de souza - lost in deep waters [deep/minimal]

5 posts, 1 page, 1,066 views

Sami de Sousa

#1 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Eilen tuli soiteltua viime aikojen hankinnoista miksauksen tynkää koneelle ja laitetaan nyt jakoon, kun edellisestä miksauksesta onkin jo aikaa vierähtänyt. Toivottavasti maistuu ja muutamalla sanalla kerrot millainen on pössis kuuntelun jäljiltä :)

Raitoja en tarkalleen muista, mutta jokseenkin näillä mennään: Rod Modell, Beat Pharmacy, Oliver Huntemann, Hearthrob, Joris Voorn & Edvin Oosterwal, Audion, Shonky, Moby...

edit: palautetulvan vuoksi offline *pepsodent*
laita privaa jos jäit kaipaamaan...
Sami de Sousa

#3 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

J.Kusti, 26.4.2007 16:35:
syvissä vesissä ;).

ilmankos se kuulostinkin niin tutulta *hih* olin kaavaillut tuon tapaista nimeä toinen vesi nimisessä baarissa mahdollisesti kesän aikana pyörivälle klubille, mutta täytynee pistää harmaat aivosolut töihin ja keksiä jotain muuta *ding*
J.Kusti

#4 • • J.Kusti Deep Space Helsinki
noh, en mä usko että mulla siihen minkäänlaista yksinoikeutta on. en oo vielä ehtiny kuunnella, mutta artisteista päätellen pätevää matskua ja tsekkaappa maissaris.
Sami de Sousa

#5 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

J.Kusti, 26.4.2007 17:40:
noh, en mä usko että mulla siihen minkäänlaista yksinoikeutta on. en oo vielä ehtiny kuunnella, mutta artisteista päätellen pätevää matskua ja tsekkaappa maissaris.

right back at you! enpä ollut pitään aikaan käynytkään maissarissa ja vaihdoin omatoimisesti tavallisesta tilistä music -tiliin, kun ei vaihtopyyntöihin tullu ikinä vastauksia...

no yksinoikeuksista en tiedä, mutta oishan se vähän kyseenalaista ratsastaa samalla nimellä sisällönkin ollessa aika samantyylistä... mutta katsellaan mitä tapahtuu, kun homma ei kuitenkaan ole vielä kirkossa kuulutettu.