MILLENNIUM presents SASHA F 30th birthday! 7.4.2007 @ Helsinki

146 posts, 8 pages, 28,999 views

Mellu-

#142 • • Mellu-
oli kyl kekkeröinnit.. ekaa kertaa (ja varmastikkin vikaa) uniqissa..kivasti oli väki löytäny paikalle ja musiikkikin oli hyvää...ei oikein kenenkään settii voi nostaa jalustalle ku kaikki ol hyvii *joo* megapaljon tuttuja oli taas paikalla vaikka ei oo tullu käytyy aikoihin missään.

Oli aika kivaa olla pitkästä aikaa taas kuskina niinkin ihanille ihmisille ku ketä mun kyydissä taas oli.. menomatkalla sai ainakin nauraa :DD

jeah,kiitos *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Adonis Hercules

#143 • • Adonis Hercules Hart + Zell

JohnnyBash, 10.4.2007 13:03:
---
Major Tom, 10.4.2007 09:44:
---
JohnnyBash, 8.4.2007 11:27:
väkimäärä oli ihan jees mutta baarimikkoja oli saanu olla enemmän.. ja ne vähätkin olis voinu ottaa oikeessa järjestyksessä VITUN HOMOT!!! Ja niitä catfighttaajiikin olis voinu stumppaa naamaan tosiaa pari kertaa.. onneks ne ei koskenu mun vaimoon, ettei joudu lähtee istumaan kuudeks vuodeks ;) Hyvät kemut, mut kuten kaikki tietää niin ilman sashaa ei olis näitä ollutkaan! Fucking kiksumesta..

---

Tollasen asenteen omaavat me skipataan ihan tarkotuksella.

terv, yks VITUN HOMO.

---

Käytökseni paikan päällä oli täysin asiallista, joten kumma on kun ei raha näytä kelpaavan. Paikan toinen baari veti kuin häkä. Samoin esim. Glorian baarit. Pidä sä sun asiakaspalveluasentees niin mä pidän omani. Ainakin olit niille tappelijoille ilmeisesti myynyt riittävästi.

edit: tässähän ei ollut siis kyse mistään seksuaalisuusasioista. Myönnän, että ilmaisuni oli asiatonta tuossa yllä.

alphamagic

#144 • • alphamagic
Perkele missasin bileet kun netti oli paskana koko vkl:n enkä näitä ilman klubbarii muistanu... *blush* *igor* *grr* *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Shira

#145 • • Shira Teknokissat Ry
Kaikille ihanuuksille tutuille isot halit! Oli ihana tavata paljon vanhoja tuttuja ja frendejä!!!

Sashalle isot synttärionnittelut ja kiitokset!
Lissukka-Pupu ja Lassi-Peto, olette mahtavia, luvetusta! *hali* *hali*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

Shira

#146 • • Shira Teknokissat Ry
AIJUU

jos joku törmäilee jossain yhteyksissä/ on sattumalta löytänyt/kaveri bongannut/pöllinyt samsungin musta/hopea-kuoriseen läppäkännykkään (jossa mahdollisesti on kiinni avaimenperä-käsiraudat/avain tms. (jos se on auki niin näytössä CMA-logo)
-se on minun.

kännykässä on koko työni ja opintojen lopputyön kannalta olennaisia numeroita etc. joten tarvitsen sen takaisin.

pliide

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D