E: Vinyylilevyjen kansille suojamuoveja!

15 posts, 1 page, 4,113 views

Avatar
#1 • • SE7EN Guest
Askaruttanut jo pitkään mistä helv.. näitä Suomesta vielä ja yhä ostettua uutena saa????*ding*

Infoa kehiin ken tietää!*joo*
Avatar
#3 • • SE7EN Guest
Kiitos infosta!*hih* Käyn kattoo!!*joo* ..Perkeleen Suomi = perähikijä, kun ei mitään tärkeetä ikinä löydä*poks*
Avatar
#5 • • SE7EN Guest
Kiitos-Kiitos!*jiihaa*
Sepistö

Posts: 621

#7 • • Sepistö eläin saalistaja
decksin suojamuovit on ylisuuria. mä oon ostanu digeliuksesta viiskulmasta. tosin muitaakseni ne makso jopa 25 euroa / 100 kpl, joten täytyy varmaan ens kerralla käydä tuolla hippieshakerecordsissa.
Avatar
#8 • • SE7EN Guest

Azonic, 24.5.2007 12:44:
Hippieshakerecords.com
0,17 kpl.

Tosin multakin löytyy pari sataa noita.



No, helvetti..*ding* Olisit viimeks jo promonnu niin olisin kyenny deletoimaan!*joo* (mä tykitän tekstaria täs, kun perse paremmin nousee.
Avatar
#9 • • SE7EN Guest

Sepistö, 24.5.2007 13:33:
decksin suojamuovit on ylisuuria. mä oon ostanu digeliuksesta viiskulmasta. tosin muitaakseni ne makso jopa 25 euroa / 100 kpl, joten täytyy varmaan ens kerralla käydä tuolla hippieshakerecordsissa.



Kiitokset sullekin osaltas infoista!*joo* ..Aika HIGH toi Hippien price plastiikkien osalta*whaat* Vertailen..
Avatar
#11 • • SE7EN Guest

herra tassu, 24.5.2007 14:02:
tampereen swampista saa kans



Ööööh*ding* ..En tunne mestaa mutta kiitokset kuitenkin. Infoaisitko osoitteen?*joo*
herra tassu

Posts: 282

#12 • • herra tassu

SE7EN, 24.5.2007 14:36:
---
herra tassu, 24.5.2007 14:02:
tampereen swampista saa kans

---


Ööööh*ding* ..En tunne mestaa mutta kiitokset kuitenkin. Infoaisitko osoitteen?*joo*

tuomiokirkonkatu jotain, siinä stockmannin viereisen mäkkärin vieressä, swamp music tais olla virallinen nimi.
milo

Posts: 860

#14 • • milo Plaugenaut

SE7EN, 24.5.2007 14:36:
---
herra tassu, 24.5.2007 14:02:
tampereen swampista saa kans

---


Ööööh*ding* ..En tunne mestaa mutta kiitokset kuitenkin. Infoaisitko osoitteen?*joo*


Tuomiokirkonkatu 32
http://www.swampmusic.com/

Myös Tampereen Jukebossista saa/on saanut ja sieltä sai paljousalennusta jos osti yli tuhat kappaletta. Hinnat olivat 15snt/kpl tai 12snt/kpl, jos osti tuon yli tuhat kappaletta.
http://www.jukeboss.fi/

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Avatar
#15 • • SE7EN Guest
KIITOS KAIKILLE INFOISTA!*joo* ..Nyt on hyvä startata suojailujen kanssa, kun pussiin hyllystä päässeet rajoittuu toistaiseksi: AIRWAVE -Trilogy, BLANK & JONES -Relax Remixed, JOHN '00' FLEMING -For Your Ears Only + muutamiin muihin "paksuuksiin"..*igor*

..Mihinköhän viduun mä ne taannoin myymäni Laserdisc kokoelmani suoja plastiikit oikein pistin?*ding**whaat*
No, mutta: tästä on HYVÄ jatkaa!*jiihaa*