THOMAS P. HECKMANN

79 posts, 4 pages, 18,581 views

Karski

Posts: 6,049

#61 • • Edited Karski Pomon kätyri

pinkki, 11.2.2007 04:36:
Ihmisiä oli vain ihan järkyttävän vähän, kaikkea sitä pistetäänkin teknon legendan edelle.. Noh, eipähän ainakaan tarvinnut tapella tanssitilasta.



Öh, oliskohan kyse aivan onnettomasta
markkinoinnista? Mä sain kuulla tästä
eilen illalla kymmenen aikaan ja sillon
mulla oli jo puputohvelit jalassa.

Perkele.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

pirpeli

Posts: 5,533

#62 • • pirpeli
Jeps, kyllä musiikki oli kohdillaan. Parhaiten nappasi yläkerran 3rd Cowboy, Healium ja sitte se alku mitä päästaran setistä kuulin. *känni*n aste oli vaan niin korkea, että joutu lähteä vaappumaan kotio. Porukkaa oli tosiaan aivan liian hintsusti, ja edelleen mietin, että tuo Gloria ei kyllä ole paras mahdollinen bilemesta. No, siitä ei kai Hesarin tämän aamuisen jutun mukaan kannata kauaa napista, jos/kun Gloria muuttaa muihin tilohin.


Kiitsat kuitenkin järjestäjille. Kivaa oli.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pinkki

Posts: 308

#63 • • pinkki säätö et co.

Karski, 11.2.2007 11:19:
Öh, oliskohan kyse aivan onnettomasta
markkinoinnista? Mä sain kuulla tästä
eilen illalla kymmenen aikaan ja sillon
mulla oli jo puputohvelit jalassa.

Perkele.


onhan tästä ollut jo tälläkin forumilla topikki 15.1 asti, ja aktiivinen sellainen :) mutta ymmärtänet että lähinnä viittasin tietoisiin valintoihin ;) (tosin olishan tossa ollut 4 tuntia aikaa ottaa ne puputohvelit pois jalasta ja vaihtaa maisemaa, oot vaan tullut vanhaksi *iloinen*)
sbanc

Posts: 255

#64 • • sbanc
Musiikki toimi! *super*
aj_

Posts: 65

#65 • • aj_
Oli hyvää musaa tarjolla ja lipun hinta kohdallaan. Pääsali oli hyvä kun kerrankin oli tarpeeksi pimeää eikä mitkään ruotsinlaivavalot. Videoskriinit oli aika mukavat :)

Mut missä ihmiset? Voisin kyllä sanoa, että markkinointi on ollut aivan surkeaa. Bileistä tulin tietoiseksi päivää ennen tapahtumaa. Väsytti vaan niin paljon, että puol kolmelta piti lähtee pois ja Heckmannin loppusetti jäi kuuntelematta.
happosepi

Posts: 1,070

#66 • • happosepi
Illan mittaan tuli kyllä niin mahtavaa soundia, että kannatti tulla Turusta asti ;) Rasmus veti kovan liven, Nessin uusi soundi potkii meikäläiselle 6-0 ja Healium-fiilistelyä eivät ala-arvoiset soitto- ja biletysolosuhteet onnistuneet latistamaan. Ulkomaan elävä laittoi todella asiallista tavaraa, mielenkiintoista ja potkivaa vääntöä.

Väki vaan puuttui, hemmetti! Hatunnosto Heckmannille kuitenkin siitä että mies näytti olevan hyvissä tunnelmissa onnettomasta yleisömäärästä huolimatta.

Lisää teknotapahtumia kaipaisi, mutta jos suosio on tätä luokkaa niin kyllä siinä taitaa innokkaimmatkin järjestäjät hyytyä :/

Pirpelille kiitos etkoemännöinnistä, oli hauska tutustua!
Karski

Posts: 6,049

#67 • • Edited Karski Pomon kätyri

happosepi, 11.2.2007 12:42:

Lisää teknotapahtumia kaipaisi, mutta jos suosio on tätä luokkaa niin kyllä siinä taitaa innokkaimmatkin järjestäjät hyytyä :/



Äh, mä olen 100% varma että edelleen
olis kysyntää hyvin suunnitellulle teknokonseptille,
mutta kun nää kaikki yritykset on ollu
tällasia että kolmen viikon mainostuksella paikkaan
joka ei kohdeyleisön keskuudessa oo mitenkään
kovassa huudossa, niin ei ihme että flopataan.

Gloriassa toimii vähän erityyppinen musiikki,
ja toisaalta teknoyleisö kaipais vähän erilaista
ympäristöö ja myös tietoo tapahtumasta vähän
aiemmin. Itse entisenä ja nykyäänkin potentiaalisena
teknotapahtumien järjestäjänä näkisin ongelmana
lähinnä (nimenomaan TEKNOLLE) sopivien tilojen puutteen
pk-seudulla ja sen että monet yritykset on ollu vähän
puolivillaisia. Yleisöö kyllä olis.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jukka I

Posts: 155

#68 • • Jukka I
Mulle taas Heckmann ei pudonnut yhtään, ainakaan ekat puoli tuntia mitkä jaksoin sitä flangerikikkailulla höystettyä kahden markan ideaköyhää pilipaliteknoa kuunnella. Ness veti huomattavasti pidemmän korren tällä kertaa.

Järjestelyt ja venue toimivat kyllä erittäin hyvin ja Gloria sopii muutenkin fiilikseltään teknotapahtumiin loistavasti. Plussaa alakerran savuttomuudesta ja keskivertoa paremmasta olutvalikoimasta alakerran baarissa.

Lisää vaan teknokekkereitä Gloriaan, ainakin itse tuen mielelläni.
pinkki

Posts: 308

#69 • • pinkki säätö et co.

Karski, 11.2.2007 12:47:

Äh, mä olen 100% varma että edelleen
olis kysyntää hyvin suunnitellulle teknokonseptille,
mutta kun nää kaikki yritykset on ollu
tällasia että kolmen viikon mainostuksella paikkaan
joka ei kohdeyleisön keskuudessa oo mitenkään
kovassa huudossa, niin ei ihme että flopataan.


no höpön höpön. Kolme viikkoa on aivan riittävä aika mainostaa bileitä. Tai ehkä jonkun Heckmannin kaltaisen nimen kohdalla olisi voinut olla jokunen viikko lisää, mutta kuinka paljoa eroa sekin olisi sitten tehnyt. Kyllä tässä saa mielestäni tuijottaa nyt vaan ihan omaan napaan ettei viitsi edes silloin tällöin skannata kalenterista läpi tulevia tapahtumia.
Karski

Posts: 6,049

#70 • • Karski Pomon kätyri

pinkki, 11.2.2007 13:37:
---
Karski, 11.2.2007 12:47:

Äh, mä olen 100% varma että edelleen
olis kysyntää hyvin suunnitellulle teknokonseptille,
mutta kun nää kaikki yritykset on ollu
tällasia että kolmen viikon mainostuksella paikkaan
joka ei kohdeyleisön keskuudessa oo mitenkään
kovassa huudossa, niin ei ihme että flopataan.

---

no höpön höpön. Kolme viikkoa on aivan riittävä aika mainostaa bileitä. Tai ehkä jonkun Heckmannin kaltaisen nimen kohdalla olisi voinut olla jokunen viikko lisää, mutta kuinka paljoa eroa sekin olisi sitten tehnyt. Kyllä tässä saa mielestäni tuijottaa nyt vaan ihan omaan napaan ettei viitsi edes silloin tällöin skannata kalenterista läpi tulevia tapahtumia.



No tästä me ollaan sit vaan yksinkertasesti
eri mieltä. Suurin osa siitä porukasta jota tää
tapahtuma olis kiinnostanu ei seuraa klubbaria
kovin aktiivisesti, ja jotta tavan tallaajat olis
tajunnu miten kova juttu tää on, niin mainonta
olis kannattanu käynnistää aikasemmin. Tää
on samantyyppinen psykologinen kysymys kuin
se, että jos bileiden (tai minkä tahansa) hinta on
liian alhainen niin jengi alkaa epäileen et
onks se mistään kotosin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

kesyrotta

Posts: 4

#71 • • kesyrotta
Mahtavaa meininkiä vaikka oma fiilis kuoli jonnekin krapulan ja flunssan maille.

Soittajat toimivat järjestään loistavasti, mutta musiikkikaan ei pitänyt hereillä joten piti paeta aikaisin nukkumaan.

Valosuunnittelua olisi järkkäreiltä kaivannut, alakerran perussetti ja visut ihan ok, mutta yläkertä, voi mitä kaikkea sille olisi voinut tehdä että tunnelma ei olisi ollut nuokkarin kahviossa.

Äänenvoimakkuudet toki olivat jo alusta asti sitä luokkaa että ilman tulppia ei voinut edes kuvitella olevansa. Iso ääni ei mielestäni erityisesti paranna soundia.

Mesta toimi hyvin, hiukan viilausta niin vielä paremmin. Alakerran savuttomuus oli hienoa jopa paatuneelle tervakeuhkolle :)

Ei turhaan tullut näihin pirskeisiin lähettyä!

--
Outstanding! Now all we need is a deck of cards.

kesyrotta

Posts: 4

#72 • • kesyrotta
Ainiin, vielä suurta ihmetystä aiheutti missä kaikki jengi oli?

Mahtavaa soittajasettiä kohtuuhintaan ja puolenyön maissa alkaa muutama valumaan paikalle? Toivottavasti järkkäreille ei tullut pahasti takkiin.

--
Outstanding! Now all we need is a deck of cards.

xybo

Posts: 1,100

#73 • • xybo meeple!
Teknoa kaipaisin itsekkin. Siis teknoa, ei mitään nitkua tai nykyistä muovista soundia. Ja kuten Tres mainitsikin, paikka. Se on tärkeää.

Kuten bileitä edeltävässä topikissa oli puhetta TP Heckmann on tunnettu sen acid puolesta lähinnä (ja toki Amphetamine hitistä, jota ilmeisesti harva ees yhdistää heckmanniin?) ja nykyään heckmann on jossain 2000 valovuoden päässä niistä jutuista. Vanhempaa Heckmann fania siis ei välttämättä paikalle saa experimental- ja tusinanitkusoundilla.

Irkissä kävi myös ilmi, että harva tiesi näistä bileistä. Itse olin kipeenä kotona, joten paikalle ei päässyt. :/

-- xybo
Shocky

Posts: 14

#74 • • Shocky
Missäkö väki? Pakkanen saattoi verottaa muutaman ihmisen, ei houkuttele liikkumaan. Tärkeämpi syy oli älyttömän suuri määrä muita pätevänoloisia bileitä samaan aikaan (pallomeri, laserpoint, lämpö, sinkkuluukku yms yms).

Lisäksi toi mainostus/hype oli kyllä aika aneemista, ihmiset ei vaan yksinkertaisesti tienneet bileistä. Rekrytoin Pallomeri-bileistä montakin ihmistä mukaan lyhyellä varoitusajalla. Itse tsekkaan klubbarin kalenteria aika harvoin ja enemmän kuuntelen mistä ihmiset puhuu. Nyt huomasin tän jostain uutislehti 100:sta sattumalta ja ihmettelin että miksei tästä oo julisteita kaupungilla jne =) Noh, itseasiassa oon niin pihalla että huomasin samassa lehdessä mm. maininnan Dj Assaultista mutta niin pienellä, että luulin että joku täkäläinen nyyppäri on keksinyt itselleen "hyvän" dj nimen :D

Itse bileet toimi mainiosti. Sen mitä onnistuin Nessiä kuuntelemaan niin tyyppi soitti ihan käsittämättömän tiukkaa tavaraa. Heckmannin setti oli aika kokeilevakin, mielenkiintoista miksausta ja hyviä biisejä ja tyyppi itse aika liekeissä väen vähyydestä huolimatta. Omaan aikatauluun ei sopinut oikein että TPH soitti vikana, piti lähteä kesken setin pois.. näytti että monilla muilla oli sama ongelma). Mulle ois itseasiassa kelvannut myös TPH:n uudemmat tuotokset, usein kuulee jonkun mieleenjäävän biisin ja selviääkin että asialla on Mr. Heckmann.

Tota.. toisko joku TPH:n uudestaan Suomeen, jotta useammat pääsis osingolle herran setistä? Tnx :)

Kiitokset järjestäjille.
pirpeli

Posts: 5,533

#75 • • pirpeli

happosepi, 11.2.2007 12:42:
Pirpelille kiitos etkoemännöinnistä, oli hauska tutustua!



Oikein mukava, että pääsit tulemaan :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dirt

Posts: 105

#76 • • Dirt Chiken hunting
vuihan viddu. tää tapahtuma meni kyl ihan ohi. et joo, tosta tapahtumamarkkinoista... niin, et sellaista ens kerralla. kiitos.
herman

Posts: 207

#78 • • herman
Maukasta settiä tuli kaikilta ainakin alakerrassa. Etenkin Ness rokkas.
Porukka vaan tosiaan puuttui niin kun vähä ajattelinkin. Olipahan tilaa ainakin tanssia.
Missäs seuraavat teknoilut, ettei meinaa taas missata..? *hymy*
J Raninen

Posts: 950

#79 • • J Raninen
Oli kyllä sellasta soundia täynnä nää bileet että delmonte-mieskin olis sanonu Kyllä. Tosiaan toi Nessin soundi oli kaikessa yksinkertasuudessaan just aivan törkysen loistavaa. Rasmus -voe herrajeesus.. Ja ite pääsarjalainen - huhhuh, piti ihan nimmarit käydä hakemassa.
Kiva näissäkin kemuissa oli soittaa, joskin en tiedä paljonko yleisö sai irti siitä meidän setistä, kun basso puuttu.. No, ei anneta pikkujuttujen hidastaa. Onneks oli mahdollisuus säätää laitteet spykeasentoon, eli tunet, resonanssit ja cutoffit ylös ja naps naps / lirputi lirputi :D, eli kai sieltä pöntöistä jotain kuulu.