Laboratorio presents Juno Reactor, dj Xavier Morel & Highpersonic Whomen 2.6.2007 @ helsinki

76 posts, 4 pages, 17,424 views

remotion

Posts: 5,283

#61 • • remotion nostatus guru

toma, 2.6.2007 18:40:
---
remotion, 2.6.2007 18:37:
kysymys 1.
Onko lippuja jäljellä ovelle? rupes kiinnostaa...
---

Saleen on, järjestäjä kyl ilmoittaa jossei ole.


---
kysymys 2.
Kattelin tästä youtubesta näitä videoita ja suurin osa on lähes chillouttia, onko keikat kuitenkin enemmän goapainotteista matskua?

---

Viimeks rokkas sukat jalasta. Eli ei tod mitään chilliä ole odotettavissa.



HYVÄHYVÄHYVÄ!! viel tarttis jonku kaverin mut kai niitä iloisia kasvoja sieltäkin löytyy... :/
Laboratorio

Posts: 15

#62 • • Laboratorio
Tiedotus:
Juno Reactorin linnunradan halki kulkeva alus on laskeutunut kaupunkiimme!
Lippuja on mahdollista vielä saada ovelta!

Täällä tavataan!
keisha

Posts: 1,394

#63 • • keisha bullet with butterfly wings
Perseen helvetin valkovuoto ja hiivasieni. Missasin Junon viimeksikin ja jälleen kun ei oo rahaa.
Varoitus: Älkää hankkiko luottokorttia vaikka pankit yms. niitä tyrkyttävät.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Prime Number

Posts: 2,705

#64 • • Prime Number UG-///
Musiikki oli hyvää, satunnaisesti loistavaa. Xavierin teknot tuli vähän yllärinä, ei huonoa mutta rikkoi pahasti siihen asti loistavasti rakentuneen illan. Juno oli vähän pettymys, musiikillisesti osui jonnekkin rokin ja stygen väliin hyväilemättä oikein kunnolla kumpaakaan.
Visuaalisesta puolesta en oikeastaan jaksa edes mitään mainita.

Jos edellinen kerta oli :

Fiilis 10
Musiikki 10


Tämä kerta oli.

Hätäseen 7
Säälistä 8

--
Repikää siitä

tomppi

Posts: 1,600

#65 • • tomppi thzombie ™
Saavuin paikalle klo. 2. Ihan mukavaa musiikkia tuli, en vaan jaksanu liikkua kun on viel vähän flunssa edellisen sunnuntain ulkoilma bileistä, Gatecrasher SSS07. Ostin Lucas presents: God Save the Machine levyn kun olin menossa kotiin, hyvin se piti mut hereillä. Ollu ostoslistalla varmaan vuoden. Kivan näköinen se levyjä myyvä blondi.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Avatar
#66 • • hottium Guest
juno jätti tietyllä tavalla kylmäksi verrattuna viime kertaan. olin odottanut enemmän nopeatempoisia biisejä. onneksi sieltä tuli jokunen kuitenkin :)
xl8r

Posts: 2,227

#67 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Hmm, kyllä oli kivaa *joo*

Juro Reactor oli kyllä aivan mieletön, ei mua kyllä jättänyt kylmäksi millään lailla. Harmitti hieman kun en päässyt omieni laitteiden äärestä kauheasti katselemaan lavalle, mutta sen mitä näin, oli myös visuaalisesti todella näyttävää. Hyvää vaihtelua kyllä tavallisille keikoille.

Highpersonic Whomen iski myös kovaa, itse hieman riehaannuin (nyt sattuu joka paikkaan) setin aikana, sen verran jalka nousi myös videotiskin takana.

Xavier Morel ei kyllä iskenyt oikein, ei ollu oikein mun tyylistä musiikkia.

Videohomminen puolesta kertoilen lisää myöhemmin asiasta kiinnostuneille sitelläni blogisa. Parempi puolisko näyttää ottaneen hieman toistasataa kuvaa, joten eiköhän niitä jossain vaiheessa linjallekkin tule tuonne sitelleni, niistä ilmoittelen sitten lähemmin.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Boba Fett

Posts: 1

#68 • • Boba Fett
Missä oli BASSO?
Junon tyyli on näköjään se että soitetaan 70% viimeisimmän levyn biisejä ja loput vanhempia ja esitykseen kuuluvia pakollisia osia.
Viimeksi se oli Shango ja meininki oli hyvä :) Nyt Labyrinth ja homma sukkasi, kuten tuo levykin :(

MUTTA fiilis oli 100% pilalla kun viimekertainen taivaallinen kokovartalon basso hieronta loisti poissaolollaan WTF!
Juno ilman bassoa on kuin runkkaaminen ilman käsiä, eihän siitä tule kuin helvetin vihaiseksi!

Miksaaja oli muutenkin unessa ja kädetti lauluosioita jättämällä mikin kiinni!
Kalustoa oli mukana huomattavasti vähemmän kuin viimeksi eikä Watkins tunetellut/fiilistellyt biisejä kuten aijemin :(
"Ziggy Marlin" Flava Flav tyyliset huudahduksetkin rupesivät välistä jo ottamaan päähän.
- :
Jämä biisit, tekniikka kusi.
+ :
Ilmastointi, ei juuri tupakin käryä.

Ehkä kiperin kysymys on "Menisitkö seuraavalla kerralla?"

--
Raw rythom and beautiful women is what I want in a party!

sr

Posts: 3

#69 • • sr
Ensimmäistä kertaa reactorin livenä näin eikä itseäni jättänyt yhtään kylmäksi, oisin jälkeenpäin maksanut lipusta vaikka enemmänkin. Paras live-esitys minkä olen nähnyt tunnelmaltaan *pahis*
Moitteita nyt, että screeni oli vähän seinillä, varsinkin jos oli eturiveissä sitä nähnyt ollenkaan kääntymättä ja että lopussa oli vähäsen turhan ahdasta tai sitten mä olen lihonnut liikaa *justjoo*
enivei parhaat bileet joissa on tullut käytyä, /kumartaa *iloinen*
tiutui

Posts: 65

#70 • • tiutui
Olihan bileet! *jiihaa*Musiikki toimi paremmin kun ikinä, ihania ihmisiä,*sydän* loistavaa. Siihen asti kunnes ranne murtui. *eiei* lonkerot lattialla+korkkarit=5vko sairasloma. *nauru*
Mut oli kivaa! kiitos. :)

--
Psy VS. HC -Toimii!!!!

Maelis

Posts: 10

#71 • • Edited Maelis

sr, 3.6.2007 16:11:
Ensimmäistä kertaa reactorin livenä näin eikä itseäni jättänyt yhtään kylmäksi, oisin jälkeenpäin maksanut lipusta vaikka enemmänkin. Paras live-esitys minkä olen nähnyt tunnelmaltaan *pahis*
Moitteita nyt, että screeni oli vähän seinillä, varsinkin jos oli eturiveissä sitä nähnyt ollenkaan kääntymättä ja että lopussa oli vähäsen turhan ahdasta tai sitten mä olen lihonnut liikaa *justjoo*
enivei parhaat bileet joissa on tullut käytyä, /kumartaa *iloinen*



Ihan samat fiilikset täällä, 25e oli iha naurettavan alhainen hinta tuosta. Ei oo mikään menny pieleen tuon keikan jälkeen, eikä sen aikana o_o
DiamonDie

Posts: 676

#72 • • DiamonDie mediahippi
Aloitetaanpa alusta, eli saavuttiin bileisiin 22:30, jolloin siellä oli aika tyhjää. Aluksi Xavierin setti ei iskenyt, mutta päädyttiin sitten sitäkin tanssimaan. Vähän oudolta tuntui, kun ei ollut mitään dekoja. Highpersonic Whomen oli oikein hyvä, vaikka erityisesti alussa kuulosti enemmän ulkoilmamateriaalilta.

Se neonshow'kin oli ihan hauska, mutta esitysten kestot olivat ihan liian lyhyitä. Ymmärrän toki, että moinen akrobatia jne on todella raskasta, mutta kyllä silti voisi vähän kauemmin pyöritellä. Xavier Morelin toinen setti oli parempi kuin ensimmäinen. Seuralainen oli ihan innoissaan, että "oon halunnut pitkään bileisiin, joissa soitetaan tällaista teknoa", itsekin kyllä tykkäsin, mutta yritin säästää voimia Junoa varten.

Juno oli tietysti taas ihan mahtava, vaikka täytyy myöntää, että tykkäsin enemmän aiemman keikan täysillä rullaavasta hittiparaatista kuin hidastempoisemmasta jammailumeiningistä. Uusia biisejä soitettiin useita, en tykännyt useimmista yhtä paljon kuin vanhoista. Lopussa alkoi pelottaa, että eikö niitä hittejä tule ollenkaan, mutta tulihan sieltä toki.

God is God on yksi kaikkien aikojen lempparibiiseistäni ja kuulosti jälleen mahtavalta, samoin kuin Pistolero. God is Godin jälkeen kaveri huikkasi takaa "nyt voin kuolla!" Monia biisejä kuten edellisen keikan lähes spirituaalista Hule Lamia jäin kyllä kaipaamaan. Silti ehdoton elämys, jollaista "konemusiikissa" ei juuri näe/kuule.

Tein parhaani säilöäkseni myös jälkipolville ja lainasin sitä varten isältä kamerankin zoomin jne takia. Piti kuvata ISO 200:lla kun välillä kuvasin salamalla ja välillä ilman, joten vähän kohinaa on eivätkä kaikki kuvat ole aivan teräviä, mutta eiköhän se tunnelma ole tärkeintä. Videoita katsellessa kannattaa muistaa, että erityisesti diskantit ovat suht vituillaan, eivätkä tee lainkaan oikeutta Tazin äänelle - livenä kuulosti paljon paremmalta.

http://maija.irtie.org/junoreactor07/




P.S. Miksi ihmiset menevät korkkarien kanssa bileisiin? Ymmärrän, että ne ovat monen mielestä esteettiset, mutta hirvittää katsella piikkikoroilla tanssimista (ja selkeästi se on vaarallista :-P). Itse valitsen yleensä jotain urheilujalkineen tyylistä, mitä pehmeämmät pohjat, sitä vähemmän jalat rasittuvat. Mutta ehkä olen turhan käytännöllinen ja mukavuudenhaluinen, en ole vielä löytänyt itsestäni sitä masokistia.
MDMAbuse

Posts: 124

#73 • • MDMAbuse
Olipas se.. *iloinen* Morel soitti oikein iskevää settii, hyvät fiilikset tuli Junoa odotellessa.. Ja olihan se mahtava jälleen!! Tunnekuohu jonka Conquistador sai aikaan sai melkein tipan silmään onnesta, niin hyvät sävärit lähti pelkästään siitä että pääsi taas paikalle.. Koko setti oli kyl rautaa ja hikoiltua tuli varmaan nelisen litraa. Ja Angels and Men sinne lopuille oli kruunu illalle!! *aplodit*

Ensimmäisen kerran pileissä/paarissa uuden tupakkalain aikaan ja pakko sanoa et ilmanlaatu oli huomiotaherättävän raikas!! Mustahan tuli kerta heitolla tupakkalain kannattaja.. *joo*

--
Ainoa keino mennä tarpeeksi pitkälle on mennä liian pitkälle.

¡ Previous post about a year ago !