E: jotain hyvää paikkaa pitää synttärit

18 posts, 1 page, 5,403 views

Porsas04

Posts: 792

#1 • • Porsas04 Team Sika
Tietääkö kukaan jotain hyvää paikkaa helsingistä minkä pystyis vuokrata jotenkin kohtuulliseen hintaan? Jos tiedät mistä voisin tiedustella niin ota yhteyttä privana!

--
Team *possu*

Epailija

Posts: 5,636

#2 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Kannattaa myös kertoa kuinka suurelle porukalle olet suunnittelemassa pippaloita.

Edit: Niin ja itselle ei nyt ensi hätään tule mieleen kuin Stockholm Diskotekin yläkerta, jonka pystyi vuokraamaan 500e:n ostotakuulla (tai ainakin sinne päin) johonkin kello 23:een asti.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Sallakat

Posts: 2,220

#3 • • Edited Sallakat jungle, baby !
www.ravintolaopas.net -> juhlat ja kokoukset.
siellä laitat hakukriteerit. tuo haku ei kuitenkaan tiedä mitää "spessu" paikkoja.
Ja tää on pääkaupunkiseudulle.

ja sun pitää nyt kyllä täsmentää kunnolla sun toiveita tai tässä ei oo muuten mitään järkeä
-kuinka monta ihmistä
-pitääkö saada tuoda omat viinat
-kaupunki
-hintataso
-istuva illallinen/bilemeininki
-oma dj/musiikki


jne jne..

*justjoo*
RiD

Posts: 2,817

#4 • • RiD Nukemi
Mcdonalds!

--
*super* *possu*

anniharha

Posts: 1,937

#6 • • anniharha

RiD, 9.5.2007 14:52:
Mcdonalds!



Shell mieluummin, imo parempi tunnelma *joo*

--
and though my words could save the world they never come out right

RiD

Posts: 2,817

#7 • • RiD Nukemi

anniharha, 9.5.2007 16:34:
---
RiD, 9.5.2007 14:52:
Mcdonalds!

---


Shell mieluummin, imo parempi tunnelma *joo*



Mut mäkkäris saa paistaa oman hampparin jos on kiltisti!

--
*super* *possu*

Lyylikki

Posts: 2,975

#8 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

RiD, 9.5.2007 16:35:
---
anniharha, 9.5.2007 16:34:
---
RiD, 9.5.2007 14:52:
Mcdonalds!

---


Shell mieluummin, imo parempi tunnelma *joo*

---


Mut mäkkäris saa paistaa oman hampparin jos on kiltisti!



Onko kukaan "aikuinen" ikinä pitäny siellä synttäreitä? Saako aikuinenki paistaa? Mä nimittäin mietin, että mua harmitti pienenä, kun en ikinä saanu pitää mäkissä synttäreitä, niin pitäishän se virhe nyt ihan oikeesti joskus korjata. Ehkä lähivuosina :D

Niin ja itse muutamat syntymäpäivät järjestäneenä, niin:

Underbar. Sinne sai omat soittajat, viinoja toki ei saanut viedä, pientä naposteltavaa sai. "Yläkerta" oli vain juhlakansalle varattua aluetta, mutta meitä juhlakansaa oli niin paljon, että lähinnä koko baari oli meidän käytössä. Parissa pöydässä taisi istua jotain muita tyyppejä. Nykyään kai meno vähän nihkeytynyt, mene ja tiedä.

Beetroot/Beatroot (en tiiä miten kirjotetaan). Sieltä saa kanssa sen yläkerran varattua muutamaksi tunniksi, älytön (300 e) juomatakuu muutamasta tunnista, mutta arvattiin, ettei tule ongelmaa. Omat dj:t sai soittaa, mutta ei koko iltaa. Dj-pöytä tosin "isolla" puolella, joka ei ollut oikein kiva, kun sitten se joutuin yksin siellä se dj soittelemaan.

Myös Wäiskissä ja Fanny goes to Hollywoodissa on syntymäpäiviä pidetty, mutta järjestämisestä ei ole kokemusta. Itsekin kaipailisin lähinnä semmoista osoitetta, jossa voisi juhlat pitää, jossa voisi olla oma soittaja ja omat juomat. Vähän tuntuu kiven alla Helsingissä ilmeisesti olevan. Kallis, mutta oikein mukava on juhlatila Euphoria Sörnäisten rantatiellä. Sitä vuokraa Lääketieteenkandidaattiseura, muillakin ainejärjestöillä on kai juhlatiloja, joita voi vuokrata, mutta niistä en sitten tiedä. On myös huomattavasti halvempia ainejärjestöjen jäsenille, kuin tavan pulliaisille.
anniharha

Posts: 1,937

#9 • • anniharha

RiD, 9.5.2007 16:35:
---

Mut mäkkäris saa paistaa oman hampparin jos on kiltisti!



Shellis saa kuorrottaa hodarin bensalla jos maksaa tarpeeksi!

--
and though my words could save the world they never come out right

josbe

Posts: 1,982

#10 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Porsas04, 9.5.2007 14:28:
Tietääkö kukaan jotain hyvää paikkaa helsingistä minkä pystyis vuokrata jotenkin kohtuulliseen hintaan? Jos tiedät mistä voisin tiedustella niin ota yhteyttä privana!


Pidin itse komekymppiseni Fanny Goes to Hollywoodissa Koffin puiston laidalla. Tosi kiva paikka, ystävällinen ja mukautuva palvelu ja edulloset hinnat. DJ:t ja DJ-vehkeet sai tuoda mukanaan (vaikk vehkeitä siellä taisi olla myös omasta takaa.) Omissa kemuissa oli noin 50 ihmistä tai enemmän, mikä oli just sopivasti Fannyyn.
Freja

Posts: 8,775

#11 • • Freja Sihteeri
Mä tietäsin kans yhen mestan mis voi pitää synttäreitä, siel pääsis pelaa sählyä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#12 • • RiD Nukemi

anniharha, 9.5.2007 16:42:
---
RiD, 9.5.2007 16:35:
---

Mut mäkkäris saa paistaa oman hampparin jos on kiltisti!

---


Shellis saa kuorrottaa hodarin bensalla jos maksaa tarpeeksi!



Shellil et saa ronald mcdonaldiks pukeutunutta jäbää toivottamaa sulle onnea!

Mut shellil saat kyl jonku paikallisen spugen kusemaan sun päälle, et vissiin ihan hyvii vaihtoehtoi molemmat!

--
*super* *possu*

Ober

Posts: 587

#13 • • Ober Dog shit taco

Lyylikki, 9.5.2007 16:42:
---


Onko kukaan "aikuinen" ikinä pitäny siellä synttäreitä? Saako aikuinenki paistaa? Mä nimittäin mietin, että mua harmitti pienenä, kun en ikinä saanu pitää mäkissä synttäreitä, niin pitäishän se virhe nyt ihan oikeesti joskus korjata. Ehkä lähivuosina :D


Yritin pitää 18v synttäreitä mäkissä mut ei kuulemma pysty.:(
anniharha

Posts: 1,937

#14 • • anniharha

RiD, 9.5.2007 17:00:
---

Shellil et saa ronald mcdonaldiks pukeutunutta jäbää toivottamaa sulle onnea!

Mut shellil saat kyl jonku paikallisen spugen kusemaan sun päälle, et vissiin ihan hyvii vaihtoehtoi molemmat!



Eli ekaks Mäkkii ja jatkoille Shellille! Saat VIP-kutsun mun synttäreille! *piis*

--
and though my words could save the world they never come out right

Funktion

Posts: 1,720

#15 • • Funktion over 9000
gotta love klubitus...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

RiD

Posts: 2,817

#16 • • RiD Nukemi

anniharha, 9.5.2007 17:09:
---
RiD, 9.5.2007 17:00:
---

Shellil et saa ronald mcdonaldiks pukeutunutta jäbää toivottamaa sulle onnea!

Mut shellil saat kyl jonku paikallisen spugen kusemaan sun päälle, et vissiin ihan hyvii vaihtoehtoi molemmat!

---


Eli ekaks Mäkkii ja jatkoille Shellille! Saat VIP-kutsun mun synttäreille! *piis*



*plur*

--
*super* *possu*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#17 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

RiD, 9.5.2007 14:52:
Mcdonalds!



Tämän päivän ensimmäinen ääneen nauramisen aiheuttaja *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Porsas04

Posts: 792

#18 • • Porsas04 Team Sika

RiD, 9.5.2007 14:52:
Mcdonalds!


eiköhän tää ollu tällä selvä! perse ku ei ite muistanu et senkin voi varata! *plur*

--
Team *possu*