Piristystä Talveen eli Housea!!:)

32 posts, 2 pages, 7,124 views

KooKie

Posts: 4,338

#21 • • KooKie aka. Petress Pan

gerry, 9.2.2007 12:01:
Ehkä ihmiset jossakin IBIZZALLA sitten tajuaisivat tätä paremmin;)!



Thahahahaha :D Ei tätä nyt ihan noin tikku perseessä kannata kuunnella. Ainoa vaan, että kaikki muut biisit näistä on ihania hyvänmielen biisejä, mutta toi Antti Tuisku ei mene mulle edes läppänä. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

gerry

Posts: 979

#22 • • gerry

KooKie, 9.2.2007 12:07:
---
gerry, 9.2.2007 12:01:
Ehkä ihmiset jossakin IBIZZALLA sitten tajuaisivat tätä paremmin;)!


---


Thahahahaha :D Ei tätä nyt ihan noin tikku perseessä kannata kuunnella. Ainoa vaan, että kaikki muut biisit näistä on ihania hyvänmielen biisejä, mutta toi Antti Tuisku ei mene mulle edes läppänä. :DDD



Sul ei oo huumorintajua*iloinen*

--
by B.C.S

KooKie

Posts: 4,338

#23 • • KooKie aka. Petress Pan

gerry, 9.2.2007 12:10:
Sul ei oo huumorintajua*iloinen*



Oon niin nähty. :(((

Mutta jokatapauksessa, tää setti taas pyörimässä, ja johan hymyilyttää! *pepsodent*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#24 • • Edited ALIEN Guest
Miksi ton Tuiskun biisin olisi voinut jättää pois? No antakaas mä kerron teille miksi. Koska te olette suomalaisia ettekä siedä kuulla jonkun idols-staran biisiä teidän skenen seteissä. Oon kuullut aivan vitun monta vuotta taloa ja aivan vastaavanlaisen tasoisia kappaleita ties kuinka monissa house-seteissä, eikä niistä kukaan valittanut ole. Ja toiseks, jos toi olisi ollut joku lähes tuntemattoman suomalaisen jätkän biisi niin sitä oltais varmaan jo ylistetty tääl(en tosin itse), fekin nubs.

Setti on iloista ja pidän! :)

Kiitos.
twilighte

Posts: 411

#25 • • twilighte Bertil Af Sunflower

ALIEN, 9.2.2007 12:22:
Miksi ton Tuiskun biisin olisi voinut jättää pois? No antakaas mä kerron teille miksi. Koska te olette suomalaisia ettekä siedä kuulla jonkun idols-staran biisiä teidän skenen seteissä. Oon kuullut aivan vitun monta vuotta taloa ja aivan vastaavanlaisen tasoisia kappaleita ties kuinka monissa house-seteissä, eikä niistä kukaan valittanut ole. Ja toiseks, jos toi olisi ollut joku lähes tuntemattoman suomalaisen jätkän biisi niin sitä oltais varmaan jo ylistetty tääl(en tosin itse), fekin nubs.

Setti on iloista ja pidän! :)

Kiitos.



Olen vakaasti samaa mieltä. Koska biisin esittää Antti, niin porukka dissaa.
yoni k

Posts: 667

#26 • • yoni k disko
Oioi! Eioo tälläsiä housesettejä paljoa, discohuussia parhaimmillaan suurin osa biiseistä.*hymy* Tuo Free your mind on kyll komee kipale. *nuotti*
Caro²

Posts: 5,301

#27 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

ALIEN, 9.2.2007 12:22:
Miksi ton Tuiskun biisin olisi voinut jättää pois? No antakaas mä kerron teille miksi. Koska te olette suomalaisia ettekä siedä kuulla jonkun idols-staran biisiä teidän skenen seteissä.



Samaa mieltä, mutta imho se biisi ei tyylinsä puolesta kyllä sopinut ainakaan tuohon väliin *joo*
tomii

Posts: 3,594

#28 • • tomii kallion herttua
Antti Tuizqssa ei oo mitään vikaa (muutenkin ihan sama laulaaks siellä vaikka Frederik tai JOnne Aaron, jos kipale vaan on hyvä), mut toi remiksi on kyl aika mitäänsanomaton. En lähtis itse hehkuttelee tota, enkä todellakaan laittaisi setin viimeiseksi biisiksi. Mutta joo mä oonkin mä... tässä oli kyllä taloa isolla katolla, joka irtosi: Sunkids feat. Chance - Rise up (Grant Nelsons Big Room Mix) *joo*

Setin alku, n. puoleen väliin asti, mun mieleen enemmän kuin loppu (Disco Blu - I Don't Cry (Extended Mix) <- tota biisiä lukuunottamatta).

--
reivaan kunnes kuolen

gerry

Posts: 979

#29 • • gerry
Kiitoksia vaan paljon....:)! Oon tosiaanki yrittänyt valikoita vain viisuja joista itse tykkään ja minimoidaa ns. turhat "täytekappaleet". Kiva kun muillekki maistuu:)!

--
by B.C.S

Avatar
#30 • • ALIEN Guest

gerry, 14.2.2007 21:00:
Kiitoksia vaan paljon....:)! Oon tosiaanki yrittänyt valikoita vain viisuja joista itse tykkään ja minimoidaa ns. turhat "täytekappaleet". Kiva kun muillekki maistuu:)!



Maistunut sellaiset 4 kertaa putkeen toi setti tämän yön aikana. Tosi leppoisat biisit oot kyllä valinnut. Toimii ja tykkään edelleen :D
Juhgu

Posts: 7,921

#31 • • Edited Juhgu Virnistelijä

hallucinogen, 27.1.2007 21:56:
- - ton Tuiskun ois kyllä voinu jättää pois :D Hyvä remix kyllä Tuiskun biisistä mutta Tuiskun ääni saa aina aikaan kylmät väreet, huonossa mielessä



Samaisesta syystä jätin tämän setin imuroimatta - en jaksa kokeilun vuoksi imuroida settejä joista tiedän jo etukäteen etten (laadusta riippumatta) aio jättää koneelle. Mutta ehkäpä seuraava tracklisti nappaa paremmin :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

gerry

Posts: 979

#32 • • gerry

Juhgu, 26.2.2007 03:53:
---
hallucinogen, 27.1.2007 21:56:
- - ton Tuiskun ois kyllä voinu jättää pois :D Hyvä remix kyllä Tuiskun biisistä mutta Tuiskun ääni saa aina aikaan kylmät väreet, huonossa mielessä
---


Samaisesta syystä jätin tämän setin imuroimatta - en jaksa kokeilun vuoksi imuroida settejä joista tiedän jo etukäteen etten (laadusta riippumatta) aio jättää koneelle. Mutta ehkäpä seuraava tracklisti nappaa paremmin :)



Hmm.... Mun on vaikea uskoa et yhden biisin takia jäi setti imuttamatta:D

--
by B.C.S