Indigo - Strings for Yuri

35 posts, 2 pages, 6,497 views

sapeli

Posts: 11,768

#21 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Ensireaktio: aika tylsää. *haukottel*

Voodoo people: no jotain hyvää sentäs, mut aika huono versio. *hmph*

Vähän matkaa eteenpäin: tässähän tää taustalla pyörii...

Sit: *whaat* *plur* *jiihaa* *rewind* *whaat* *plur* *jiihaa*
41 minuutin kohdalla niin upea biisi kuin olla ja voi, piti kelaa se alkuun ja kuunnella pari kertaa putkeen *pihkassa*

Tän jälkeen loppusetti pitikin hymyn korvilla niin tiukasti että setin loputtua melkein sattui *nauru* Hymyilin kuin heikkopäinen kaupan jonossa *iloinen*

Kun aloitin toista kertaa settiä niin ekat biisitkin tuntui hienommilta - huomasin paljon enemmän kikkailua (itse kun yleensä lankean melodioihin), ja Voodoo People kuulosti melkeinpä setin heikoimmalta linkiltä...

Näihin pitää tutustua ehdottomasti enemmänkin! *joo*

edit: hei ihmiset (ja muutkin otukset), ehdotelkaas muita settejä täältä klubbarista missä on tätä saundia lisää!

edit2: no ei mikään ihmekään... about 10 kertaa nyt kuunnellu tän läpi ja nyt vasta huomasin et tuolhan on jossain välissä sample Lord of the Ringsistä - 3/3 sellaisesta setistä missä niistä leffoista on sampleja on mulla ihan vakikuuntelussa *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Indigo

Posts: 918

#22 • • Indigo

sapeli

Sit: *whaat* *plur* *jiihaa* *rewind* *whaat* *plur* *jiihaa*
41 minuutin kohdalla niin upea biisi kuin olla ja voi, piti kelaa se alkuun ja kuunnella pari kertaa putkeen *pihkassa*



haha *nauru*

Se 41 min kohdalla alkava kipale on Crystal Sound - Shmatrix. Aikalailla '96 goa-henkinen ralli :)
T0mbstone

Posts: 728

#23 • • T0mbstone The Process.
Toimiva setti. Pitää hyvin hereillä eikä sorru missään vaiheessa liian "tuubaan". *vink*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#24 • • jesus Guest
Eipä nää sun setit koskaan petä. Tekniikka hallussa ja rakenne kunnossa. Loistavaa! *aplodit*

Soi varmasti taas pitkään tääkin setti *piis*
Kirtar

Posts: 771

#25 • • Kirtar
aivan helmi *sydän**sydän* ei voi kyllä muuta sanoa. Tulee sellasta settiä että pärähtää.

--
asdaf?

10-

Posts: 239

#26 • • 10- Sairaalan Miekka
eipä voi muuta sanoo ku: HUHUUUHHHHUUUUU! eli *super**jiihaa*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

grace

Posts: 68

#27 • • grace
Tän vois jättää hetkeks playlistille pyörii :)

--
-- Techno is not for girls --

Indigo

Posts: 918

#28 • • Indigo
Kiitän nöyrimmin tästä hehkutuksenomaisesta palautteestanne. *punastel*
workunit

Posts: 261

#29 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Jatketaan hehkutusta! Suomipoppi-tammikuu on siis takana enkä ihan heti toista kertaa kuukautta ole ilman lempimusiikkityylejäni. *nauru*

Tää miksaus toimi ensimmäisenä konemusa kokemuksena kuukauden tauon jälkeen ja vieläpä ruuhkabussissa. Täytyy myöntää että ei oo aikoihin mikään miksaus nostanut fiiliksiä näin korkealle, voi herran jumala mitkä saundit! Eihän siinä bussissa pystyny istumaan paikoillaan. Hyvin rakennettu, erittäin mukavasti etenevä, iloinen pläjäys. Kiitän ja jatkan jamitteluja!
sapeli

Posts: 11,768

#30 • • sapeli jokukukamikä?
Mä oon tätä nyt vuoden päivät kuunnellu ja tästä on tullu yks mun kaikkien aikojen lempiseteistä *hymy* 100% guaranteed uplifting setti, tässä on loppujen lopuks niin monta helmeä että luulee olevansa korukaupassa *nauru*

10-/10 (ainoa miinus oikeastaan voodoo peoplesta...mikä sekin on kyl hyvä biisi mut ei ihan yllä tän setin tasolle)

*super*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

a-j

Posts: 785

#31 • • a-j
hii pitääpäs ottaa psykee piiiitkästä aikaa kuunteluun :D

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

harhainen

Posts: 243

#32 • • harhainen yodlaiuuuuuu
jEPPI jEE.. *super* *pahis* *piis* *jiihaa* *tähti**tähti**tähti**tähti* *vink* mULLE mAISTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH kANS!!!! *joo* ökkö*
Jinx

Posts: 2,615

#34 • • Jinx Superfeminine
Kyllä tämä varsin onnistunut setti on *sydän* *tanssittel*

--
Pyllykkä