Snoop dogg & P.Diddy / Helsinki 9.3.2007

67 posts, 4 pages, 23,230 views

Individual

Posts: 10,942

#61 • • Individual HYPNO!

Juhgu, 12.3.2007 20:53:
---
mysiinen, 12.3.2007 07:43:
Jep veti kyl äijät semmosen setin et sukat pois.Viimeks päässy samallaisiin fiiliksiin berliinis kesällä.Kokonaisuus oli kyl todella mahtava,vaikka ääni puuroutu välil tosi pahasti.
---


Ääni puuroutu todella pahasti, mutta silti kokonaisuus oli tosi mahtava?


Niih.? Joskus voi vain olla esiintyvällä artistilla niin kova veto päällä, että jos se ääni välillä menee puuroksi, niin lopputulema on kummiskin plussan puolella, vai mikä tässä oli sulla se johtoajatus taustalla?
TonySt

Posts: 4,166

#62 • • TonySt mediamoguli

Juhgu, 12.3.2007 20:53:
---
mysiinen, 12.3.2007 07:43:
Jep veti kyl äijät semmosen setin et sukat pois.Viimeks päässy samallaisiin fiiliksiin berliinis kesällä.Kokonaisuus oli kyl todella mahtava,vaikka ääni puuroutu välil tosi pahasti.
---


Oliko ne jätkät siellä lavalla vaan niin cool että pöksyt kastui? Vai oliko humalatila niin mahtava että vastaavaa ei ole nähty sitten Berliinin?



Mun mielestä keikan yleinen fiilis korvasi monet puutteet! Porukka oli todella hyvin messissä ja tuli itsekin jorailtua muiden tavoin siellä istumapaikoilla.

Monesti olen ollut kuuntelemassa musiikillisesti täydellistä keikkaa, mutta istumapaikoilleen jähmettynyt suomiyleisö on latistanut tunnelmaa artistin yrittäessä ties mitä kikkoja saadakseen yleisön osallistumaan *eiei*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Piiuzki

Posts: 870

#63 • • Piiuzki
Hitsi kun olisi päässy tänne katsastamaan mut eipä taas tajunnu ja oli töitäki *ding*
hemuz

Posts: 2,178

#64 • • hemuz kätevä emäntä

TonySt, 12.3.2007 21:16:


Mun mielestä keikan yleinen fiilis korvasi monet puutteet! Porukka oli todella hyvin messissä ja tuli itsekin jorailtua muiden tavoin siellä istumapaikoilla.

Monesti olen ollut kuuntelemassa musiikillisesti täydellistä keikkaa, mutta istumapaikoilleen jähmettynyt suomiyleisö on latistanut tunnelmaa artistin yrittäessä ties mitä kikkoja saadakseen yleisön osallistumaan *eiei*



Joo kyl siel porukkaa suht paljo istuskeli. Ykski pariskunta siin vieres naama mutrul koko keikan. En tiiä puhuko ees toisillee. Sen verra oli hapanta menoa :D

Mä sitte taisin heilua niidenki puolesta. Hyvä etten tippunu sielt ylhäält. *uuh*
mysiinen

Posts: 83

#67 • • mysiinen

Individual, 12.3.2007 20:57:
---
Juhgu, 12.3.2007 20:53:
---
mysiinen, 12.3.2007 07:43:
Jep veti kyl äijät semmosen setin et sukat pois.Viimeks päässy samallaisiin fiiliksiin berliinis kesällä.Kokonaisuus oli kyl todella mahtava,vaikka ääni puuroutu välil tosi pahasti.
---


Ääni puuroutu todella pahasti, mutta silti kokonaisuus oli tosi mahtava?

---

Niih.? Joskus voi vain olla esiintyvällä artistilla niin kova veto päällä, että jos se ääni välillä menee puuroksi, niin lopputulema on kummiskin plussan puolella, vai mikä tässä oli sulla se johtoajatus taustalla?



Juuri näin.Äijien veto oli todella kova ja yleisö oli niin messissä,et se äänen puuroutuminen ei paljoon fiilistä laskenut.