[reiv:] Kolmevuotisjuhlat: DANIELE DAVOLI aka BLACK BOX (Italy) 29.6.2007 @ Studio 51

69 posts, 4 pages, 8,888 views

KooKie

Posts: 4,338

#61 • • KooKie aka. Petress Pan

[reiv:], 5.7.2007 17:33:
(varsinkin nimimerkki SinjoritaMargarita, joka näyttäisi olevan ainoa joka moista väittää 10 postauksen uskottavuudellaan. Ei millään pahalla.)



Poliisista 14-vuotiaalle tytölle: "Ei sua oo voitu raiskata hei... Et ole ennenkään meihin yhteyksissä ollut, niin ei toi oo uskottavaa."

Siis voi haloo, mikä argumentti.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

toma

Posts: 2,009

#62 • • toma Tototoototo

KooKie, 17.7.2007 21:04:
Poliisista 14-vuotiaalle tytölle: "Ei sua oo voitu raiskata hei... Et ole ennenkään meihin yhteyksissä ollut, niin ei toi oo uskottavaa."

Siis voi haloo, mikä argumentti.


No ei taida ehkä ihan olla sama asia. Sanamuoto olisi voinut olla vähemmän kärkäs, mutta aiheen tiimoilta on keskusteltu muidenkin järjestäjien kanssa. Netissä on niin helppo saada leviämään aivan minkälainen vaan kuva asioista, jolla ei välttämättä tarvitse olla mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Tämän sen takia asioihin pyritään puuttumaan. On myös esimerkkejä siitä, miten tunnuksia on luotu vain muutamaa parjaavaa tai maasta taivaisin kehuvaa postausta varten. Sellainen ei nyt tainnut olla kyseessä, joten pahoittelut Senjoritalle siitä.

Palaute, varsinkin rakentava, on aina erittäin tervetullutta.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

KooKie

Posts: 4,338

#63 • • KooKie aka. Petress Pan

toma, 17.7.2007 21:19:



Ymmärrän toki, että netissä on helppoa aiheettomasti alkaa mustamaalaamaan tapahtumia ja ihmisiä ja tätähän ei haluta, mutta koska itse muistelin Senjoritan olevan ahkerampikin bilettäjä, niin postausten määrään vetoaminen palautteen validiteetissa oli imho suhteellisen tökeröä.

Noin henk. koht. palautteena tähän topikkiin voisin sanoa notta ärsyttää, että jäi väliin, mutta kyllä mä vielä pääsen [reiv:]aamaan ja kunnolla!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#64 • • Edited SenjoritaBarcelona Guest

KooKie, 17.7.2007 21:24:
---
toma, 17.7.2007 21:19:


---


Ymmärrän toki, että netissä on helppoa aiheettomasti alkaa mustamaalaamaan tapahtumia ja ihmisiä ja tätähän ei haluta, mutta koska itse muistelin Senjoritan olevan ahkerampikin bilettäjä, niin postausten määrään vetoaminen palautteen validiteetissa oli imho suhteellisen tökeröä.

Noin henk. koht. palautteena tähän topikkiin voisin sanoa notta ärsyttää, että jäi väliin, mutta kyllä mä vielä pääsen [reiv:]aamaan ja kunnolla!



Minä EN ole mustamaallannut tai saatika valehdellut yhtään mitään, miksi hitossa mun täytyisi valehdella yhtään mitään näistä kekkerieistä?? *nauru*
m1kk3

Posts: 5,560

#65 • • Edited m1kk3 no-life
Joo, onhan se helvetin kypsää ja uskottavaa, kun ensin todetaan (ja näistä ei siis ravintolan henkilökunnalla eikä pokeilla ollut ensimmäistäkään havaintoa):

...kokoajan oli jotain tappeluita ja verisiä naamoja käveli vastaan ja jengiä kannettii ulos kun oli niin sekaisin...



Ja sitten kun järjestäjä ystävällisesti pyytää yksityiskohtaisempaa tietoa (vaikkapa siksi että asiaan osattaisiin jatkossa varautua paremmin), niin sanotaan että ei oo mitään kommentoitavaa eikä vastattavaa kellekään. Vähemmästäki tulee mieleen että onkohan joku nyt vähän liiotellut. *justjoo* Niinkun Toma tossa sanoi ni rakentava palaute on aina paikallaan, koska sen avulla voidaan kehittää tapahtumaa eteenpäin. Sen sijaan liioittelu ja mustamaalaaminen ei oo niin paikallaan.

edit: mut toi vähäiseen postausmäärään viittaaminen ei ehkä ollu niin kovin fiksua.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#66 • • Edited SenjoritaBarcelona Guest

mikke, 18.7.2007 12:54:
Joo, onhan se helvetin kypsää ja uskottavaa, kun ensin todetaan (ja näistä ei siis ravintolan henkilökunnalla eikä pokeilla ollut ensimmäistäkään havaintoa):

---
...kokoajan oli jotain tappeluita ja verisiä naamoja käveli vastaan ja jengiä kannettii ulos kun oli niin sekaisin...
---


Ja sitten kun järjestäjä ystävällisesti pyytää yksityiskohtaisempaa tietoa (vaikkapa siksi että asiaan osattaisiin jatkossa varautua paremmin), niin sanotaan että ei oo mitään kommentoitavaa eikä vastattavaa kellekään. Vähemmästäki tulee mieleen että onkohan joku nyt vähän liiotellut. *justjoo* Niinkun Toma tossa sanoi ni rakentava palaute on aina paikallaan, koska sen avulla voidaan kehittää tapahtumaa eteenpäin. Sen sijaan liioittelu ja mustamaalaaminen ei oo niin paikallaan.

edit: mut toi vähäiseen postausmäärään viittaaminen ei ehkä ollu niin kovin fiksua.



*nauru* tämä postailu mun osalta jää kyllä tähän. Kauhea haloo jos joku sanoo mielipiteensä joka on erilainen. tosi ystävällisesti järjestäjä ilmoitti asiasta *nauru*
SenjoritaMargarita kiittää ja kumartaa *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#67 • • KooKie aka. Petress Pan

SenjoritaBarcelona, 18.7.2007 12:36:
---
KooKie, 17.7.2007 21:24:
---
toma, 17.7.2007 21:19:


---


Ymmärrän toki, että netissä on helppoa aiheettomasti alkaa mustamaalaamaan tapahtumia ja ihmisiä ja tätähän ei haluta, mutta koska itse muistelin Senjoritan olevan ahkerampikin bilettäjä, niin postausten määrään vetoaminen palautteen validiteetissa oli imho suhteellisen tökeröä.

Noin henk. koht. palautteena tähän topikkiin voisin sanoa notta ärsyttää, että jäi väliin, mutta kyllä mä vielä pääsen [reiv:]aamaan ja kunnolla!

---


Minä EN ole mustamaallannut tai saatika valehdellut yhtään mitään, miksi hitossa mun täytyisi valehdella yhtään mitään näistä kekkerieistä?? *nauru*



Missä vaiheessa mä näin sanoin? Nimenomaan totesin, että mun mielestä sun uskottavuuden kyseenalaistaminen oli tökeröä. Quotaukset kuntoon!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#68 • • Edited SenjoritaBarcelona Guest

KooKie, 18.7.2007 15:38:
---
SenjoritaBarcelona, 18.7.2007 12:36:
---
KooKie, 17.7.2007 21:24:
---
toma, 17.7.2007 21:19:


---


Ymmärrän toki, että netissä on helppoa aiheettomasti alkaa mustamaalaamaan tapahtumia ja ihmisiä ja tätähän ei haluta, mutta koska itse muistelin Senjoritan olevan ahkerampikin bilettäjä, niin postausten määrään vetoaminen palautteen validiteetissa oli imho suhteellisen tökeröä.

Noin henk. koht. palautteena tähän topikkiin voisin sanoa notta ärsyttää, että jäi väliin, mutta kyllä mä vielä pääsen [reiv:]aamaan ja kunnolla!

---


Minä EN ole mustamaallannut tai saatika valehdellut yhtään mitään, miksi hitossa mun täytyisi valehdella yhtään mitään näistä kekkerieistä?? *nauru*

---


Missä vaiheessa mä näin sanoin? Nimenomaan totesin, että mun mielestä sun uskottavuuden kyseenalaistaminen oli tökeröä. Quotaukset kuntoon!



Sori muru *hihu* ei sinulle tarkoitettu, kunhan vaan nyt laitoin ne viestit kaikkien luettavaksi. Tää on niin jännää *hih*