Pyros - Bad Dreams Hardcore Mix

8 posts, 1 page, 1,297 views

Spanks

Posts: 789

#1 • • Spanks Löysä P***a
http://www.sendspace.com/file/ntpycr Tollainen tuli väsättyä tossa aikasemmin. Nauttikaa.

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Yediah

Posts: 1,090

#2 • • Yediah FINRG, Spacehouse
vitun hyvä, hyvä texi! vaihot kohillaa ja rakentuu kivasti.. raakkaa menoa alusta viimisille sekunneille asti. *10*
DJ Rx

Posts: 2,527

#3 • • DJ Rx FINRG Recordings
pistetääs imuun

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#4 • • astaroth Guest
ladattu on :)
Avatar
#5 • • Edited astaroth Guest
oikein kivaa meininkiä. kyllä mä tätä oisin lattialla mukana taputtelemassa *plur*

miksaamisessa on myös tekemisen makua, pitää mukavasti hereillä ja biisit vaihtuu myös sopivista kohdista. pikku viilaamisia vaihdoissa mä en itse kuuntelussa pidä juuri minään, kun ei se genre itsessäkään ole aina ihan helpoin miksattava. hyviä biisejä oot kanssa saanu mukaan, oli monta omaan korvaan tuntematonta tekelettä

ps. kiva encore ^^
Burmax

Posts: 237

#6 • • Burmax
Helvetin hyvä setti *pahis*

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

Waily

Posts: 919

#7 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |

astaroth, 25.12.2006 18:18:
oikein kivaa meininkiä. kyllä mä tätä oisin lattialla mukana taputtelemassa *plur*

miksaamisessa on myös tekemisen makua, pitää mukavasti hereillä ja biisit vaihtuu myös sopivista kohdista. pikku viilaamisia vaihdoissa mä en itse kuuntelussa pidä juuri minään, kun ei se genre itsessäkään ole aina ihan helpoin miksattava. hyviä biisejä oot kanssa saanu mukaan, oli monta omaan korvaan tuntematonta tekelettä

ps. kiva encore ^^



Hceen soittohan on helppoa kuin nukkuvan lapsen lyöminen ;>;>..
Spanks

Posts: 789

#8 • • Spanks Löysä P***a
Hyvä että on maistunnu... lisää lekaa kansalle...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.