Funktion, 15.5.2007 22:08:
Onko vaan mun koneessa tms. vika vai kuuluuko muilla noilla sivuilla jatkuva nakse, siis sellanen winukan oma naksaussoundi?
Tämä ongelma pitäisi olla nyt korjattu.
75 posts, 4 pages, 18,984 views
Funktion, 15.5.2007 22:08:
Onko vaan mun koneessa tms. vika vai kuuluuko muilla noilla sivuilla jatkuva nakse, siis sellanen winukan oma naksaussoundi?
possiss, 11.6.2007 12:24:
Mm, enpä päässyt jonoa pitemmälle lauantaina... 26v. frendi oli unohtanut henkkarinsa kotiin, ja jostain syystä portsari päätti kysyä just meiltä paperit. Ens kerralla parempi tuuri!
Mut jonotussysteemi alkoi ehkä muutenkin snadisti pänniä. Sellaset 30 minuuttia jonotettuamme jengi alkoi painella isoilla porukoilla jonon ohi. Ensin käytiin neuvottelemassa portsarin kanssa, sitten mentiin sivummalle neuvottelemaan. Sitten kuuluikin jo "Onks kellään hei käteistä??!", ja kas, sitä oltiinkin jo sisällä. About neljä isompaa porukkaa meni ohi, ja ainoostaan yhden näistä jengeistä oisin luokitellut sellaiseksi, jonka vois kuvitellakin pääsevän jonon ohi. Tiedä sitten, keitä nää muut oli.
Ehkä tän vaan kuuluu mennä näin, ehkä oon vaan katkera, ehkä en vaan tajua, who knows.
Ei oo toista asiaa, jota vihaisin enemmän ku odottamista / jonottamista, ja voi olla et "huonommat bileet" vie ens kerralla voiton, jos joutuu taas venaamaan ikuisuuksia oven ulkopuolella ;(
golem, 11.6.2007 09:47:
Tuli lauantaina käytyä Redrumissa ja oli kyl mielenkiintoista. Mielenkiintoista on, että baarissa ei oo mitään selkeätä suuntaa, mihin katella, vaan monessa eri suunnassa on tavaraa, jonka seurauksena "saa" jorata miten päin vaan. Esim. DJ-pöytä, baarit ja skobet on kaikki eri suunnissa. Ja pylväät jotenkin vielä rikkoo tilan niin, ettei ikinä oikein tiedä, että miten päin on, mihin kattoo ja mestaan "eksyy" helposti.
golem, 11.6.2007 09:47:
Tuli lauantaina käytyä Redrumissa ja oli kyl mielenkiintoista. Mielenkiintoista on, että baarissa ei oo mitään selkeätä suuntaa, mihin katella, vaan monessa eri suunnassa on tavaraa, jonka seurauksena "saa" jorata miten päin vaan. Esim. DJ-pöytä, baarit ja skobet on kaikki eri suunnissa. Ja pylväät jotenkin vielä rikkoo tilan niin, ettei ikinä oikein tiedä, että miten päin on, mihin kattoo ja mestaan "eksyy" helposti.
possiss, 12.6.2007 23:56:
Toni,
kiitos nopeista vastauksista niin täällä kuin muuallakin! Tulee kerrankin fiilis, että raflan päämiehiä kiinnostaa asiakkaiden ajatukset. Hyvä meininki.
liltony, 12.6.2007 10:46:
10 pisteen tippi, kantsii tulla lauantaisin ennen klo 23:00 liput on vaan 4e sis juoman silloin ja ei varmasti ole jonoa. puolen yön jälkeen oon kaaos. Myös AME illassa 5e sis juoman tarjous, nauretavan halpaa:))
GateWay, 13.6.2007 09:20:
---
liltony, 12.6.2007 10:46:
10 pisteen tippi, kantsii tulla lauantaisin ennen klo 23:00 liput on vaan 4e sis juoman silloin ja ei varmasti ole jonoa. puolen yön jälkeen oon kaaos. Myös AME illassa 5e sis juoman tarjous, nauretavan halpaa:))
---
Näin ohimennen on pakko huomauttaa että tuohan on jopa rikollisen halpaa, eikö muka uskalla enempää hintaa pyytää kun kerran paikka ja esiintyjät on oikeasti laadukkaita?