JYTKE 21.7.2007 @ Kuopio

32 posts, 2 pages, 5,177 views

reinoh

Posts: 818

#21 • • Edited reinoh
Oli ihan vi*** jeees! oon ihan pähkinöitä! Sori ku myöhästyin open deckseiltä pari tuntia, mutta annoitte silti soittaa nitkua. Tää on niiku the LOVE! Kiitos!

Jytke works mmaky. *kuolaa*

*niin joo ja nilkka on ihan paskana. nyrjähti tai jotain. ei voi kävellä.
maga

Posts: 18

#22 • • Edited maga
Tätä lisää! Kiitos Jarkko, hyvin sä vedit vaikka välillä vähän meni miten meni :D

Kiitos Mari ja no perhana, kiitos kaikki. Kivaa oli. Varsinkin loppua kohden.

P.S. Valoshow oli loistava, kuten luvattu.
Emp

Posts: 1

#23 • • Emp
Raskaampi setti oli kyllä piristävä ylläri. Soittaisikohan joku klubilla vielä kunnon gabberiakin joskus...
NoctilucA

Posts: 52

#24 • • NoctilucA
Musiikki oli mainiota kuten odottaa saattoi. Kiitos ja kumarrus.
Merry-Jane

Posts: 21

#25 • • Merry-Jane
Perus(jamppa)viesti: Kiitos kaikille mukana olleille, oli erittäin kiva soittaa pitkästä aikaa. Nähdään taas ensi kerralla. Valoshow häikäisi mut ja nyt olen nahistunut kuin eilinen nauris, mutta se oli sen arvoista.
KriiKS

Posts: 108

#26 • • KriiKS
Aivan loistava ilta. Musiikki*sydän*. Jarkko M olen niin sinun fani ja Mari Wow*aplodit*
Jimmyfi

Posts: 904

#28 • • Jimmyfi

Emp, 22.7.2007 03:41:
Raskaampi setti oli kyllä piristävä ylläri. Soittaisikohan joku klubilla vielä kunnon gabberiakin joskus...


vois joskus opendeksissä soitella gabberia/hc mutta se olisi sitten alkuiltaa :)


mutta oli loistot hipat :) lopun räminä tekno kyl oli <3

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Ukko

Posts: 37

#29 • • Ukko
Ja todellakin. Näistäpä tunnelmista on hyvä jatkaa ja pitää painetta yllä, bom! seuraaviin.

--
The only way to make sense out of change is to plunge into it, move with it, and join the dance.

meizi m

Posts: 398

#31 • • meizi m Jytkemeister supreme
Sori kaikille olin nukkunu huonosti ja kännissä. 5 kertaa neula ylös soivalta levyltä oli kyl aikamoinen ennätys. Mutta miten hemmetissä te nyt sanotte et hardis <3 <3 <3 kun ette tanssineet ollenkaan? :D Kelasin tosiaan et vaihtelu virkistää ja schranz voisi miellyttää joitain. Ens lauantaina skarppaan ja soitan kunnolla. Teknoa. TEKNOA!!!1

Eniveis.. mucho love kaikille jotka olitte paikalla - olette tuuli siipieni alla (ne on tosin poikki ny).

--
...

reinoh

Posts: 818

#32 • • reinoh
Pikkunen vitijo. Ei ollu loppu illan mätöstä :(