Replying to Virallinen PS3 -topikki:
Tasohyppelyistä varmaan yks mielenkiintoisimmista on Little Big Planet. Myös toi Ratchet & Clank -sarja on must ollu ihan kiva.
Liiketunnistinhan PS3:lle on jo ja se on nimeltään Move.
Need for speed pelisarjaan tulee just tässä kuussa uusi hot pursuit, mikä vaikutti ainakin demon puolesta helvatun hyvältä.
Mikäs sun gamer tunnus on?
Little Big Planetia onkin tullut harkittua ja siitä olen kuullut hyvää plus näytti hauskalta kun tsekkailin ''trailereita'', Ratchet & Clankissa liikaa ampumista. :P Ei jaksa vaan ampua koko ajan.
Toi Move on olemassa joo, mutta olikos se nyt XBox jolle lanseerattiin sellainen liiketunnistin, jolloin ei tarvitse esim. käteen mitään kapulaa. Sellanen ois aika rok. Pleikkarissa toi kapulajuttu on kuulemma astetta kömpelömpi kuin vaikkapa Wiissä.
Kuhan sais ton toisiksi uusimman NFS:ään testinkiin, niin sitten voipi kahtella josko innostun niin että haluun uusimmankin kruisailupelin. :) Oon kyllä aina tykännyt autopeleistä.
Mulla ei vielä ole gamer-tunnusta, täytyy pyytää fiksumpaa henkilöä liittämään mun ps nettiin ja hankkimaan se tunnari. Oon meinaan itse aika evo. :D