PoC&ENRG-Storm (hard nrg)

13 posts, 1 page, 3,013 views

Pablo

Posts: 1,875

#1 • • Edited Pablo
Ohessa yksi tekele ystävänpäivän kunniaksi jakoon täydellä laadulla. Eilen ei netti pelannut niin meni ajoitus vähän pipariksi. Tämä on duunattu vanhat hard nrg -klassikot sydämellä. Tempoa 150 bpm ja laatu 320kbit/sec mp3.

http://www.painoncreation.com/dl/PoC&ENRG-Storm.mp3
liikkuva muna

Posts: 2,652

#2 • • liikkuva muna an egg on the move
Toimiva kipale, mutta mun mielestä kaipais vähän lisää laardia. Oli hivenen minimalistista mun makuun.
Tyranoid

Posts: 1,552

#3 • • Tyranoid FINRG
Hyvä biisi. Kekseliäs ja vaihteleva meininki. Melodia/harmoniapuoli loistava kuten yleensä.

Jos jotain valittamista keksitään niin vähän nopeampi saisi olla. (Tämä ei siis ole mikään nopeempi=parempi -kommentti. Tarkoitan paremminkin sitä, että biisi kuulostaa välillä vähän siltä kuin 165 bpm -biisiä olisi hidastettu 15 bpm:llä... Tuntuu kuin rytmipuolelle biittien väliin mahtuisi enemmän perkussiivista toimintaa, joka saattaisi kohottaa "subjektiivisen nopeuden" tuntua.) Lisäksi basarin soundi on jotenkin hiukan ontto.
nomic

Posts: 4,120

#4 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Laadukas, kuten odotinkin.
Loistava raita kaikinpuolin, mutta jotenkin jäin odottamaan jotain vielä lisää. *piis*
Fea

Posts: 690

#5 • • Fea Ithaqua
on tää biisi jonkin verran muuttunut siitä ku ekan kerran kuulin.
tykkään.
kuten edellä kaikki niin jotain lisää kaipais. tosin kun on vanhat nrg:t ollut mielessä niin ehkei sittenkään.

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Damien

Posts: 2,882

#6 • • Damien [tr3ox]
HaHa, ihqu HH ruuvaus kompitus, lähtee kyynärvarresta asti ranneliike-liike-liike-ke-ke.

Hmm, hivenen TeC lectrolux henkinen atmo, nice. Kaipaa höövereitä, sellattee pitkii vetoi.

Piristävän vaihteleva.

3.10 kohdassa käyvät kolmisointu fillit kuvion lopussa ois voinu laukasta oman kuvioinnin liidissä.
Ei sen aina tartte kiertää niin pirun ylös / ilkeesti, meloissa ja kerrannaisissa on VOIMAA ;)
Pablo

Posts: 1,875

#7 • • Pablo
Kiitoksia palautteesta. Aina tämä vaan menee siihen että alan ruuvaamaan jo "valmiita biisejä" parempaan jamaan. Pitäisi oppia ehkä lopettamaan ajoissa ja siirtymään harjoittelussa seuraavan biisin kimppuun. Päivitin siispä vielä vähän miksausta parempaan suuntaan (basarin säätöä ja yritin tuoda leadiin alapäätä vähän enemmän esille). Nyt saa tämä kyllä olla jo lopullisessa paketissa ;)
plink

Posts: 1,405

#8 • • plink team paska
aika tyhjältä kuulostaa äänimaailma minunkin korviini, mutta samalla olen havaitsevina taustalla joitain vaimeita elementtejä, et johtuiskohan vaan tunkkaisesta miksauksesta..? voi toki olla että kuulen ääniä oman pään sisästä. mut juu, aika säännönmukainen vedätys, joka ei pahemmin erotu joukosta suuntaan eikä toiseen. biisin parasta antia välipimputtelu, jonka alimmat nuotit kuulostaa ihan kasin cowbelliltä. ;D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#9 • • liikkuva muna an egg on the move

plink, 16.2.2007 08:29:
aika tyhjältä kuulostaa äänimaailma minunkin korviini, mutta samalla olen havaitsevina taustalla joitain vaimeita elementtejä, et johtuiskohan vaan tunkkaisesta miksauksesta..? voi toki olla että kuulen ääniä oman pään sisästä. mut juu, aika säännönmukainen vedätys, joka ei pahemmin erotu joukosta suuntaan eikä toiseen. biisin parasta antia välipimputtelu, jonka alimmat nuotit kuulostaa ihan kasin cowbelliltä. ;D



Vitut toi miksaus mikään tunkkanen ollu, vaan saatanan puhdas. Liiankin kliininen mun makuun. Hiljasempia saundeja vois kyllä tuoda esiin.
plink

Posts: 1,405

#11 • • plink team paska

alek száhala, 16.2.2007 20:36:
Vitut toi miksaus mikään tunkkanen ollu, vaan saatanan puhdas. Liiankin kliininen mun makuun. Hiljasempia saundeja vois kyllä tuoda esiin.



heh, joutu imuttaa uusiks tarkistuksen takia ja oikeessa oot, kyllähän tässä terävä soundi on. onkohan aamulla ollut korvat lukossa.

erottuu selvästi nuo vaimeammat elementit taustalla nyt ja kyllä siellä tuntuu mun korvaan kaikenlaista tavaraa ihan riittävästi pyörivän. eipä tähän paljon parannettavaa keksi, ja hyvä niin, jos tätä ei enää hierota muutenkaan. ;P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Pablo

Posts: 1,875

#12 • • Pablo
Mun mielestä hyvät biisit on sellaisia mihin ei pääse vielä yhden kuuntelukerran jälkeen sisään. Ei tästä kyllä mitään hittiä tule mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen mikä on aika harvinaista.
Juhgu

Posts: 7,921

#13 • • Juhgu Virnistelijä
Minusta tästä tuli kyllä selvästi paremman kuuloinen kun laittoi pari desibeliä lisää 1 ja 10 kilohertsin välimaastosta. Ehkä se plinkin mainitsema tunkkaisuuden vaikutelma johtui pienestä diskantin puutteesta? Vika voi tietysti olla myös äänentoistossani ja/tai korvissani, kummatkaan kun eivät ole mitään huippuluokkaa *hih*.

Muutoin ei kyllä ole pahaa sanottavaa miksauksesta, laadukasta jälkeä. Olen kuunnellut tämän vasta pari kertaa, mutta sellainen vaikutelma jäi, että tässä on paljon kivoja yksityiskohtia ja kikkoja, ja muutenkin biisiin on ilmeisesti nähty oikein kunnolla vaivaa, eikä vain copypastettu patterneja toistensa perään. Tykkään. Hyvissä biiseissä on tosiaan sisältöä moneen kuuntelukertaan, joten laitetaanpa tämä talteen :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)