Redrum aukeaa 24.5.07

75 posts, 4 pages, 18,427 views

mekaanikko

Posts: 1,176

#61 • • mekaanikko don selecta

Funktion, 15.5.2007 22:08:
Onko vaan mun koneessa tms. vika vai kuuluuko muilla noilla sivuilla jatkuva nakse, siis sellanen winukan oma naksaussoundi? *ding*



Tämä ongelma pitäisi olla nyt korjattu.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Funktion

Posts: 1,720

#62 • • Funktion over 9000

mekaanikko
Tämä ongelma pitäisi olla nyt korjattu.



Jep, näyttäis olevan.. Tack.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

mekaanikko

Posts: 1,176

#63 • • mekaanikko don selecta

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

golem

Posts: 1,395

#64 • • golem Golem
Tuli lauantaina käytyä Redrumissa ja oli kyl mielenkiintoista. Mielenkiintoista on, että baarissa ei oo mitään selkeätä suuntaa, mihin katella, vaan monessa eri suunnassa on tavaraa, jonka seurauksena "saa" jorata miten päin vaan. Esim. DJ-pöytä, baarit ja skobet on kaikki eri suunnissa. Ja pylväät jotenkin vielä rikkoo tilan niin, ettei ikinä oikein tiedä, että miten päin on, mihin kattoo ja mestaan "eksyy" helposti.

Paikkaa oli paljon hehkutettu, mutta ulkoasuun olin ehkä hieman pettynyt. En osaa sanoin selittää, että mikä ulkoasussa mättää, mutta vaan semmoinen tunne, että jotain puuttuu, tai joku ei ole niin kuin pitäisi. Ehkä minimalistinen valosetuppi ja dekorointi vaan vaatii totuttelua, ku on tullut totuttua psykebileitten ulkoasukirjavuuteen. Onneks kuitenkin soundi toimii paremmin kuin missään muualla, ja se on pääasia. Harmi, että ainakin tämä lauantai oli monelta osin levoton (toivottavasti meno ei oo samaa aina :-I)

Kuitenkin yhteenvetona loistomesta, johon täytyy tulla monasti uudestaankin!
possiss

Posts: 4

#65 • • Edited possiss
Mm, enpä päässyt jonoa pitemmälle lauantaina... 26v. frendi oli unohtanut henkkarinsa kotiin, ja jostain syystä portsari päätti kysyä just meiltä paperit. Ens kerralla parempi tuuri!

Mut jonotussysteemi alkoi ehkä muutenkin snadisti pänniä. Sellaset 30 minuuttia jonotettuamme jengi alkoi painella isoilla porukoilla jonon ohi. Ensin käytiin neuvottelemassa portsarin kanssa, sitten mentiin sivummalle neuvottelemaan. Sitten kuuluikin jo "Onks kellään hei käteistä??!", ja kas, sitä oltiinkin jo sisällä. About neljä isompaa porukkaa meni ohi, ja ainoostaan yhden näistä jengeistä oisin luokitellut sellaiseksi, jonka vois kuvitellakin pääsevän jonon ohi. Tiedä sitten, keitä nää muut oli.
Ehkä tän vaan kuuluu mennä näin, ehkä oon vaan katkera, ehkä en vaan tajua, who knows.
golem

Posts: 1,395

#66 • • golem Golem

possiss, 11.6.2007 12:24:
Mm, enpä päässyt jonoa pitemmälle lauantaina... 26v. frendi oli unohtanut henkkarinsa kotiin, ja jostain syystä portsari päätti kysyä just meiltä paperit. Ens kerralla parempi tuuri!

Mut jonotussysteemi alkoi ehkä muutenkin snadisti pänniä. Sellaset 30 minuuttia jonotettuamme jengi alkoi painella isoilla porukoilla jonon ohi. Ensin käytiin neuvottelemassa portsarin kanssa, sitten mentiin sivummalle neuvottelemaan. Sitten kuuluikin jo "Onks kellään hei käteistä??!", ja kas, sitä oltiinkin jo sisällä. About neljä isompaa porukkaa meni ohi, ja ainoostaan yhden näistä jengeistä oisin luokitellut sellaiseksi, jonka vois kuvitellakin pääsevän jonon ohi. Tiedä sitten, keitä nää muut oli.
Ehkä tän vaan kuuluu mennä näin, ehkä oon vaan katkera, ehkä en vaan tajua, who knows.



Joo, itseasiassa piti antaa kritiikkiä samasta asiasta. Itsekin joutui jonottamaan tosi pitkään, ku jatkuvasti tuli isoja porukoita ohi. Vähän joutuu kyl dissauttamaan sitä, että käytännössä oli kaks jonoa, jossa toisesta pääsee nopeammin silloinkin, jos on Lil-Tonyn mummon serkun langon lapsenlapsi tms..., on hieman syrjivää normiasiakkaita kohtaan, jotka ei vaan jaksa olla olevinaan superskene, et pääsis jonon ohi. Tietenkin tosi VIP:t tms.. DJ:n avecci, pitäis voida päästää ohi, muttei sellaisia määriä, että normijonon eteneminen oikeasti hidastuu tosissaan, niinkuin tällä kertaa kävi.

Ei oo toista asiaa, jota vihaisin enemmän ku odottamista / jonottamista, ja voi olla et "huonommat bileet" vie ens kerralla voiton, jos joutuu taas venaamaan ikuisuuksia oven ulkopuolella ;(
possiss

Posts: 4

#67 • • possiss

Ei oo toista asiaa, jota vihaisin enemmän ku odottamista / jonottamista, ja voi olla et "huonommat bileet" vie ens kerralla voiton, jos joutuu taas venaamaan ikuisuuksia oven ulkopuolella ;(



Jep. Kyllä spessumpina iltoina jaksaa jonotella vaikka miten kauan, mut jos ns. normilauantaina joutuu venaamaan 45 minuuttia, niin kyllä siinä hymy (ja känni) hyytyy aika tehokkaasti. Tiiän monta porukkaa, jotka häippäs muualle kyllästyttyään jonotukseen ja ohitteluun.

Pitäis varmaanki alkaa kehittää jotain naamavippiä ;D
kolina

Posts: 315

#68 • • kolina

golem, 11.6.2007 09:47:
Tuli lauantaina käytyä Redrumissa ja oli kyl mielenkiintoista. Mielenkiintoista on, että baarissa ei oo mitään selkeätä suuntaa, mihin katella, vaan monessa eri suunnassa on tavaraa, jonka seurauksena "saa" jorata miten päin vaan. Esim. DJ-pöytä, baarit ja skobet on kaikki eri suunnissa. Ja pylväät jotenkin vielä rikkoo tilan niin, ettei ikinä oikein tiedä, että miten päin on, mihin kattoo ja mestaan "eksyy" helposti.



WTF?! :D On sullaki ongelmat..
$

Posts: 1,802

#69 • • $ Destination weekend!
Mä olen tykännyt kovasti.

Toistaiseksi tullut käytyä vain lauantaisin ja jonotettu kiltisti 20-40 minuuttia. Siitä boonusta ettei paikka ole ollut juurikaan tukossa ja palvelu on pelannut.

Rosen intensiivisyyden perään tullut haikailtua etenkin tanssilattialla.
Lil Tony

Posts: 775

#70 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

golem, 11.6.2007 09:47:
Tuli lauantaina käytyä Redrumissa ja oli kyl mielenkiintoista. Mielenkiintoista on, että baarissa ei oo mitään selkeätä suuntaa, mihin katella, vaan monessa eri suunnassa on tavaraa, jonka seurauksena "saa" jorata miten päin vaan. Esim. DJ-pöytä, baarit ja skobet on kaikki eri suunnissa. Ja pylväät jotenkin vielä rikkoo tilan niin, ettei ikinä oikein tiedä, että miten päin on, mihin kattoo ja mestaan "eksyy" helposti.




Paras kommentti ikinä, ehkä klassikko:)

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#71 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Jonotus asian otan esiin viikkopalaverissa. Meillä ei ole vippejä, ainoastaan nimilista joka oikeuttaa jonon ohitukseen seuralaisen kanssa. Sekä tulevat Staff kortit meidän henkilökunnalle. Selvää se on jos on hillitön jono niin kaikki yrittää päästä jonon ohi ja käyttää viimeisimmätkin oljenkorret, tunkee rahaa ovimiehille, käyttää mun mummon nimeä jne. Valitettavasti se menee näin aika useasti halusin minä sitä tai en, ja ei voi aina pokeakaan syyttää, koska meillä on muutamia naamoja jotka on käynnyt meidän bileissä vuosia ja ne vaan menee jonon ohi sille ei voi mitään. esim Jos Orkidea tulee 10 frendin kanssa keikallta niin ne menee jonon ohi oli nimi listassa tai ei.

Mutta Otan tämän asian esille ja katotaan mitä voin tehdä, vituttaahan toi kaikkia niinkuin muakin. Meil on kyllä yleisesi ottaen aika lempeet ja kivat ovimiehet.

10 pisteen tippi, kantsii tulla lauantaisin ennen klo 23:00 liput on vaan 4e sis juoman silloin ja ei varmasti ole jonoa. puolen yön jälkeen oon kaaos. Myös AME illassa 5e sis juoman tarjous, nauretavan halpaa:))

tony

--
Jazz Is a Teacher

possiss

Posts: 4

#72 • • possiss
Toni,

kiitos nopeista vastauksista niin täällä kuin muuallakin! Tulee kerrankin fiilis, että raflan päämiehiä kiinnostaa asiakkaiden ajatukset. Hyvä meininki.
Gateway

Posts: 1,391

#74 • • Gateway Club Therapy

liltony, 12.6.2007 10:46:
10 pisteen tippi, kantsii tulla lauantaisin ennen klo 23:00 liput on vaan 4e sis juoman silloin ja ei varmasti ole jonoa. puolen yön jälkeen oon kaaos. Myös AME illassa 5e sis juoman tarjous, nauretavan halpaa:))



Näin ohimennen on pakko huomauttaa että tuohan on jopa rikollisen halpaa, eikö muka uskalla enempää hintaa pyytää kun kerran paikka ja esiintyjät on oikeasti laadukkaita?
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#75 • • Aurinkoneiti

GateWay, 13.6.2007 09:20:
---
liltony, 12.6.2007 10:46:
10 pisteen tippi, kantsii tulla lauantaisin ennen klo 23:00 liput on vaan 4e sis juoman silloin ja ei varmasti ole jonoa. puolen yön jälkeen oon kaaos. Myös AME illassa 5e sis juoman tarjous, nauretavan halpaa:))
---


Näin ohimennen on pakko huomauttaa että tuohan on jopa rikollisen halpaa, eikö muka uskalla enempää hintaa pyytää kun kerran paikka ja esiintyjät on oikeasti laadukkaita?



Minua ei ainakaan haittaa, jos maksan sisäänpääsystä 4/5e.*iloinen*