agentti
Itse en yleensä diggaa ylisanoista mainoksissa, mut kyllä muhunkin mielikuvamarkkinointi puree. Esim. jos flabassa mainitaan tekno, warehouse, underground ja rave, niistä syntyy mulle heti kuva sellaisista bileistä joiden ilmapiirissä viihdyn. Kuluneita ilmaisuja kaikki, mutta tiedän ainakin vähän, mitä on odotettavissa. Kun taas katson noita Tieston ja Sensation-bileiden mainoksia, tulee lähinnä mieleen että kornia pellemeininkiä, ei yhtään mun tyylistä. Täyttä jöötiä alusta loppuun kuorrutettuna turhalla makeilulla.

Itseäni kiehtoo enemmän ehkä mainonta, joka ei paljasta kaikkea. Tämä erityisesti ug-puolella suosittu tyyli on oma hypetyksen lajinsa, mutta minulle paljon mieluisempi. Esimerkiksi niin että bileistä kerrotaan vain musiikkityyli, muttei soittajia, aika, muttei vielä paikkaa. Se ei herätä turhia, ehkä pettymykseen johtavia mielikuvia tapahtumasta ja sen annista, vaan herättää uteliaisuuden. Usein sellaisiin bileisiin myös saapuu väkeä, jotka ovat ennakkoluulottomalla ja avoimella asenteella liikenteessä, mikä välittyy usein hyvänä tunnelmana itse tapahtumassa.

Maiilmantähtiin palatakseni: vierastan myös sitä että tapahtumaa hehkutetaan aiemmilla video- ääni- yms. taltioinneilla. Kuitenkin jokainen tapahtuma on oma kokonaisuutensa, johon vaikuttaa moni seikka ja kenties eniten paikalle saapuva (tai saapumatta jättävä) yleisö. Ajatus siitä, että jonkun artistin keikkoja voidaan myydä jonkinlaisena pakettituotteena tyytyväisyystakuulla on mielestäni sen taiteellista ja kulttuurista arvoa alentava. Keikalle meno ei ole sama kuin ostaa Weetabixia, joka maistuu ja näyttää aina samalta, olitpa Australiassa, Dubaissa tai Tanskassa, tai ainakaan sen ei pitäisi olla. Ehkä juuri tuollaisilla tavoilla ilmenevä loppuunsa viety kaupallisuus häiritsee noiden meganimien kohdalla.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

mastream

Posts: 549

#90 • • mastream

terraluna, 15.6.2007 15:37:
Itse en yleensä diggaa ylisanoista mainoksissa, mut kyllä muhunkin mielikuvamarkkinointi puree. Esim. jos flabassa mainitaan tekno, warehouse, underground ja rave, niistä syntyy mulle heti kuva sellaisista bileistä joiden ilmapiirissä viihdyn. plaaplaajaniinedelleenmitäsanottiin



Ihan hyvin sanottu.*piis*
Unik

Posts: 4,117

#91 • • Unik
Hype*sydän*
stelmo

Posts: 173

#92 • • stelmo
how to hype up your party? put ibiza on the name!