En ole kuullut alkuperäistä (tai housea muutenkaan), mutta jotain mitä tuli mieleen:
- Alun haitsut sattuvat korviin. Liikaa diskanttia, tai liikaa jotain muuta. Muiden soittimien tullessa mukaan ongelma kuitenkin häviää.
- Matalat taajuudet (en osaa sanoa tarkemmin mitkä) kaipaavat vähän jotain täytettä. Kuitenkin varovasti, koska miksaus on muuten osin hyväkuuloinen, kirkas ja selkeä.
- Soundit jees, toteutus muutenkin jees, bassokuvio kiva :)
Mä luulen, että Juhgu tarkoitti tota ihan ekaa 6-7 sekkaa, missä toi haitsuline on filtteroitu. Muutenkin toi haitsusaundi on jotenki kirpakka, mut muuten ei biisissä hirveästi ole mitään, mikä häiritsisi. Oot kyllä löytäny oman soundin selkeästi, kuuluu kaikissa biiseissä aika hyvin. Toimii mulle ainakin, alkuperäistäkin tuli soitettua aika paljon aikoinaan ;).
Oolrait, pitää säätää vähän haitsujen tasoja. En ole kyllä täysin tyytyväinen tuohon nousuriffiinkään. Pitää varmaan tehdä toinen versio biisistä vielä. Tän biisin teko ei lopu koskaan ;)
Nyt on nopea päivitys tehty biisiin. Ei pitäis enää korvia särkeä. Mutta jotenkin en vaan raaski kokonaan tuosta haitsusoundista luopua, se tuntuu olevan osa biisiä. Kiitoksia Juhgulle ja Tompalle avusta!