Tulehtunut sieni

30 posts, 2 pages, 13,062 views

Jocular

Posts: 1,359

#22 • • Jocular Janni
Emt mut mun mielest tää topicin nimi on tosi ällö *sars* *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

pirpeli

Posts: 5,533

#23 • • pirpeli
Mä luulin kans aluksi, että tää käsittelee jotain irvokasta jalkasientä. Mut ei. Kaksoisthread it is.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sts

Posts: 7,969

#26 • • sts Sama pyynti aitta!

juska, 28.8.2007 20:22:
Selventäiskö joku mitä nää tämmöset albumit ovat kuin Merlin, My Mummy Said, Shamanix Albun ja Artificial Visulisation? Niitä kun ei löydy ainakaan täältä http://www.infected.co.il/futureCitySkin/music.php?type=released



My Mummy said on: Infected Deedrah, Eli Infected Mushroomin ja Deedrahin yhteis EP (sinkku) joka käsittää kaksi biisiä: My Mummy Said ja Overload:in. Kyseessä ei siis ole Albumi.
polly

Posts: 1,259

#28 • • Edited polly Herra

juska, 28.8.2007 20:22:
Selventäiskö joku mitä nää tämmöset albumit ovat kuin Merlin,



tämä on ainakin kokoelma erilaisia sinkkuja yms. compilation julkasuja jotka joku on sit laittanut yhden rellun sisälle.

merlin on käsittääkseni julkastu jollain synttäri kokkarilla tjsp. pienellä painoksella, mutta onneksi sen voi imuroida jotta kaikki pääsee nauttimaan täskä ihanasta kappaleesta :D

edit:
yahel on julkassut sen sit myöhemmin omalla kokkarillaan
sts

Posts: 7,969

#29 • • sts Sama pyynti aitta!

juska, 28.8.2007 20:37:
---
sts, 28.8.2007 20:29:



My Mummy said on: Infected Deedrah, Eli Infected Mushroomin ja Deedrahin yhteis EP (sinkku) joka käsittää kaksi biisiä: My Mummy Said ja Overload:in. Kyseessä ei siis ole Albumi.

---



http://foosic.org/query_album.php?album=My+Mummy+Said&artist=Infected+Mushroom Nämä biisit mulla ainakin löytyy koneella tuon "albumin" alta..



Warez "albumit" eivät ole välttämättä albumeita.
sts

Posts: 7,969

#30 • • sts Sama pyynti aitta!

polly, 28.8.2007 20:41:

merlin on käsittääkseni julkastu jollain synttäri kokkarilla tjsp. pienellä painoksella, mutta onneksi sen voi imuroida jotta kaikki pääsee nauttimaan täskä ihanasta kappaleesta :D



Warez se rules ;P