Pitäisi olla halvempi kuin m-audion usb audiophile :P
USB siksi, että jostain syystä mun halpisemo aiheuttaa vitunmoista rutinaa ja kohinaa pci-korttiin, voi toki johtua kortistakin mutta pelaan varman päälle ja ajattelin hommata usb-mokkulan.
9 posts, 1 page, 2,889 views
JussiS, 7.2.2007 11:55:
Mä ostin just ton M-Audio Fast Trak Pro:n, mut se on kalliimpi kuin Audiophile.
Tosin veikkaan ettei tota Audiophilee halvemmal saa kyl juur mitään kunnollista äänikorttia...
Edit: onks sul emossa äänikortti? Jos se ei oo disabloitu, niin se aiheuttaa PCI-väyläiseen äänikorttiin rutinaa ja "pätkimistä".
serotonot, 7.2.2007 12:35:
Eli kokeile muut pci-paikat kans emolta läpi ja kantsii tietty disabloida samalla se integroitu äänikortti samalla ennen ku lähet uutta ostamaan
miikka, 7.2.2007 11:29:
Suosituksia?
Pitäisi olla halvempi kuin m-audion usb audiophile :P
USB siksi, että jostain syystä mun halpisemo aiheuttaa vitunmoista rutinaa ja kohinaa pci-korttiin, voi toki johtua kortistakin mutta pelaan varman päälle ja ajattelin hommata usb-mokkulan.
miikka, 7.2.2007 14:40:
Vähän vaikuttaa siltä että joutuu sitten sijoittamaan tuohon audiophileen, ei varmaan tuon alle hyviä kortteja edes saa mistään.
Physics, 7.2.2007 18:47:
---
miikka, 7.2.2007 14:40:
Vähän vaikuttaa siltä että joutuu sitten sijoittamaan tuohon audiophileen, ei varmaan tuon alle hyviä kortteja edes saa mistään.
---
M-audion Transit on ihan kelpo ja halpa, tosin ne liitinnät ei oo mitkään maailman parhaat.
Onko tossa muita liitäntöjän kuin usb ja kuulokeliitäntä?