Tuossahan toi konsoli nököttää, mutta olen "onnistunut pitämään" näppini siitä erossa kokonaan. Innostuin ajatuksesta kun kultaseni sanoi sen ostavansa, mutta kun aloin ajattelemaan asiaa tarkemmin laitteen tultua, ei ole yhtään sellaista peliä mulla tiedossa (olen etsiskellyt netistä niitä kyllä) mikä voisi kiinnostaa yhtään, edes kokeilumielessä. Kyllä pleikka2:sta ja ykköstä tuli aikoinaan mätettyä jonkin verran, mutta silti sen verran vähän etten ikinä saanut luontevaa otetta tuohon ohjaimeen.
Ja varsinkin kun tässä on pari vuotta (millois se ilmestykään?) tullut pelailtua kaveriporukassa Wiitä ihan innosta soikeana, niin "paluu" pleikkaan tuntuu mahdottomalta. Olenkin huomannut, että seurapelit ovat mulle se ainoa oikea tapa pelata ja yksin mätettävät pelit ovat +/- 0 prosentin verran kiinnostavia
Wiin ohjaimen innovatiivisuus vaan on ylitsepääsemätön ja innostaa mua edelleen, enkä voisi kuvitellakaan pelaavani esim golfia tms urheilupelejä pleikalla. Mulle siis täydellisyyttä hipova grafiikka ei ole itseisarvo eikä loppupeleissä edes tärkeää, kun sen sijaan on panostettu käyttöominaisuuksiin ja pelattavuuteen. Olen ehkä sen verran lapsenmielinen, että Mariot sun muut hassuttelut kiinnostavat vielä.
No, ainakin tuon konsolin kautta sitten voi katsella HD tasoisia juttuja, mikä on uuden telkan myötä kiva ominaisuus. Varsinkin kun HD tasoista digiboksia meillä ei ole (eikä varmasti tulekaan, koska tallentavuus on meidän mielestä ehdottoman tärkeä ominaisuus boksissa ja HD boksejahan ei ole tallentavina, ainakaan vielä?).
Varmasti tulen vierestä seuraamaan aika sujuvasti tämän kuun lopulla kun tännekin kämppään ilmestuu GTA4, siis sen paukuttamista, mutta en varmaan jaksa siitäkään innostua sen kummemmin itse kaiken yllä mainitsemani huomioon ottaen.