Tietäisikö joku hyviä clubeja manchesterista???

3 posts, 1 page, 1,759 views

Watlala

Posts: 41

#1 • • Watlala
Olen tossa kesällä lähdössä mitä todennäköisemmin manchesteriin vkonlopuksi käymään ja ajattelin et josko sieltä löytyisi mitää varteen otettavia clubeja missä voisi käydä mahdollisesti jos kerkiää.
Zapa

Posts: 1,393

#2 • • Zapa Mr Wrangler
Hacienda? Eiku sehän meni kiinni bout 10v sitte *ding*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#3 • • Kon-tiki The Unsinkable

Watlala, 21.3.2007 22:32:
Olen tossa kesällä lähdössä mitä todennäköisemmin manchesteriin vkonlopuksi käymään



Asuin Mcr:ssa 90-luvulla ja olen viimeksi bilettänyt siellä v. 2000 eli kovin uusia tietoja ei tod. ole antaa, mutta! Don't Stay In'in Manchester-alueella

http://www.dontstayin.com/uk/manchester

listatuista klubeista/baareista mulle tuttuja on

* Club Academy at Manchester Union -> yliopiston konserttisali puulattialla ja seisomapaikoilla. Siellä näkyis nyt keväällä majailevan Club Tangled, joka oli tosi kiva v. 2000. Kesällä Academy on perinteisesti ollut kiinni.

* Sankey's Soap -> Mcr:n tän hetken kuuluisin klubi ja paikallinen elävä klassikko jo 90-luvun puolivälistä. Vanhaan saippuatehtaaseen tehty medium-kokoinen klubi, jossa Eric Morillolla oli ainoa UK residencynsä viime vuonna (soitti siellä kerran kuussa). Tänä keväänä ollut mm. Steve Angello. Kun kävimme paikalla 10 v. sitten, ympäröivä teollisuusalue oli erittäin raffin ja gettomaisen näköistä, kuten suuret alueet Manchesterista kai vieläkin ovat, kaikista rakennushankkeista huolimatta. Nyt Sankeyn ympäristö voi tietenkin olla jo vaikka kuinka ihq, ja taksihan sinne vie/tuo.

Tykkäsin/tykkään Mcr:sta itse kovasti. Se on maailman vanhin teollisuuskaupunki, eli sieltä ei luultavasti eikä toivottavasti lopu aavemaiset tehdasmaisemat kai koskaan, koska niistä se kaupunki tunnetaan. Ihmiset ovat myös mukavia ja sosiaalisia kun eivät ole yhtä tottuneita turisteihin kuin lontoolaiset, tosin ärsytettynä vaarallisia, mutta kukapa ei *hymy* Ei muuta kuin hyvää reissua.