O: Tietokoneeseen ratti ohjain!!

7 posts, 1 page, 2,239 views

Patriot

Posts: 64

#1 • • Patriot
Onko sinulla nurakassa pölyttymässä pc:hen käyvä ralliratti?? myy halvalla mulle jos se on ehjä ja muutenki hyvä laatunen.

laita mailii [email protected] tai soittele 050-3413316

ps. Kuva ratista on suotavaa tai merkki ja malli tiedot niin voin ettii kuvan netistä.
serotonot

Posts: 3,137

#2 • • Edited serotonot Paul Easy
Älä osta käytettynä ainakaan mustaa Logitech Momoa. Niiden pedaaleissa on kenkkumaisia kulumisongelmia, jotka ennemmin tai myöhemmin tekevät poljinten käytön mahdottomaksi.
Tai voihan niitä käyttää, mut pedaalit antaa tosi epätasaista signaalia (kaasun ja jarrun määrä hyppii vaikka pedaali ois paikallaan)

Nimim. avaan omat pedaalini parin viikon välein ja teen ties millaisia purkkavirityksiä että pedaalit toimii taas hetken.

edit: tällä hetkellä pedaalien sisällä on ainakin sinitarraa, purkkaa ja pala pesusientä :D
Lisäksi jouset olen kiristänyt käsin ja rasvannut akselit uudestaan.

Ts. en voi suositella kellekään, mut ei oo varaa hankkia uusiakaan tähän hätään
Pyr0n

Posts: 617

#3 • • Pyr0n Metsänpeikko

serotonot, 25.4.2007 11:10:
Älä osta käytettynä ainakaan mustaa Logitech Momoa. Niiden pedaaleissa on kenkkumaisia kulumisongelmia, jotka ennemmin tai myöhemmin tekevät poljinten käytön mahdottomaksi.
Tai voihan niitä käyttää, mut pedaalit antaa tosi epätasaista signaalia (kaasun ja jarrun määrä hyppii vaikka pedaali ois paikallaan)

Nimim. avaan omat pedaalini parin viikon välein ja teen ties millaisia purkkavirityksiä että pedaalit toimii taas hetken.

edit: tällä hetkellä pedaalien sisällä on ainakin sinitarraa, purkkaa ja pala pesusientä :D
Lisäksi jouset olen kiristänyt käsin ja rasvannut akselit uudestaan.

Ts. en voi suositella kellekään, mut ei oo varaa hankkia uusiakaan tähän hätään



Mulla ollut 3 vuotta ko. setti ja ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia, ei ratissa eikä pedaaleissa. *ding*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

serotonot

Posts: 3,137

#4 • • serotonot Paul Easy

Pyr0n, 25.4.2007 11:46:
Mulla ollut 3 vuotta ko. setti ja ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia, ei ratissa eikä pedaaleissa. *ding*


Mulla on ollu kans joku 3 vuotta ja ongelmia ilmaantui heti takuun loputtua. Et vaan aja tarpeeks tosissas :D

Pistä hupiin vaik googleenki hakusanoiks "black momo pedals" ja katso sitä kiroilun määrää.
Ne potikat vaan löystyy käytössä ajan mittaan.
Pyr0n

Posts: 617

#5 • • Pyr0n Metsänpeikko

serotonot, 25.4.2007 11:48:
---
Pyr0n, 25.4.2007 11:46:
Mulla ollut 3 vuotta ko. setti ja ei oo ollu minkäänlaisia ongelmia, ei ratissa eikä pedaaleissa. *ding*

---

Mulla on ollu kans joku 3 vuotta ja ongelmia ilmaantui heti takuun loputtua. Et vaan aja tarpeeks tosissas :D

Pistä hupiin vaik googleenki hakusanoiks "black momo pedals" ja katso sitä kiroilun määrää.
Ne potikat vaan löystyy käytössä ajan mittaan.



Kyl se aika ahkeras käytös on :D, muutaman kerran ottanu melkosta kolhuakin pedaalit, mut kai mulle sattunu vaan hyvä yksilö sit ^^

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Patriot

Posts: 64

#6 • • Patriot
OK OK. Kiitos vinkistä. mikä olis teijän mielestä sit suht.koht. hyvä ratti hinta laatu suhteeltaan minkä vois vaik ostaa uutenakin??
Axl Knight

Posts: 544

#7 • • Axl Knight Oldscool Dj
pistin just huippuratin Logitech red Momo myyntiin,löytyy huutonetistä Kohde numero olisi 53588801