I Love Kiksu presents VALENTINE´S DAY MASSACRE @ Heart Breakers, Helsinki

82 posts, 5 pages, 12,630 views

Avatar
#81 • • Fuzzy Guest

kindertin, 19.2.2007 18:52:
Hih,olipas kivaa! Ihanasti porukkaa *plur*
Vähän turhan useesta suusta kyllä kuulu "vittu mitä paskaa"..
Proteus kun alko soittaan,edessä seissy kundi rupes pätemään kaverilleen et jee,tää on niiiin hyvä,äänestetty parhaaks niinjaniin monta kertaa ja jadajada. Puolen minuutin päästä se oliki sitä mieltä et "ei vittu,ei tää kyl mitään transee oo,täähän on jotain hirveetä tapporoskaa".
Tihtih *tirsk* Kivasti mahtu tanssahtelemaanki,jotenki puolet porukasta katos Proteuksen eksn biisin aikana *whaat* .

Ihania neitejä oli samaan aikaan vessassa,oli sitten kovin mieltä piristävää kuulla että oon liian läski tollasiin bileisiin,ja niin,onhan se mun oma vika että oon näin löysäks päästäny itteni. Pyydän siis anteeksi,vaikka olenkin tällänen tonnikeiju,niin tykkään käydä melskaamassa välillä.

Muttamutta,kivaa oli siltikin! Ei tollasilla jaksa kauaa päätään vaivata,mielipiteensä kullakin.. *sydän*


Excuse me?!?!?!? No huhhuh!! Eikö muka saa olla vähän löysästi pakattu jos siltä tuntuu?? Mä olen! SO?!?! Ketähän seki kiinnostaa?? Ja SÄ et todellakaan ole edes sitä!! Mitä helvettiä... Ja syö sanas ton anteeks pyynnön takii! NI!*hali**hihu*
kinderi

Posts: 1,783

#82 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

astaroth, 19.2.2007 21:55:
---
kindertin, 19.2.2007 18:52:
Ihania neitejä oli samaan aikaan vessassa,oli sitten kovin mieltä piristävää kuulla että oon liian läski tollasiin bileisiin,ja niin,onhan se mun oma vika että oon näin löysäks päästäny itteni.

---

siis mitä vittua? pakko se kai on uskoa, että noin nuijia ihmisiä on olemassa *eistna*

tollasten hienohelmojen tukat vois huuhtoa äijien vessan kusirännissä :D


Loistava idea *lmao*

Equalizer + Anata + Fuzzy :


Njoo,noita nyt tulee aina välillä vastaan,nimittäin neitejä jotka on maailman kauneimpia ja ihkuimpia. Ei pidä stressata. Kun jaksaa ittensä kantaa ni kaikki hyvin *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*