Gateway - Sydäntalvi [Progressive House]

4 posts, 1 page, 1,151 views

Gateway

Posts: 1,391

#1 • • Gateway Club Therapy
Pitkästä aikaa setillinen syvähköä mutta menevää progressiivista housea kuten vuodenaikaan kuuluu. Vivahteita löytyy niin tribalista, junnaavammasta pumputuksesta kuin hieman trancemmastakin housesta. Toivottavasti kokonaisuus maistuu sillä itelle tämä soundi putoo aika huolella just nyt :)
house, progressive, tribal

tracklist:
The Martin Brothers - Stoopit (Original Mix) [Dirtybird]
Magan & Puku - Bring It Down (Original Mix) [Available]
Dirty German feat. Craig Mitchell - On This Dancefloor (Fama & Hino Fill The Floor Mix) [KULT]
Peace Division - Groove Me (Peace Division's Main Pass) [Camouflage]
Dynamix presents The Sweet Inspirations feat. Cissy Houston - Shake Yourself Loose (Martin K Dub Mix) [KULT]
Richie Santana - Afterhours Rhythm (Original Mix) [Iberican]
Against The Grain - Sim City (Ceballos & Santana Remix) [Iberican]
Andrew Bennett & Rico Soarez feat. Jenry - Light Of Hope (Jody Wisternoff Remix) [Electronic Elements]
Dominic Plaza - Korny (D-Nox & Beckers Remix) [Open Up]
Flash Brothers - Past Will Be Future (D-Nox & Beckers Remix) [Flow]
UNKLE - Burn My Shadow (Junkie XL Remix) [Surrender All]

lisätiedot - kuuntele
thomas

Posts: 5,618

#2 • • thomas
viimeinen 30min menee mainioissa merkeissä, alusta ja sen pörinöistä en perustanut ollenkaan. vaihdot sujuu niinkuin on totuttu. plussaa myös äänenlaadusta ja inhimillisestä pituudesta.

en mä tiedä, toi "elektrosaundi" ei vaan oo mun juttu.
Gateway

Posts: 1,391

#3 • • Gateway Club Therapy

thomas, 8.1.2007 01:32:
en mä tiedä, toi "elektrosaundi" ei vaan oo mun juttu.



Ja minä kun yritin välttää elektrompaa soundia tässä :D tottahan se on että sitä lipsahti sinne mukaan mutta olisihan sitä voinut olla siellä enemmänkin...
Mick Elsa

Posts: 375

#4 • • Mick Elsa Macarize Records
Alkupuoli ei ollu ihan mun soundia, mut kyllähän toi jalka polki tahtia silti. D-nox&Beckers on kunnostautunu rullavissa basslineissa ja loppu oli muutenkin oikein maukasta tavaraa. Teknisestikin erittäin hyvin soitettu ja tasapainoinen setti. Toimii! *hymy*