Sam One-Senselessness [hardtrance]

6 posts, 1 page, 1,869 views

Sam One

Posts: 275

#1 • • Sam One - FiNRG Hybridize, Kreatrix -
Hardtrance edittiä vanhemmasta biisistä. Melodia pysynyt samana muu on oikeestaan uutta. bpm siinä 170 paikkeilla. Että siinä polkka- ja hardtrancefaneille korvanruokaa.

hard trance

lisätiedot - kuuntele
GrimsouL

Posts: 468

#2 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Hyvin maisuu tämäkin. Erittäin hyvän kuuloinen saundimaailma. Ainoo mikä vähän häiritsi mua oli toi liian iloisen kuuloinen pianon pimputus, SYNKKYYTTÄ SAATANA! :) No joo, maku asioita...
SamHard

Posts: 2,098

#3 • • SamHard
Alku lupaili jo hyvää ja tulihan se sieltä, mutta toi pad on tossa liian hiomaton ja equttomuus,
ilmattomuus hieman raastoi muuten ihan hyvä breikki! Rakenne hyvä mutta ehkä
ainakin itsellä tän tyyliseen hehkutushaaardiin odottaa aina jotain överinostatuksia ennen
massiivisen kertsin alkamista.. Varsin hyvä tuotos kuitenkin=)
a98

Posts: 871

#4 • • a98
jos tää on hardtrancea, niin mitä se hardtrance sitten on? progea vai?
piano kuulosti vähän "mun eka biisi ikinä"-melodialta, ja tais olla jopa parissa kohtaa riitasoinnussa taustan synojen kanssa. no jooh ei mun tyylistä musaa, mut alku oli oikeestaan aika hyvä, mut lopussa tuntu menevän aika digitaalimössöjuustoeuroks.
kommentoimpa ku menin kerran kuuntelemaan..
Substanced

Posts: 548

#5 • • Substanced FINRG Recordings
Täähän alko energisesti. Toi särö/hapokas soundi on aika helmi. Mut jotenkin hämää ku tulee toi
padi mukaan, se ehkä vähän sekottaa. tai sit mulla on korvissa vikaa. Basso ja kickit potkii
mukavasti. Joku noista nostatuksista puhuki että jäi kaipamaan vähä hardimpia nostatuksia. Ja
todellakin toi piano häirittee, ku alku oli niin energistä, mutta kun toi piano tuli nii tuli sellane fiilis
ku biisi olis vaihtunu. Mut kyllä tää loppupeleissä on niitä sun parhaita tuotoksia. Ei ehkä ihan paras, mutta kuitenkin. *vink*
tomii

Posts: 3,594

#6 • • tomii kallion herttua

a98, 13.3.2007 16:27:
jos tää on hardtrancea, niin mitä se hardtrance sitten on? progea vai?



Tuli kyl ihan sama mieleen...

--
reivaan kunnes kuolen