Aki A. - Monkey Island (Spring 2007 Promo)

39 posts, 2 pages, 10,231 views

dncr

Posts: 249

#21 • • dncr aika notkee
Tuli muuten kesäinen olo auringonpaisteessa tätä kuunnellessa *hymy*

--
The love we give away is the only love we keep.

placiq

Posts: 1,260

#22 • • placiq Jorkki
hyvä sekotus kyl <3
imo paras settis tähän mennessä :)
Progress

Posts: 955

#25 • • Progress
tää tykkää! *plur* *jiihaa*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

KFMrockin

Posts: 250

#26 • • KFMrockin .
Heräsin pilvisen ilman aiheuttamasta masiksesta kun pistin tän soimaan, kiitos siitä! Mahtavaa psillailu musaa, tulee ihan kesäfiilis:)

--
Kesäfiilismies

tuhma hoitaja

Posts: 23

#27 • • tuhma hoitaja tanssii tohtorin kanssa
'Alkua kuunnellessani mietin, että "voi kun saisi setin, joka alkais heti actionilla - sellaisen, jonka vois laittaa jatkoil pyörii ja jengi syttyis välittömästi". Oon niin kyllästyny kaiken maailman rakenteluihin.'

Jammailija, ei ei ei
tää on just se setti mikä pistetään ma- aamu kesäjatkoilla pyörimään ja tulee välittömästi aurinkoiselle tuulelle :o) latasin tän lenkki listalle ja juoksin kun aropupu, aivan mahtavan kesäinen fiilis, kolmosbiisistä lähtee lentoon viimeistään, ooon kuunnellut about 7 kertaa ja vieläkin toimii myös niillä ma-aamu jatkoilla..kiitos herra apina, tämä marakatti kiittää ja jatkaa joraamista

--
- born to boogie

Nescio

Posts: 181

#28 • • Nescio Antti-Veikko
Kuunnellaanpas tämä pykimätön versio, alkuperäinen pyörikin viikolla jo pari kertaa soittimessa. Sen jälkeen banaanit jakoon :)
Mr. Beat

Posts: 145

#30 • • Mr. Beat SaloUG
Kivan kuulonen setti. Teknisestikin ihan onnistunut ja rakenne oli hyvä.

--
addicted to music

akiapina

Posts: 2,729

#31 • • akiapina apinaki
Kiitoksia vaan taas kaikille palautetta antaneille, kiva kuulla että on kelvannut :>

Ali Catin, 23.4.2007 22:16:
very quiggers :)



Hehee, some tracks in in 2nd quarter of the mix might be the kind of sound that quiggers might play but i don't think he would go as cheesy as I in the end of the mix :p Thanks for listening mate :)
foci

Posts: 11

#32 • • foci foci
Soinut jo useaan otteeseen ja edelleen kesäfiilikset on kohdallaan. Menee kyllä parhaimpien joukkoon mitä täältä oon laitallut.
djputte

Posts: 578

#33 • • djputte Techmu
Mukavan keväistä soundia! Mielestäni sulla on oma, tunnistettava soundi, josta tietenkin isosti plussaa.

Minulle on maistunut alkupuolisko hieman enemmän, vaikka ei loppupuolessakaan mitään varsinaista vikaa ole - ehkä se on vaan jo vähän liiankin aurinkoista omaan makuuni :D Itse diggailen Flash Lightin originaalista enemmän, mutta tähän miksaukseen toi remix istuu kieltämättä paremmin.

Pitääpi yrittää päästä jotenkin Lahteen 18.5 tsekkaamaan, miten livepuoli luonnistuu :)
OlliS

Posts: 3,999

#34 • • OlliS Further

Putte, 5.5.2007 15:03:

Minulle on maistunut alkupuolisko hieman enemmän, vaikka ei loppupuolessakaan mitään varsinaista vikaa ole - ehkä se on vaan jo vähän liiankin aurinkoista omaan makuuni :D


Samoilla linjoilla mennään!

Alkupuolisko oli paikoitellen suorastaan huikaisevaa, tulee mieleen Howelssin vanhemmat Renaissance-jutut <3

Lopussa vähän ote hiipui, mutta hyvää musiikkia silti :)
akiapina

Posts: 2,729

#35 • • Edited akiapina apinaki

Putte, 5.5.2007 15:03:
Mukavan keväistä soundia! Mielestäni sulla on oma, tunnistettava soundi, josta tietenkin isosti plussaa.

Minulle on maistunut alkupuolisko hieman enemmän, vaikka ei loppupuolessakaan mitään varsinaista vikaa ole - ehkä se on vaan jo vähän liiankin aurinkoista omaan makuuni :D Itse diggailen Flash Lightin originaalista enemmän, mutta tähän miksaukseen toi remix istuu kieltämättä paremmin.

Pitääpi yrittää päästä jotenkin Lahteen 18.5 tsekkaamaan, miten livepuoli luonnistuu :)



Kiitos, varsinkin toi toka lause lämmitti mieltä :) Tätä miksausta oli tosiaan hankala tehdä kun ois tehnyt mieli tehdä miksaus promootiomielessä mihin olisi sisältynyt kaikki "oma" soundi deepimmästä housesta neotranceen, progeen ja tech houseen mutta siitä ois tullut niin pitkä ettei cd:n pituus olisi riittänyt. Nykyään kun tosi monesta genrestä tuntuu löytyvän sopivan "emotionaalista" ja rullaavaa matskua <3

Saa nähdä mitä lahdessa soitellaan thomaksen kanssa, luulisi että ainakin osittain samaa meininkiä :)

Tässä kuussa ois tarkoitus tehdä jatkoa tolle viime toukokuiselle vanhatrancemiksaukselle, vielä kun sais raakattua noista lätyistä ~puolet pois niin pääsisi edes tohon kahteen ja puoleen tuntiin :)

OlliS, 5.5.2007 18:05:
Alkupuolisko oli paikoitellen suorastaan huikaisevaa, tulee mieleen Howelssin vanhemmat Renaissance-jutut <3

Lopussa vähän ote hiipui, mutta hyvää musiikkia silti :)



Rakenteellisesti oli tosiaan tarkoitus noiden alun fiilistelyjen jälkeen hakea vähän vauhtia syvemmän matskun kautta lopun "anthem-meininkiin", ton Fonzerellin luulis toimivan kesällä aika hyvin vaikka tuskin siitä uutta Moonlight Partya tuleekaan :) Kiitos palautteesta, aattelinkin just että toi alkupää putoaa sulle varmaan aika hyvin :)(:
hoopstar

Posts: 472

#36 • • Edited hoopstar hoopstar
Pidemmänaikaa jo duunissaa kuunnellut tätä ja hyvä setti on :)
Khromozomes - Broken Girl (V-Sag Broken Heart Mix) iski erityisesti. Hyviä ralleja kaikki muutkin biisit. AKG:t läpättää korvilla. *joo*
¡ Previous post about a year ago !
DREAM

Posts: 9,936

#37 • • DREAM Team Sika
yhdellä sanalla: LOISTAVA!*aplodit*
akiapina

Posts: 2,729

#38 • • akiapina apinaki

DREAM, 14.4.2009 02:01:
yhdellä sanalla: LOISTAVA!*aplodit*



Kiitos! Vapun jälkeen ois tarkoitus tehdä tälle jatko-osa, Return to Monkey Island kunhan ensin löytää sopivat biisit :)
DREAM

Posts: 9,936

#39 • • DREAM Team Sika
sitä odotellessa :)