Ota tai jätä : päräyttävintä viihdettä ikinä

75 posts, 4 pages, 16,055 views

T3k

Posts: 1,221

#61 • • T3k semmonen
Pitää kyllä myöntää että tossa muutama jakso takaperin kun baari iltaa aloitellessa katsottiin ota tai jätä jossa kaverin kaveri sitten oli kilpailemassa, niin ääntä kyllä alkas porukasta loppukohden lähtee aika hurjasti ja fiilis oli aika katossa *hih*

ja onnea minunkin puolestani
Phonour Boyz

Posts: 150

#62 • • Phonour Boyz
Buukkaa Tiesto äläkä päästä sitä soittamaan!
Noble Jr

Posts: 81

#64 • • Noble Jr
joo on tullu katottua joka kerta kyseine ohjelma, vaikka yleensä visailuohjelmat o aika kakkaa.
tommoset massit kyseessä nii ei mikää ihme ett porukka jännittää himassa.
onnnitelut vie voitosta!ja sit vie 200 tonnin kekkerit pystyy! *aplodit**nauru*
Jahas

Posts: 1,435

#66 • • Jahas
: D
Amuck

Posts: 2,396

#67 • • Amuck dub-i-dub
Ylisuuret visailupalkkiot pilaavat nuoren Samin!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Tarsu

Posts: 2,449

#68 • • Tarsu

Steven Hoaks, Nyt vaan hankit tänne Coxin, Tieston, pvd:n, deep dish:in ja vaikka Morillon samoihin kemuihin soittamaan *hih*


minkä vitun takii?
:D

mä luulen et sami pitää sellaset bileet jotka SAMI haluu!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

elisha

Posts: 247

#69 • • elisha Lauma
ehkä paskin tollanen sarja ikinä :D
päräyttävintä viihdettä,wtf.

kaikkee ne keksii voe voe. kyllä ne ideatkin joskus loppuu.
mut joo onnee sami,paree järkkää hyvät riennot. :D

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

typ0

Posts: 1,892

#70 • • typ0 syntax error
lol =D nyt o massii =D rehellisesti totean että oon pikkase kade mut ei siin mitää =) onneks olkoon vaa, älä anna rahan nousta päähän *vink*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

thomas

Posts: 5,618

#71 • • thomas

4 8 15 16 23 42, 2.2.2007 00:26:
---
Steven Hoaks, Nyt vaan hankit tänne Coxin, Tieston, pvd:n, deep dish:in ja vaikka Morillon samoihin kemuihin soittamaan *hih*
---

minkä vitun takii?
:D

mä luulen et sami pitää sellaset bileet jotka SAMI haluu!
:D



jos pitää bileitä ollenkaan :)
typ0

Posts: 1,892

#72 • • typ0 syntax error

The Large, 2.2.2007 16:34:
Seuraavaksi odottelen innolla uutta kisailuohjelmaa; Kolikonheitto! Siinä studiokilpailijat heittävät euron kolikkoa. Ohjelma-aika täytetään tietysti leikkaamalla näppärästi väliin kisailijoiden maanittelua siitä, kuinka olisi pitänyt valita kruuna klaavan asemesta, ohjelman juontajan mielenkiintoista selvitystä kolikonheiton tilastollis-matemaattisesta luonteesta, sekä tietysti myös hidastuksia jokaisesta mahdollisesta kuvakulmasta. Tätä formaattia pystytään varmasti vedättämään ja älyllistämään ties mihin mittoihin - vain ääliömäisten tv-tuottajien ja kanavamogulien aivottomuus on rajana! Ja tämänkaltaisissa kisailuissa/visailuissa - kuten myös tosi-tv:ssä - parasta kunnolliseen tv-viihteeseen verrattuna on se, ettei turhaa rahaa mene näyttelijöiden tai käsikirjoittajien palkkaamiseen! Nämä käsikset näet syntyvät Korkeasaaren apinatalossa ja HYKS:in koomapotilasosastolla.



kannattas äkkiä mennä patentoimaan tai rekisteröimää tai mitä ikinä noille ideoille tehään ettei joku apina tai koomapotilas ota sitä ja vuole siitä rahaa...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Syntse

Posts: 1,652

#73 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Onnittelut Samille. Eipä tullut nähtyä silloin kun tuo ulos tuli mutta nyt sitten uusinnassa, aika jännä oli. Nyt taitaa riittää euroja uudistaan sitä dj kalustoa.
Jone

Posts: 8,258

#74 • • Jone Archibald Haddock
Samista pieni haastattelunpätkä LaFraisen suomalaisessa blogissa.
Avatar
#75 • • Norb Guest
Se oli ihan hullu!! Mä oisin lopettanu pelin ajat sitten! Huh.. Kyllä meni kylmiäväreitä sitä katsoessa! ONNEA!