Hyvä klubi Porvooseen!

88 posts, 5 pages, 28,146 views

sts

Posts: 7,969

#81 • • sts Sama pyynti aitta!

KD, 8.2.2007 19:47:
Seuraavassa muutamia asioita, joita MINÄ ottaisin huomioon järjestäessa tapahtumaa porvoossa:

- perjantain on aina ollut huonompi päivä järjestää mitään, koska suurin osa ihmisistä on kuitenkin päivällä töissä, koulussa yms, eikä välttämättä jaksa enää valvoa hirveen myöhään.



Perjantaisin ovat yleisesti myös liikenteessä enemmän maksavat ja töissä käyvät 25+ kävijät jotka tarvitsevat kaksi päivää palautumiseen. Yleisellä perjantain ja lauantain välillä ei ole pahemmin eroa paitsi paikalle saapumis aika, perjantaisin bileet alkavat näyttämään bileiltä myöhempää. Jos keravalla saadaan talotäyteen perjantaina pitäisi saada porvoossakin, voin tähän vielä lisätä että keravalla ja järvenpäässä kävi aika paljon porvoolaisia, miksi kerava ja jäky ei tule porvooseen



- Konemusiikkia kuuntelevien ihmisten määrä porvoossa on todennäköisesti laskettavissa kahden käden sormilla.



Porvoossa on aika iso amisyhteisö jotka kuutelevat konehumppaa jos onnela on porvoossa täynnä, saa muunkin tapahtuman täyteen.


- ei ole olemassa ylimainostusta, jos porukkaa oikeasti halutaan.



Ensimmäinen faktalause. Tosin voi sen markkinoinnin vetää ylikin vrt. 200 ihmisen bileet ja markkinointi kamppanja on kuin 1000 ihmisen tapahtumalla (kokemusta on ;) )


- trance on aina valitettavasti vetänyt enemmän porukkaa suomessa kun house. useampi tyyli voisi houkutella enemmän porukkaa.



Trance vetää jo siitä syystä että se on lähimpänä sitä tavispoppisbassohumppaa, toisena on sellanen happyhc, house on myös aika tavisystävällistä


- jos halutaan pitää "turistit" ovien sisäpuolella, pyrkisin välttämään "jäykempiä" tyylejä. Ihminen joka normaalisti bilettää baarissa basshunteria ei todennäköisesti diggaa nitkusta.



Ihanks tosi ;D Tosin basshunteria voi taas soittaa klubaajille vessassa, toimii helvetin hyvin :)


- suomessa hyvinpitkälti levyjä soitetaan nimellä. harva vaivautuu kuuntelemaan "nimettömän" dj:n settiä kovin kaukaa.



Luetaan: buukkatkaa orkkidea tai protsq tai neon :D


En voi sanoa, että tietäisin tapahtumien järjestämisestä juuri mitään, muttä on kuitenkin tullut viimeisen 10 vuoden aikana nähtyä enemmän kun muutama tapahtuma, jossa porukkaa ei kertakaikkiaan vaan syystä tai toisesta ole.



Hei sustaha tulis hyvä promoottori mitäs jos teet paalamossa bileet ku tiiät lipunhinnatki hyvin., Mä lupaan maksaa sisään jos sattuu sellaselle viikonlopulle että oon porvoos käymässä (pari kertaa kuussa kuitenki)
sts

Posts: 7,969

#82 • • sts Sama pyynti aitta!

KD, 20.2.2007 19:52:
---
T.Z.R., 19.2.2007 21:14:
Kyllä tonnekin pitäs bileet onnistua jos ne saadaan muuallakin tuppukylissä onnaamaan!!
Porvoon hyvänä/huonona puolena on toki et se sijaitsee niin lähel suuria bileitä mut silti...
Ei luulis yhden ravintolan täyteen saaminen olevan niin vaikeeta. Niille jotka ruikuttaa et ei oo bileit
ni tulis tekee niist bileist ne bileet!!

---


Ei ne oman kokemuksen perusteella toimi sen paremmin muissakaan tuppukylissä. Vaikka tuntuu, että Porvoossa ollaan jostain syystä kaikkein eniten konemusiikkivastaisia. Tavallisessa baarissakaan ei edes "konepoppi" kelpaa sen vertaa kun jossain muualla.

Tuskin porvoossa kukaan on ruikuttanu, että ei oo bileitä, koska Helsinki on kuitenkin niin lähellä. Mutta ois kuitenkin tosi hyvä, jos saatais porvoossakin järjestettyä hyviä bileitä.



Itseasiassa Joensuussa vihataan kyllä eniten, mutta silti Exxa&co järkkäsi onnistuneesti siellä kaupungin keskimmäisessä ravintolassa teknobileitä (TEKNO sillä kovalla t:llä, se karvasten miesten tekno, just se) :)
sts

Posts: 7,969

#83 • • sts Sama pyynti aitta!
Ja mitä helvettiä te oikeasti itkette porvoossa on kesäsin tosi paljon 50-200 ihmisen metsäbileitä. Mustaha just porvoos on suomen aktiivisin psy-posse.
KD

Posts: 154

#84 • • KD sick mind

sts, 10.9.2007 14:47:
Ja mitä helvettiä te oikeasti itkette porvoossa on kesäsin tosi paljon 50-200 ihmisen metsäbileitä. Mustaha just porvoos on suomen aktiivisin psy-posse.



kaikki ei vaan tykkää psykestä :)

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

sts

Posts: 7,969

#85 • • sts Sama pyynti aitta!

KD, 10.9.2007 14:51:
---
sts, 10.9.2007 14:47:
Ja mitä helvettiä te oikeasti itkette porvoossa on kesäsin tosi paljon 50-200 ihmisen metsäbileitä. Mustaha just porvoos on suomen aktiivisin psy-posse.

---


kaikki ei vaan tykkää psykestä :)



true. :)
KD

Posts: 154

#86 • • Edited KD sick mind

sts, 10.9.2007 14:45:
---

Hei sustaha tulis hyvä promoottori mitäs jos teet paalamossa bileet ku tiiät lipunhinnatki hyvin., Mä lupaan maksaa sisään jos sattuu sellaselle viikonlopulle että oon porvoos käymässä (pari kertaa kuussa kuitenki)



mä en kyllä järjestäis porvoossa mitään, koska siinä ei oo mitään järkeä.

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

sts

Posts: 7,969

#87 • • sts Sama pyynti aitta!

KD, 10.9.2007 14:54:
---
sts, 10.9.2007 14:45:
---

Hei sustaha tulis hyvä promoottori mitäs jos teet paalamossa bileet ku tiiät lipunhinnatki hyvin., Mä lupaan maksaa sisään jos sattuu sellaselle viikonlopulle että oon porvoos käymässä (pari kertaa kuussa kuitenki)

---


mä en kyllä järjestäis porvoossa mitään, koska siinä ei oo mitään järkeä.



totta sekin :)
Jay T

Posts: 70

#88 • • Jay T
klubi-scene kävi Porvoossa, sitä ammuttiin selkään ja se kuoli :)

--
-clubbing since 1998-