PsyNES - Giana Sisters Medley

15 posts, 1 page, 6,143 views

Jarskie

Posts: 33

#1 • • Jarskie
c-giana.gif

Elikkäs tuli tämmönen remixi tuos viimme viikolla väsäiltyä ja päätin että tää on eka semmonen jonka kehtaa tännekkin pistää.. :) Tarvitsisin siis vähän kaikenlaista palautetta teiltä kokeneemmilta että oppisi tän musiikinteon saloja enempi :P
Renoisella tehty ja vähän kaikenlaisia VST plugineit käytetty..
Jos kiinnostaa enempi kuunnella tän projektin biisejä nii niitä löytyy mikseristä: www.mikseri.net/psynes ja myspacesta: http://www.myspace.com/psynes
psy, trance, jotain

lisätiedot - kuuntele
GrimsouL

Posts: 468

#2 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
En vielä ehtinyt kuuntelee biisiä mutta tuli vaan mieleen että miten hitossa onnistuit pistää tän mikseriin vai onkos sulla lisenssit kunnossa, ku mun mielestä ne on tuol mikseris aika tarkkoja ettei ole jaossa mitää muuta kuin 100% omaa tuotantoa.
*ding*
Comments later...
Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Juu, mikseriin ei sais laittaa remixejä eikä covereita. Ei tekis pahaa lukea joskus niitä ohjeitakin. Mut pistetääns kuunteluun.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Beliar

Posts: 1,361

#4 • • Beliar
sniif! Oi niitä aikoja... *nyyh*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#5 • • Jussi Soro choon!

Juhgu, 14.5.2007 14:33:
Juu, mikseriin ei sais laittaa remixejä eikä covereita. Ei tekis pahaa lukea joskus niitä ohjeitakin. Mut pistetääns kuunteluun.


Koskenee varmaankin tekijänoikeuksien alaista musiikkia. Ymmärtääkseni näitä vanhojen pelien midejä on julkaistu ihan tekijöiden toimesta, jolloin tekijänoikeudet niiltä osin ovat rauenneet.
kiiki

Posts: 491

#6 • • kiiki hankala
Sit kun vielä pääsis pelaamaan Giana Sisterssiä... *sniiiiisk* *pepsodent*
%

Posts: 568

#7 • • Edited %

Beliar, 14.5.2007 14:41:
sniif! Oi niitä aikoja... *nyyh*


Joo tahtoo huolettoman lapsuuden takas, silloin se elämä oli helppoa ja ei tarvinnut tienata elantoaan itse. *nyyh*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

T0mbstone

Posts: 728

#8 • • T0mbstone The Process.
Täähän o enemmänkin mahtipolkkaa. Mä olin jo toiveikas, että löytys psy-remix vähintään luokkaa Ananda Shaken - Street Fighters. *uuh*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Beliar

Posts: 1,361

#10 • • Beliar

JussiS, 14.5.2007 15:59:
---
Juhgu, 14.5.2007 14:33:
Juu, mikseriin ei sais laittaa remixejä eikä covereita. Ei tekis pahaa lukea joskus niitä ohjeitakin. Mut pistetääns kuunteluun.

---

Koskenee varmaankin tekijänoikeuksien alaista musiikkia. Ymmärtääkseni näitä vanhojen pelien midejä on julkaistu ihan tekijöiden toimesta, jolloin tekijänoikeudet niiltä osin ovat rauenneet.


Tekijänoikeudet suojaavat teosta 50 vuotta. Tekijänoikeudet musiikkeihin omisti alunperin pelitalo Rainbow Arts. Pelitalon mentyä kyykkyyn, siirtyivät kaikki oikeudet emo-/julkaisuyhtiölle, joka jossainmäärin on edelleenkin hengissä (EA)... Tässä tapauksessa alkuperäismusiikit ovat edelleenkin tekijänoikeuksien suojaamaa, joten valitettavasti legendaarisista C64 ralleista ei ihan niin vaan tehdäkkään mitään nostalgisia remixejä. *uuh*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!

Beliar, 15.5.2007 09:06:
Tekijänoikeudet suojaavat teosta 50 vuotta. Tekijänoikeudet musiikkeihin omisti alunperin pelitalo Rainbow Arts. Pelitalon mentyä kyykkyyn, siirtyivät kaikki oikeudet emo-/julkaisuyhtiölle, joka jossainmäärin on edelleenkin hengissä (EA)... Tässä tapauksessa alkuperäismusiikit ovat edelleenkin tekijänoikeuksien suojaamaa, joten valitettavasti legendaarisista C64 ralleista ei ihan niin vaan tehdäkkään mitään nostalgisia remixejä. *uuh*


Ellei sitten EA ole luopunut noista oikeuksistaan. Pelipuolellahan on ns. abandonwarea, eli kokonaisia pelejä jaetaan omistajien puolesta netissä, lähinnä nostalgiatarkoituksissa.

En tosin tiedä mikä tässä tapauksessa on totuus, mutta ainakin Nintendo julkaisi ihan itse klassikkopeliensä midejä remix-kilpailujen muodossa muutama vuosi sitten.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#12 • • Jussi Soro choon!
Itse biisiin, ihan sinänsä kivaa tuotantoa, mutta hiukan liikaa suomistygeä mun makuun. Toi päämelodia on hemmetin kiva, ja sitä olis varmaan kannattanu enemmänkin käyttää, kuin noita muita melodiota. Välillä on jonkunverran riitasointuja, ja pari soitinta on aika pahassa detunessa.
Damien

Posts: 2,882

#13 • • Damien [tr3ox]

JussiS, Pelipuolellahan on ns. abandonwarea, eli kokonaisia pelejä jaetaan omistajien puolesta netissä, lähinnä nostalgiatarkoituksissa.

En tosin tiedä mikä tässä tapauksessa on totuus, mutta ainakin Nintendo julkaisi ihan itse klassikkopeliensä midejä remix-kilpailujen muodossa muutama vuosi sitten.



ABandonwarea ei oikeasti ole olemassa, kyseessähän on nostalgia hippien keksimä tekosyysanasto voidakseen pitää vanhoja titteleitä hengissä. Silloin ku se peli päästetään vapaaseen levitykseen, muuttuu matsku automaattisesti Freewareksi. Mitään väliwareja ei tarvita, ku ware on ihan waretusta ilman AbbAA.
sts

Posts: 7,969

#14 • • sts Sama pyynti aitta!

Damien, 15.5.2007 13:51:
---
JussiS, Pelipuolellahan on ns. abandonwarea, eli kokonaisia pelejä jaetaan omistajien puolesta netissä, lähinnä nostalgiatarkoituksissa.

En tosin tiedä mikä tässä tapauksessa on totuus, mutta ainakin Nintendo julkaisi ihan itse klassikkopeliensä midejä remix-kilpailujen muodossa muutama vuosi sitten.

---


ABandonwarea ei oikeasti ole olemassa, kyseessähän on nostalgia hippien keksimä tekosyysanasto voidakseen pitää vanhoja titteleitä hengissä. Silloin ku se peli päästetään vapaaseen levitykseen, muuttuu matsku automaattisesti Freewareksi. Mitään väliwareja ei tarvita, ku ware on ihan waretusta ilman AbbAA.



Betrayal at Krondor taidettiin kyllä ilmaisjulkaista abandonware nimikkeellä ;P Vaikka kyse olikin freewaresta.
sts

Posts: 7,969

#15 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

JussiS, 15.5.2007 10:33:

Ellei sitten EA ole luopunut noista oikeuksistaan.



Ei ole, ea on tehnyt gianasitersistä mobiilipelejä tosin tekijänä taitaa olla Taito. En sit tiedä onko giana sistersin oikeudet myyty taitolle kokonaan vai onko kyseessä vain mobiili lisenssi, tai sitten sekoitan rainbow islandsiin...

EDIT: "As of 2005, a new version titled simply Giana Sisters has been made available for mobile phones." Lähde: wikipedia (english)