DanceteriA The First Party of the Year! 2.2.2007 @ Helsinki

73 posts, 4 pages, 6,811 views

ville

Posts: 3,780

#61 • • ville olen oikeasti ujo
En kyllä muista milloin lauantaina olisi ollut noin rapea olo.... muutaman annos taisi olla liikaa *hih*


Noin muuten täytyy kyllä sanoa, että danceteria yllättää kerta toisensa jälkeen. Yhä uudestaan sitä huomaa löytävänsä itsensä tanssilattialta, vaikka onkin perjantai ja koko työviikko takana. Tanssilattian tunnelma on myös loistava, joka osittain johtuu asteen vanhemmasta keski-iästä, mikä tässä tapauksessa toimii loistavasti. Kun tämän päälle paikkaan on panostettu vahvasti niin visuaalisella kuin teknisellä puolella ja musiikki saa sukat pyörimään, pitää yksinkertaisesti todeta, että danceteriasta löytyy kuukausittaisista klubeista tämän hetken paras tanssilattia *aplodit*

Täysi kymppi jälleen, nyt vaan odotellaan seuraavaa kertaa.
Mar6

Posts: 2,178

#62 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

ville, 5.2.2007 09:35:
Tanssilattian tunnelma on myös loistava, joka osittain johtuu asteen vanhemmasta keski-iästä, mikä tässä tapauksessa toimii loistavasti.



Miten tämä ilmenee? Mihin verrattuna?
*hymy*

--
-Where there is house there is a home-

ville

Posts: 3,780

#63 • • ville olen oikeasti ujo

Mar6, 5.2.2007 13:11:
Miten tämä ilmenee? Mihin verrattuna?
*hymy*



No esim jengin kunnossa. Viimeviikkoina on harvinaisen paljon saanut lukea jengistä joille on maistunut lakka vähän liian hyvin. En mä sano, että danceteriassa kaikki käyttäytyivät viimeisen päällä ok, mutta kyllä ero muutamiin bileisiin verrattuna oli aika suuri....

Ja ennenkuin joku ehtii sanoa: "no kyllä ne vanhatkin övereitä vetää", niin vastaan: "totta, niin vetää, mutta suhteessa vähemmän kuin nuoret".

Noin muutenkin nuorimman sukupolven puuttuminen näkyy siinä, että tanssilattialta puuttuu karva/latexhyrrät, joiden on aivan pakko tampata 180pbm tahtia vaikka biitistä ei olisi tietoakaan. Siinä saa vieressä oikeasti varoa ...

Ja ylipäätään jengi, jotka on enemmän samanikäisiä on jollakin tasolla enemmän samalla aaltopituudella. Tämä imo näkyy fiiliksessä :)
Mar6

Posts: 2,178

#64 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

ville, 5.2.2007 13:26:
---
Mar6, 5.2.2007 13:11:
Miten tämä ilmenee? Mihin verrattuna?
*hymy*

---


No esim jengin kunnossa. Viimeviikkoina on harvinaisen paljon saanut lukea jengistä joille on maistunut lakka vähän liian hyvin. En mä sano, että danceteriassa kaikki käyttäytyivät viimeisen päällä ok, mutta kyllä ero muutamiin bileisiin verrattuna oli aika suuri....

Ja ennenkuin joku ehtii sanoa: "no kyllä ne vanhatkin övereitä vetää", niin vastaan: "totta, niin vetää, mutta suhteessa vähemmän kuin nuoret".

Noin muutenkin nuorimman sukupolven puuttuminen näkyy siinä, että tanssilattialta puuttuu karva/latexhyrrät, joiden on aivan pakko tampata 180pbm tahtia vaikka biitistä ei olisi tietoakaan. Siinä saa vieressä oikeasti varoa ...

Ja ylipäätään jengi, jotka on enemmän samanikäisiä on jollakin tasolla enemmän samalla aaltopituudella. Tämä imo näkyy fiiliksessä :)



Oikeestaan mä oon hyvin pitkälti eri mieltä tosta ensimmäisestä väitteestä ja myös siitä että danceterian/dtm:n keski-ikä olisi jotenkin korkeampi kuin bileiden/minimalistisempaan saundiin suunnitellun klubin joihin me kummatkin ilmeisesti viittaamme.
Mutta mitäpä näitä miettimään, ihan nuorimpia tuolla ei tietysti ole mutta antaa nuorimpienkin pitää hauskaa jos ei ne tielle tule tai varoa tarvii... Aika vähässä on ne kerrat kun on joutunut itse jotain tyyppiä konkreettisesti varomaan bileissä.. Ei se mun fiiliksiä hetkauta, oli siellä sitten 18 v tai 40 v jengiä :D
Danceteriassa on kyllä paljon erilaista ja eri-ikäistä porukkaa ja suurinpiirtein kaikki frendit saman katon alla = hyvä fiilis.

--
-Where there is house there is a home-

z

Posts: 1,146

#65 • • z

Mar6, 5.2.2007 13:11:
---
ville, 5.2.2007 09:35:
Tanssilattian tunnelma on myös loistava, joka osittain johtuu asteen vanhemmasta keski-iästä, mikä tässä tapauksessa toimii loistavasti.

---
Miten tämä ilmenee? Mihin verrattuna?
*hymy*


varmaan voi kysyä myös "kenen kannalta" *hymy*
eli varmaan jonkun mielestä tunnelma oli nyt tosi vaisu pyörätuolipappameininki. kommenteista päätellen paikallaolijoille kuitenkin toimi. itsekin muistaakseni hehkutin parhaiksi danceterioiksi ikinä - tosin pääosin musiikista johtuen *joo*

kaupungissa on jo K-50 (http://www.k50.fi/) ja K-45 -diskot. kuka perustaa ekan K-30 diskon?
Mar6

Posts: 2,178

#66 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

miikkah, 5.2.2007 13:42:
---
Mar6, 5.2.2007 13:11:
---
ville, 5.2.2007 09:35:
Tanssilattian tunnelma on myös loistava, joka osittain johtuu asteen vanhemmasta keski-iästä, mikä tässä tapauksessa toimii loistavasti.

---
Miten tämä ilmenee? Mihin verrattuna?
*hymy*

---

varmaan voi kysyä myös "kenen kannalta" *hymy*
eli varmaan jonkun mielestä tunnelma oli nyt tosi vaisu pyörätuolipappameininki. kommenteista päätellen paikallaolijoille kuitenkin toimi. itsekin muistaakseni hehkutin parhaiksi danceterioiksi ikinä - tosin pääosin musiikista johtuen *joo*

kaupungissa on jo K-50 (http://www.k50.fi/) ja K-45 -diskot. kuka perustaa ekan K-30 diskon?



Aivan..
Helvetin hyvä idea..
Ja ehdottomasti ne jotka uskoo ikärajan nostamisen 20-22:Sta sinne 30:neen vaikuttavan bileiden onnistumiseen niin kandee todellaki lyödä pystyyn tollanen *hymy* Danceteriassa oli itseasias jokunen keski-ikäne pariskuntakin tamppaamas iha fiiliksissä :D

--
-Where there is house there is a home-

z

Posts: 1,146

#67 • • z

Mar6, 5.2.2007 13:48:
Ja ehdottomasti ne jotka uskoo ikärajan nostamisen 20-22:Sta sinne 30:neen vaikuttavan bileiden onnistumiseen niin kandee todellaki lyödä pystyyn tollanen *hymy*



Ei näissä K45/55 paikoissakaan kai ole tarkoituksena sortaa teinejä. Surullinen tosiasia on, että vanhemmistakin ihmisistä löytyy porukkaa, joka mielellään kävisi 'diskoilee' esim. kerran kuussa, mutta eivät kehtaa käydä tai viihdy paikoissa, joissa porukka on keskimäärin omien lapsien ikäistä tai muuten eri meiningeissä. Samaa voi simuloida esim. viettämällä illan K15 -kemuissa, vaikka olisi itse vain kymmenenkin vuotta vanhempi. Pitäis tulla vaivautunut olo. Jos ei, niin olisi ehkä syytä huolestua.. Sama varmaan pätisi kuvitteelliseen K30 -tapaukseenkin. Idea voisi houkutella paikalle porukkaa, joka ei ole käynyt bileissä viimeiseen kymmeneen vuoteen.

Mutta kiitos kemuista vielä. Ihmeen tyhjää tuolla tosiaan oli, mutta onneksi tanssilattia ja alakerta oli sopivasti täynnä ja eipähän tarvinnut jonotella missään välissä.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#69 • • Kon-tiki The Unsinkable

Mar6,
Danceteriassa oli itseasias jokunen keski-ikäne pariskuntakin tamppaamas iha fiiliksissä :D



Nii oltiinki *plur*
rose

Posts: 1,047

#70 • • rose vakaasti epävakainen
Ihanaa oli *hihu* Mahtikset tanssifiilikset oli loppuillasta ku pääs oikeen vauhtiin *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Lyylikki

Posts: 2,975

#71 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Näitä kertoja, kun voi todeta, että kivaa oli. En muista mitään.

Siitä taisi pitää huolen punaviini, skumppa, votka(piilo)pullo, sekä fisushotit. Kiitos ja anteeksi.
dj upi

Posts: 1,835

#73 • • dj upi
Hehee.. Ite olen kyllä joutunut väistelemään sekoavia parikymppisiä bileissä. Ja kyllä, voin sanoa, että DTM:ssä on vain viisaat poket, kyllä sieltä nuorisoakin löytyy.. Kuten aikuisemmatkin henkilöt, eivät aivan kaikki nuoret DTM:ään pääse.